Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Jeg har uregelmessig menstrasjon/lang syklus. Jeg lurer dermed på om man har eggløsning ca 2 uker før menstrasjon likevel? Har de siste mnd fulgt nøye med på tegn fra kroppen, der ca 2 uker etter menstrasjon så begynner det å murre litt i rygg/underliv og litt ømme pupper. Så går det som regel 2-3 uker før det samme skjer igjen. Og så kommer gjerne mensen par uker igjen etter det. Kan kroppen prøve å ha eggløsning, men ikke få det til? Vi bestemte oss i fjorhøst at vi skal prøve på nr. 2. Har ikke prøvd så veldig hardt, og mannen jobber offshore i tillegg. Men det gjør det vel ikke lettere å få det til å klaffe når jeg ikke vet når eggløsningen har vært, eller om den er der i det hele tatt.. Har et barn fra før, på 4,5 år. Han var ikke planlagt, men hadde uregelmessig menstrasjon da jeg ble gravid. Men jeg vet hvertfall at jeg kan bli gravid Er det noen som har noen tanker eller synspunkter rundt dette? Vet ikke hvorfor jeg har uregelmessig menstrasjon, men gyn. undersøkelser viser ingenting galt. Anonym poster: 8fade6d57eed0bc1e5990fb75bac4865
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Kjøp Progesta-Care. Du kommer ikke til å angre Anonym poster: 208afa7f755e76d7f67c5c0251f00dfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå