Gå til innhold

jeg er lettlurt, har alltid blitt lurt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å nå takler jeg ikke å stole på noen. ikke en gang meg selv... Jeg har styrke en dag men er knekt den andre... jeg aner ikke hva som er galt med meg... jeg er bare tom....

Anonym poster: ecdf531d318a6450c0327f93aca4f9f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør rett for en men galt for en annen.. jeg vil gjøre noe for meg selv nå. men vet ikke veien. jeg sliter mellom fortid, nåtid og fremtid.. jeg har bare latt øivet suse å gå.. å nå... nå er det ikke mer for meg. mens jeg har brukt tid uten å forstå på helt feil prioriteringer så... Så har livet bare passert. å jeg har valgt det selv ... for jeg visste ikke bedre ... før nå.. jeg.. nå må jeg innse at det jeg alltid har villet men ikke har hatt styrken til å klare.. sytemet klarte i å hjelpe mine psykiske problemer.. jeg.. har låst meg sååååååååå inne at nå når jeg endelig lyser.. må jeg virkelig starte helt på nytt.. jeg aner ikke hvor jeg skal. verden er åpen for meg..

Jeg vet jeg er på et dårlig sted nå. ingen liker meg mer å går bak ryggen min. fordi han jg akk slo opp med har sagt ting om meg som får folk til å hate. jeg har ikke noe her... å jeg må bli i det... Da vil jeg gi opp.. jeg vet det... jeg må bort...

Anonym poster: ecdf531d318a6450c0327f93aca4f9f1

Skrevet

Ser ut som du trenger en godnatts søvn så er det bedre i morgen :)

Anonym poster: 4b5caa6a1964ad1f899d1a80b1ceee4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...