Gå til innhold

Normalt å dra opp hardkokte egg i en forelesningssal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lukta spredde seg fort. Ble jo som at jeg skulle sittet og sniffet inn en lang fis i ti minutter. Jeg syns faktisk man kan velge et annet pålegg når man skal sitte sammen med så mange mennesker i en sal. På toppen av det hele hadde hun KNEKKEBRØD. Fiselukt OG knekkebrød-lyder.

Anonym poster: 8de3a6c5ee3b956b73616bfbb76528dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mat er mat! Samme hva det er bare det kan spises!!!

Anonym poster: fb0ee301d83a37ddcf51dbbfe6720378

Skrevet

Jeg synes ikke noe om at folk spiser i forelesningssalen i detheletatt, men egg hadde jeg ikke reagert spessielt på. Knekkebrødknasing fra den jeg satt ved siden av hadde jeg derimot ikke likt.

Anonym poster: 042f170fd0a8bf5fd6070eaf6af0c600

Skrevet

Mat er mat

Anonym poster: 8052a34eb4d2574756fe7593d0f4442a

Skrevet

Jeg hater, jeg gjentar, HATER når folk spiser under forelesning - både på grunn av lukt og lyd.

Mens jeg er i gang: synes det er alt for mye uro, fikling, teksting, romstering, tisking og tull - det drøyeste jeg har vært med på var da en jente begynte å snakke i mobilen da den ringte under forelesning. Foreleser snakket til henne gjentatte ganger, men hun bare overså ham og fortsatte å prate.

Mens jeg er i gang: Jeg synes også det er en uting når folk har med barn på forelesning. Erfaringsmessig er det de store barna som bråker mest, de minste sovner som regel i vognen eller ved puppen.

Ja ... det var dagens utblåsning ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...