Gå til innhold

Hvordan skal jeg angripe dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått tilgang på informasjon som kan tyde på at et ganske nært familiemedlem i tenårene ønsker seg barn, og derfor "fusker" med prevansjonen. :o Dette høres i mine ører ut som en særdeles dårlig ide. Men nå aner jo ikke jeg hvor mye hold det er i denne historien, og vil jo ikke skape storm i et vannglass. Hjelp, hvordan skal jeg gripe dette an???

Anonym poster: 46a2e5ea9300b0762033f436ca98eaeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du barn??

Spør om vedkommende kan hjelpe dere litt med barnepass, nattevåk, bleieskift og takle hverdagstrass.

Mao la henne få prøve livet som "mamma" litt siden mange tenåringer ikke klarer å se den ikke rosenrøde siden av ting de har bestemt seg for.

Anonym poster: 571e817331c06960f7b513c5906af2c3

Skrevet

Ja, jeg har barn, vedkommende er ganske involvert i livet til mitt barn allerede. Dette familiemedlemmet er i midten av tenårene.

HI

Skrevet

Ja, jeg har barn, vedkommende er ganske involvert i livet til mitt barn allerede. Dette familiemedlemmet er i midten av tenårene.

HI

Kanskje tenåringen bare ser glanssidene og ikke hele bildet. Det er slitsomt å ha barn uansett om man er ung eller gammel, ofre ting må man også. Du kunne jo ha prøvd en god gammeldags samtale med tenåringen siden dere omgås endel...

Anonym poster: 571e817331c06960f7b513c5906af2c3

Skrevet

Hun burde få låne en unge som ikke er enkel en helg.

Jeg kaller sønnen min for prevansjonsmiddel, for han er så aktiv at når vi endelig får ti minutters pause er det søvn vi tenker på ;)

Anonym poster: aae38bf13cd105eedff2dfde8c8effb9

Skrevet

Stor forskell på en 13-åring og en 19-åring. Med en på 13 ville jeg fortalt det til foreldrene og overlatt det hovedsaklig til dem. Med en på 19 ville jeg nok fortalt at jeg syntes det hadde vært lurt å vente noen år og i hvertfall være sikker på at hun kunne tilby barnet et stabilt familieliv med to foreldre som ønsket barn. Om jeg viste hvem partneren var ville jeg nok også vurdert å si fra til ham om han ikke viste at hun "slurvet".

Anonym poster: 17ebd45d5d5fbf50c1cc5cce7f913bde

Skrevet

La henne passe ungen en hel helg, det burde gjøre susen ;)

Anonym poster: 9f6f13670fc29d158e0db1d2a93a9371

Skrevet

Håper den "vordende far" er informert om fusket i alle fall. Ellers kan du ikke gjøre så mye annet enn å snakke om det og fraråde, evt foreslå at hun skal ha hele ansvaret for alt med ditt barn i en helg for å se hvordan det kan være.

Skrevet

Du burde angripe bakfra, da er det ikke så lett å oppdage deg;)

Anonym poster: e7b86e97f93760c2ac07a2495fb1f7b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...