Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Den siste tiden har det vært masse baksnakking på jobb. Vi som jobber der er delt inn i flere "grupper" dercalle snakker stygt om alle. Uheldigvis er jeg en persom som ikke har funnet meg "til rette" i en gruppe, så jeg henger litt med alle. De fleste i alle fall. Er et par jeg overhode ikke kommer overens med. De kommer foresten ikke overens med noen. Nå har det seg slik at jeg sa til Linda hva Pernille hadde sagt om henne. Pernille og jeg går ikke over ens. Meget spesiell person. Linda og pernille var i utgangspunktet uvenner pga krangling tidligere. Linda spurte meg om pernille hadde sagt noe, så da sa jeg en liten kortversom av det pernille hadde sagt om linda. Ikke uventet, men nå er Pernille sur på meg. Er det mulig? Skulle ikke tro det var snakk om voksne damer. Beklaget meg til Pernille og sa at jeg ikke burde sagt noe, resten fikk de ordne opp i selv. Jeg ville ikke blande meg noe mer. Anonym poster: 35c5e0cab538d3344804d20d10166332
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Ok.... Anonym poster: e0c9880b8e3bf79e0eec2de160030a9c
beibilykke Skrevet 15. april 2013 #3 Skrevet 15. april 2013 Hahahha!! Kunne vært tatt ut av min arbeidsplass. Er så mye drama at halve kunne vært nok. Hev deg over de andre, ikke snakk stygt om noen. Og heller le av hvor barnslig de er til venninnene dine på privaten
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #4 Skrevet 15. april 2013 Forstår ikke greia... Anonym poster: 35c5e0cab538d3344804d20d10166332
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #5 Skrevet 16. april 2013 Hvis du ikke liker Pernille så er det vel ganske sannsynlig at du har snudd deg bort når hun har snakket og egentlig ikke fått med deg sluttpoenget, eller har misforstått henne noe? Du burde i hvert fall fortelle Pernille akkurat hva du viderefortalte, så misforståelser oppklares. Og så burde du oppføre deg voksent selv fremover, og eventuelt varsle lengre opp om at arbeidsmiljøet behøver hjelp. Anonym poster: ee32a1558c7b5c9ccb3c445a1729f938
Virginia. Skrevet 16. april 2013 #6 Skrevet 16. april 2013 (endret) Den siste tiden har det vært masse baksnakking på jobb. Vi som jobber der er delt inn i flere "grupper" dercalle snakker stygt om alle. Uheldigvis er jeg en persom som ikke har funnet meg "til rette" i en gruppe, så jeg henger litt med alle. De fleste i alle fall. Er et par jeg overhode ikke kommer overens med. De kommer foresten ikke overens med noen. Nå har det seg slik at jeg sa til Linda hva Pernille hadde sagt om henne. Pernille og jeg går ikke over ens. Meget spesiell person. Linda og pernille var i utgangspunktet uvenner pga krangling tidligere. Linda spurte meg om pernille hadde sagt noe, så da sa jeg en liten kortversom av det pernille hadde sagt om linda. Ikke uventet, men nå er Pernille sur på meg. Er det mulig? Skulle ikke tro det var snakk om voksne damer. Beklaget meg til Pernille og sa at jeg ikke burde sagt noe, resten fikk de ordne opp i selv. Jeg ville ikke blande meg noe mer. Anonym poster: 35c5e0cab538d3344804d20d10166332 Det høres det ikke ut som mobbing, men det høres definitivt ut som et dårlig arbeidsmiljø.... Hvis det er bagateller og sagt i frustrasjon det som er nevnt om Linda så ville jeg ikke ha sagt noe slik du gjorde, for da er du selv med på å bidra at det utvikler seg til nettopp konflikter.... Men hadde selv satt pris på å få vite det om noen sa negative ting om meg som var av betydning og kunne ødelegge omdømmet mitt på jobb. Hvis det er snakk om mobbing på jobben så ville jeg ha varslet HR eller ledelsen om det, for da skal bestemte prosedyrer følges. Endret 16. april 2013 av Ibsenfrue
*SommerFrisk* Skrevet 16. april 2013 #7 Skrevet 16. april 2013 Er det mulig? Jeg hadde aldri giddi å bruke så mye av min tid på en arbeidsplass som tydeligvis er for folk med spesielle behov, dersom jeg selv ikke hadde spesielle behov. Det blir så utrolig dølt og bygdete, og utrolig flaut. Hva er gjennomsnittsalderenderes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå