Gå til innhold

Herregud, jeg er så forelska i Vegard Ylvisåker......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes Bård er DØDSDIGG! Halvlangt hår, fine øyne, digg kropp! *SikleSikleee*.

Dagens fjortissfaktor, hoho!  ;)

 



Anonymous poster hash: 22834...8ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare så vanvittig surt at jeg ikke kan fortelle til noen at jeg har skrevet noe som er kommet på tørnquis!!  :blink: 

HI



Anonymous poster hash: 31f47...d2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er bare så vanvittig surt at jeg ikke kan fortelle til noen at jeg har skrevet noe som er kommet på tørnquis!!  :blink: 

 

HI

 

Anonymous poster hash: 31f47...d2b

 

 

Ja, fan heller. Livets urettferdighet av og til altså. :klappe på skuldra: :P

 

Anonymous poster hash: fceb8...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er bare så vanvittig surt at jeg ikke kan fortelle til noen at jeg har skrevet noe som er kommet på tørnquis!!  :blink: 

 

HI

 

Anonymous poster hash: 31f47...d2b

 

Hoff... Føler med deg! Du kunne jo ha blitt Æ-kjendis! :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha:P

 

Men må jeg se hele 30 min med det for å få det med meg, eller vil noen være snille å fortelle meg hvor i programmet dette kommer?;)



Anonymous poster hash: 836c7...0ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hahaha:P

 

Men må jeg se hele 30 min med det for å få det med meg, eller vil noen være snille å fortelle meg hvor i programmet dette kommer? ;)

 

Anonymous poster hash: 836c7...0ab

 

Sorry,så nå jeg kunne klikke meg dit;)

 

Anonymous poster hash: 836c7...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei frøken.

 

Trist du sliter. Jeg er ingen god idé for deg.

 

For det første er jeg ikke så veldig empatisk. Jeg svetter lett og har hår på ryggen.

Jeg er lite oppmerksom. Spør meg om følelser og jeg kan ikke gi deg noen ting. Spør meg om norske flyplasser og jeg skal gi deg svar på alt du lurer på.

 

Jeg har stygge føtter, og eksem på hendene. Jeg jobber sykt mye og kommer aldri til å ha tid til deg.

 

Ønsker deg lykke til,

Klem fra Vegard Ylvisåker

 

Hahaha... Driiit bra Nå fikk jeg nesten lyst til å ta en Fox her... hihihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det verste er når hun damen nevner barnimagen og Vegard reagerer med et meget bekymret uttrykk. Skulle nesten tro det skulle komme frem at han har spredd genene sine på hver en haug :lol:



Anonymous poster hash: 31f47...d2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Haha, det verste er når hun damen nevner barnimagen og Vegard reagerer med et meget bekymret uttrykk. Skulle nesten tro det skulle komme frem at han har spredd genene sine på hver en haug :lol:

 

Anonymous poster hash: 31f47...d2b

 

 

Nå er jo ikke dette bare et forum for barn i magen da, men også for dinbaby, så der tok hun feil. Vi er mange her med eldre barn.

 

Anonymous poster hash: fd6bd...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deler din skjebne, ble litt berømt pga Ylvis men kan ikke stå fram.

Skrev et innlegg under videoen om Jan Egeland. Den kommentaren min ble veldig mange sinte på, og jeg tror kanskje tusener eller hundretusener leste den kommentaren og diskuterte hvilket land jeg kom fra. Men de ble jo sinte, så det er ikke vits i å stå fram.

Jeg skrev at tusener burde saksøke Ylvis fordi de fornærmer så mange, og kommentaren ble raskt fjernet pga den ble nedstemt av brukerne, men den kunne fortsatt leses.



Anonymous poster hash: 61cd0...237
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi skrev dette innlegget 15.april, og svaret kom 18.september. Ikke tilfeldig dette her, ugler i mosen.

 

Anonymous poster hash: 2b3ec...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi skrev dette innlegget 15.april, og svaret kom 18.september. Ikke tilfeldig dette her, ugler i mosen.

 

Anonymous poster hash: 2b3ec...01a

 

Det er da ikke ugler i mosen kjære deg, når det vises på TV. Programmet ble spilt inn 18. september, svaret kom da. Man ser jo tydelig att det er Vegard som svarer selv på denne snutten og at hun Gunhild skriver. 

Grunnen til at svaret kom så sent er jo at hun googlet VY den dagen han skulle komme på showet dems.

 

Anonymous poster hash: aba81...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hi skrev dette innlegget 15.april, og svaret kom 18.september. Ikke tilfeldig dette her, ugler i mosen.Anonymous poster hash: 2b3ec...01a

 Det er da ikke ugler i mosen kjære deg, når det vises på TV. Programmet ble spilt inn 18. september, svaret kom da. Man ser jo tydelig att det er Vegard som svarer selv på denne snutten og at hun Gunhild skriver. Grunnen til at svaret kom så sent er jo at hun googlet VY den dagen han skulle komme på showet dems. Anonymous poster hash: aba81...aa5
Googlet og googlet.... Tipper hun er Hi, og slik sto hun fram.

 

Anonymous poster hash: 2b3ec...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi skrev dette innlegget 15.april, og svaret kom 18.september. Ikke tilfeldig dette her, ugler i mosen.

 

Anonymous poster hash: 2b3ec...01a

Og hva er så mystisk med det?

 

Anonymous poster hash: 1498d...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hi skrev dette innlegget 15.april, og svaret kom 18.september. Ikke tilfeldig dette her, ugler i mosen.Anonymous poster hash: 2b3ec...01a

 Det er da ikke ugler i mosen kjære deg, når det vises på TV. Programmet ble spilt inn 18. september, svaret kom da. Man ser jo tydelig att det er Vegard som svarer selv på denne snutten og at hun Gunhild skriver. Grunnen til at svaret kom så sent er jo at hun googlet VY den dagen han skulle komme på showet dems. Anonymous poster hash: aba81...aa5
Googlet og googlet.... Tipper hun er Hi, og slik sto hun fram.

 

Anonymous poster hash: 2b3ec...01a

 

Tro meg, jeg skulle virkelig ønsket at det bare var tull. Jeg var helt "gal" etter ham og brukte ham som en virkelighetsflukt da ting var svært vanskelig her hjemme. Heldigvis ga det seg til slutt og nå er ting mye bedre :) Utrolig morsomt og samtidig vanvittig flaut at han faktisk leste dette og at det kom på VG :blink: Takk og lov for at jeg var anonym!

 

HI

 

Anonymous poster hash: 31f47...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter aldri å forundre meg over konspirasjonstilhengerne som er sååå skeptiske her inne... ;). Life itself beats fiction :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...