Gå til innhold

Støtteproblemer i forhold!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan få en mann til å innse at han ikke støtter, når han tror at han gjør det?

Anonym poster: e204179a05578bcaa4ac1bc062bf82b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortelle ham hva du ønsker og hva du vil ha. Menn som kvinner er ikke tankelesere

Anonym poster: 6e95ea213661536529da34bfaac462e7

Skrevet

Stol på meg, jeg er ganske frittalende. JEg sier alltid ting slik de er. Men han hører tydeligvis ikke eller er bare uenig!

Jeg sier tom at jeg hører at du sier at du støtter. Men når ikke den støtten når meg så støtter du meg ikke. selv om du føler det!

Uansett hva jeg sier så sier hn at han støtter meg! Kommer ikke så veldig mye lengre da. Må visst gå andre veier jeg ikke kjenner til!

Anonym poster: e204179a05578bcaa4ac1bc062bf82b7

Skrevet

Prøv å legg det frem på en måte han kan forstå kom gjerne med eksempler.

Endel menn trenger å få det inn med teskje.

Anonym poster: 7c5721e3768c146ebcc757595193ddab

Skrevet

Er det støtte som er problemet deres eller er det kommunikasjon?

Det kan godt hende du må spesifisere for ham hva du vil at han skal gjøre for at du skal få den følelsen du ønsker av å bli støttet.

Det er lett å si "jeg støtter deg", men å vise i ord og handlinger utover det er ikke alltid like lett.

Fortell ham hva du vil!

Anonym poster: defd36e7948168772c4997e476d9379c

Skrevet

Mannen min har vært igjennom en forferdelig opplevelse, veldig traumatisk og ødeleggende. Dette har forandret ham, naturlig nok, og jeg håper at han blir litt mer som normalt igjen når sorgprosessen har vart litt lene. Han sier noen ganger at jeg ikke har vært til noen støtte dette siste året. Det gjør så vondt å høre, fordi det er jo det jeg vil være, og jeg vet også at det vil gjøre prosessen kortere. Men denne hendelsen gikk inn på meg også, jeg har også følelser å bearbeide, som det liksom ikke er plass til. Jeg har i tillegg hatt to andre store problem som ikke berører ham, og som jeg prøver hardt ikke å la gå ut over ham. I tillegg har jeg naturlig nok hatt hovedansvar for hus og hjem, samt barna. Og jeg er SLITEN. Kjempesliten av å være en støtte. Hvem er støtte for meg? Jeg heller om kvelden når jeg legger meg. Jeg har så vondt av ham, men evner ikke å være like støttende nå som jeg begynner å bli helt utslitt. Det har gått så mange måneder. Vi er bare mennesker!

Anonym poster: 9770c7452e3450de7bc03bfe94611c0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...