Gå til innhold

Herregud, jeg er så forelska i Vegard Ylvisåker......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bård er bare helt herlig arrogant og sexy!

Anonymous poster hash: c40ab...503

Skrevet

Ja takk begge deler :-P

Skrevet

å nei nei nei nei neiiiii! ånei... jeg haha... jeg nei huff. HI , ikke se på klippet! *gapskratt*

Skrevet

Om det er noen trøst så jobber jo begge disse gutta ekstremt mye. Det kan gå ukevis mellom hver gang de ser ungene sine. Vegard har selv sagt at hans eldste en gang kalte ham for "onkel Vegard". Også lo han det bort og sa "men som de sier, kids say the darndest Things!" Hvis mitt barn hadde kalt meg for tante hadde jeg blitt knust og hvertfall ikke ledd det bort... Så ja, de er kjekke, morsomme og tjener masse penger, men de er dessverre ikke tilstedeværende for barna sine. Håper det hjalp på forelskelsen din, HI :)

Anonymous poster hash: ba548...97b
Skrevet

Hahaha!!! Nå bæsjet jeg på meg nesten!

Anonymous poster hash: 1498d...14d

Skrevet

Er det noen andre enn meg som tror at han er helt ærlig om de rygghåra? ;)

Skrevet

Hei frøken.

Trist du sliter. Jeg er ingen god idé for deg.

For det første er jeg ikke så veldig empatisk. Jeg svetter lett og har hår på ryggen.

Jeg er lite oppmerksom. Spør meg om følelser og jeg kan ikke gi deg noen ting. Spør meg om norske flyplasser og jeg skal gi deg svar på alt du lurer på.

Jeg har stygge føtter, og eksem på hendene. Jeg jobber sykt mye og kommer aldri til å ha tid til deg.

Ønsker deg lykke til,

Klem fra Vegard Ylvisåker

Fantastisk:)! Du glemte forresten å nevne at du er opptatt;)!

Skrevet

Han har verdens søteste kone hjemme:) Ønsker de alt godt!

Skrevet

Herrrrrrreguuud, så dårlig smak du har.

Nei, gi meg heller en ekte macho mannemann med ekte baller takk! Eller forresten, det har jeg jo:-)

Anonymous poster hash: 2e3ad...ee3

Skrevet

Haha, så bra!:) Jeg drømte om dem begge i natt *rødmer litt*

Har dere forresten sett den nye musikkvideoen "the cabin"? Kjempemorsom:)

Skrevet

Ha ha :D. Når jeg så svaret her så tenkte jeg faktisk: "Jøss, kan det faktisk være ham som har svart selv, og ikke noen herfra som utgir seg for å være ham..." Det var noe med måten det var skrevet på.

Og så så jeg linken ;D.

"Nå tar du en råsjans her Vegard, tenk om hun er veldig flyplassinteressert"? "Vegard: "Haha, ja, men da jeg må jeg kanskje revurdere".

Skrevet

Dagens gode latter! Herlig :D

Skrevet

Nå tror jeg bare at jeg dør her. Kjenner jeg skjelver i hele kroppen ettersom jeg har skrevet et innlegg som er kommet på tørnquist! Haha hoff, hva en trist kveld kan gjøre med en kvinne :)

Vell, Vegard hvis du leser dette er jeg blitt lykkelig igjen i mitt ekteskap og du hjemsøker ikke lengre mine flukt-drømmer. Så ikke vær redd for at jeg er en stalker  :) 

Kjenner jeg dør enda litt her.  :ph34r: 

HI

Anonymous poster hash: 31f47...d2b
Skrevet

Hahaha utrolig morsomt!

Anonymous poster hash: dbc03...8d5

Skrevet

Hei frøken.

Trist du sliter. Jeg er ingen god idé for deg.

For det første er jeg ikke så veldig empatisk. Jeg svetter lett og har hår på ryggen.

Jeg er lite oppmerksom. Spør meg om følelser og jeg kan ikke gi deg noen ting. Spør meg om norske flyplasser og jeg skal gi deg svar på alt du lurer på.

Jeg har stygge føtter, og eksem på hendene. Jeg jobber sykt mye og kommer aldri til å ha tid til deg.

Ønsker deg lykke til,

Klem fra Vegard Ylvisåker

Haha!

Skrevet

Btw, er det bare jeg som ikke tror noe på hun som fant dette innlegget? Hun sier at hun googlet og kom over dette, men jeg tror hun henger her inne:p

Anonymous poster hash: 59ddc...006

Skrevet

Btw, er det bare jeg som ikke tror noe på hun som fant dette innlegget? Hun sier at hun googlet og kom over dette, men jeg tror hun henger her inne:p Anonymous poster hash: 59ddc...006

Eller er det kanskje hun som har skrevet dette innlegget? Pussig at et slikt innlegg skal komme samme kveld som hun skal på showet sammen med Vegard;)

Skrevet

Btw, er det bare jeg som ikke tror noe på hun som fant dette innlegget? Hun sier at hun googlet og kom over dette, men jeg tror hun henger her inne:p Anonymous poster hash: 59ddc...006

Eller er det kanskje hun som har skrevet dette innlegget? Pussig at et slikt innlegg skal komme samme kveld som hun skal på showet sammen med Vegard;)

Hi blei skreve i april, så akk det var nok ikke planlagt.

Anonymous poster hash: aba81...aa5

Skrevet

Eller er det kanskje hun som har skrevet dette innlegget? Pussig at et slikt innlegg skal komme samme kveld som hun skal på showet sammen med Vegard;)Anonymous poster hash: 59ddc...006

Hi blei skreve i april, så akk det var nok ikke planlagt.Anonymous poster hash: aba81...aa5

Ah, det hadde jeg ikke fått med meg:) Jeg og mine konspirasjonsteorier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...