Gå til innhold

Dere som har fått heng over keisersnitt arret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere bukser? Jeg sliter med å få buksene igjen selv om de passer bra ellers. Det er rett og slett for mye heng på magen :/ Har fått bort alt etter svangerskapet unntatt dette :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør legen om henvisning i forhold til bukplastikk. Jeg ble operert for noen uker siden, fikk alt dekket siden henget var så stort. Det er en fryd å kjøpe bukser nå. Jeg kjøpte bukser i vanlige butikker men de satt aldri pent.

Anonym poster: 1772f8dd4563ac8f6063ca6ee8926bd8

Skrevet

Hvor lenge er det siden? 7 mnd er gått her og først nå begynner henget å forsvinne helt..

Skrevet

Jeg kjøper bukser på Kapphal, PM og andre "damebutikker).

Har heng etter førstemann, snitt for flere år siden. Er overvektig og slanker meg. Tenker å undersøke muligheten for bukplastikk når jeg er normalvektig(ca. 1 år siden sist snitt).

Anonym poster: 7462f9fbe79a981e388f1a9edc95efdf

Skrevet

Er ikke bare de som har tatt ks som har heng...

Anonym poster: 0759f4cc96c33d54c7fa0fe6555cdc95

Skrevet

8 mnd siden keisersnitt, har ett lite heng. Jeg slanket meg og ser det forsvinner litt med kiloene. Håper det er godt som borte når jeg kommer til min normalvekt,

Anonym poster: c021b2a1147963ea735196d7bb5b286b

Skrevet

Flere år siden jeg tok ks, tok to på to år og har heng ennå, men vet at det ikke bare er de med ks som kan få dette :)

Jeg kjøper bare vanlige bukser har aldri hatt problemer med å få de på. Selv om jeg bruker skinny jeans.

Men kan hende jeg er feitere en deg i utgangspunktet og derfor funker kroppen min bedre med bukser

Anonym poster: e3731ec54e6f8c48606fce308c74e28a

Skrevet

Jeg har heng, men venter med operasjon til jeg er ferdig med graviditetene.

Det verste er at jeg blir svett under... Yak!

Skrevet

Fem år siden jeg tok katastrofe snitt. Henget ble enda verre etter svangerskap nr to. Ser helt jævlig ut. Slank overalt untatt den magen som henger. Har eksem under og må faktisk løfte den opp for å tørke etter dusj. Fysj.

Er så himla lei av å gå i tights og trist over at jeg ikke kan pynte med med dongeribukser.

Skrevet

Fem år siden jeg tok katastrofe snitt. Henget ble enda verre etter svangerskap nr to. Ser helt jævlig ut. Slank overalt untatt den magen som henger. Har eksem under og må faktisk løfte den opp for å tørke etter dusj. Fysj.

Er så himla lei av å gå i tights og trist over at jeg ikke kan pynte med med dongeribukser.

Som om jeg skulle skrevet det selv!

Har nå fått innvilget bukplastikk. Venter på operasjon, den blir vel til høsten :)

Gleder meg til å dusje uten å må løfte opp magen for å vaske under folden.

Bukser kjøper jeg på cubus og kaphal :)

Anonym poster: f92dd2e350f9f9bf440e7be2c887e747

Skrevet

Lar henget henge over buksen :P (bruker lengre topper/t-skjorter som skjuler magen)

Sist kjøpte jeg bukse på kaphal pga lengden...

Skrevet

Så snart jeg fikk lov å trene så begynte jeg med rockering. Og man får helt seriøst strammere mage!

Anonym poster: 0688887e480ff1200c66574fedf9db84

Skrevet

Brukte kun tights når jeg hadde det. Var ikke mulig å finne noe annet som passet. hos meg gikk det ikke bort, samme hvor tynn jeg ble. Tok miniplastikk, så nå er henget borte :)

Anonym poster: 05ee79a3f4792d2498a3bc7d7fb02d1e

Skrevet

Har en ks-valk (som jeg kaller det). Det gjør at det har blitt lettere å kjøpe bukser. Før graviditeten fant jeg aldri busker som var smale nok i livet. Når det er sagt, så er det litt irriterende å ha en veldreid og veltrent kropp - med ks-valke.....

Anonym poster: 07ea6822c145d0da0c1a59f17f72f8cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...