Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Har spist 1400 kcal i dag. Frokost Lunsj Mellommåltid Middag Kveldsmat Har spist god og næringsrik mat, mager lapskaus til middag f.eks... Men, er så sulten.. Sitter nå og mauler grønner druer for de siste kaloriene jeg har til rådighet.. Vær så snill og fortell meg at det blir bedre! Forsvinner sultfølelsen? Anonym poster: 8aabb5e920b79a99e240cbd78224b7ec
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Ja, magesekker krymper etterhvert og venner seg til mindre mat. Anbefaler deg å drikke mye for å fylle magen litt, te f.eks. Å tygge tyggis kan faktisk også hjelpe. Anonym poster: 80031a7a57be2a7f358c01b5168edfd9
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #3 Skrevet 15. april 2013 Jeg synes det hjelper veldig å legge seg på 1600 kalorier istedet. Mye større sjanse for at du klarer målet ditt. Hvis du er så desperat som du høres ut nå er jeg sikker på at du har avsluttet slankekuren i morgen, hvis du ikke spiser øitt mer. Lykke til! Anonym poster: 61aa5f2bd8f1ae8eb2f42a92da5da203
BikkjeBisk Skrevet 15. april 2013 #4 Skrevet 15. april 2013 Begynn på lavkarbo så slipper du å være sulten...
Catlady Skrevet 15. april 2013 #5 Skrevet 15. april 2013 Har spist 1400 kcal i dag. Frokost Lunsj Mellommåltid Middag Kveldsmat Har spist god og næringsrik mat, mager lapskaus til middag f.eks... Men, er så sulten.. Sitter nå og mauler grønner druer for de siste kaloriene jeg har til rådighet.. Vær så snill og fortell meg at det blir bedre! Forsvinner sultfølelsen? Anonym poster: 8aabb5e920b79a99e240cbd78224b7ec Samme boks som deg:( Meldte meg inn i vektklubben i helgen og begynte strengt i dag ... Fyttihelvete så jævlig !!! Veid mat og telt kalorier og er helt fortvilet *hiiiiikst*
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #6 Skrevet 15. april 2013 Har spist 1400 kcal i dag. Frokost Lunsj Mellommåltid Middag Kveldsmat Har spist god og næringsrik mat, mager lapskaus til middag f.eks... Men, er så sulten.. Sitter nå og mauler grønner druer for de siste kaloriene jeg har til rådighet.. Vær så snill og fortell meg at det blir bedre! Forsvinner sultfølelsen? Anonym poster: 8aabb5e920b79a99e240cbd78224b7ec Samme boks som deg:( Meldte meg inn i vektklubben i helgen og begynte strengt i dag ... Fyttihelvete så jævlig !!! Veid mat og telt kalorier og er helt fortvilet *hiiiiikst* Hvor mye skal du ned? Jeg skal ned 8 kg... Det er de siste fra svangerskapet som sitter som støpt .Har gått ned 20 kg på et år nå ved å være forsiktig med snop osv. Men, de siste åtte kiloene lar seg ikke rikke, så da må det hardere skyts til. Skal ned til 60 kg! HI Anonym poster: 8aabb5e920b79a99e240cbd78224b7ec
Catlady Skrevet 15. april 2013 #7 Skrevet 15. april 2013 Har spist 1400 kcal i dag. Frokost Lunsj Mellommåltid Middag Kveldsmat Har spist god og næringsrik mat, mager lapskaus til middag f.eks... Men, er så sulten.. Sitter nå og mauler grønner druer for de siste kaloriene jeg har til rådighet.. Vær så snill og fortell meg at det blir bedre! Forsvinner sultfølelsen? Anonym poster: 8aabb5e920b79a99e240cbd78224b7ec Samme boks som deg:( Meldte meg inn i vektklubben i helgen og begynte strengt i dag ... Fyttihelvete så jævlig !!! Veid mat og telt kalorier og er helt fortvilet *hiiiiikst* Hvor mye skal du ned? Jeg skal ned 8 kg... Det er de siste fra svangerskapet som sitter som støpt .Har gått ned 20 kg på et år nå ved å være forsiktig med snop osv. Men, de siste åtte kiloene lar seg ikke rikke, så da må det hardere skyts til. Skal ned til 60 kg! HI Anonym poster: 8aabb5e920b79a99e240cbd78224b7ec Målet er 20 fødte i januar,og hadde mye vondt etterpå og var nesten litt handikappet.. så ikke gått ned nesten noenting Men nå er det nok, og må klare dette !! Selv om første dagen har vært skikkelig kjip sjokk start på dagen med 2desiliter havregryn kokt med 2 desiliter melk ..og makskaloriene ved frokostene var allerede sprengt !!! Kan du tenke deg ??!! Herregud .. Forøvrig gikk jeg tur på 40 min, og kunne plutselig plusse på med 287 kalorier Oh lykke !! Blæææ ... Men 8 kilo ?! Det tror jeg du klarer raskt med det nivået du holder nå kjempe flink har du vært og jeg heier på deg
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #8 Skrevet 15. april 2013 Har spist 1400 kcal i dag. Frokost Lunsj Mellommåltid Middag Kveldsmat Har spist god og næringsrik mat, mager lapskaus til middag f.eks... Men, er så sulten.. Sitter nå og mauler grønner druer for de siste kaloriene jeg har til rådighet.. Vær så snill og fortell meg at det blir bedre! Forsvinner sultfølelsen? Anonym poster: 8aabb5e920b79a99e240cbd78224b7ec Samme boks som deg:( Meldte meg inn i vektklubben i helgen og begynte strengt i dag ... Fyttihelvete så jævlig !!! Veid mat og telt kalorier og er helt fortvilet *hiiiiikst* Hvor mye skal du ned? Jeg skal ned 8 kg... Det er de siste fra svangerskapet som sitter som støpt .Har gått ned 20 kg på et år nå ved å være forsiktig med snop osv. Men, de siste åtte kiloene lar seg ikke rikke, så da må det hardere skyts til. Skal ned til 60 kg! HI Anonym poster: 8aabb5e920b79a99e240cbd78224b7ec Målet er 20 fødte i januar,og hadde mye vondt etterpå og var nesten litt handikappet.. så ikke gått ned nesten noenting Men nå er det nok, og må klare dette !! Selv om første dagen har vært skikkelig kjip sjokk start på dagen med 2desiliter havregryn kokt med 2 desiliter melk ..og makskaloriene ved frokostene var allerede sprengt !!! Kan du tenke deg ??!! Herregud .. Forøvrig gikk jeg tur på 40 min, og kunne plutselig plusse på med 287 kalorier Oh lykke !! Blæææ ... Men 8 kilo ?! Det tror jeg du klarer raskt med det nivået du holder nå kjempe flink har du vært og jeg heier på deg Jeg prøver å si til meg selv at den første dagen er den verste, men tenkrt samtidig st jeg lurer meg selv men vi er ihvertfall igsng! Beslutningen er tatt og ingen sprekk så langt er du flink til å trimme også du? Der er jeg dårlig... Jeg synes det er vanskeligst med middager, men jeg er ingen racer på kjøkkenet og har en kresen fireåring og en ettåring som ikke kan spise hva som helst... men det skal nok gå Hva synes du er mest utfordrende da? Stå på med prosjektet ditt! Og masse lykke til Anonym poster: 8aabb5e920b79a99e240cbd78224b7ec
TwinkleStar Skrevet 16. april 2013 #9 Skrevet 16. april 2013 Jeg har holdt på en uke nå. Selv ligger jeg på 1600 kcal og er sjelden sulten nå lengre. Forskjell på fysing og sult Kjenner jeg blir mye fortere mett til måltidene, så noe har nok skjedd med magesekken
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #10 Skrevet 16. april 2013 Når jeg tar en slankekur(max 5 kg) faster jeg først et døgn. Sulten kjennes men går over. Da krymper magesekken og du trenger lite mat etterpå. Hvis du nå spiser nesten like mye som før mener jeg at du piner deg over lengre tid med sultfølelse enn nødvendig Lykke til da! Anonym poster: 0ae8039d0baa976cd173a92656212322
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #11 Skrevet 16. april 2013 Det blir bedre! Jeg har alltid noen gulrøtter for hånden, de tar mer plass i magen enn druer, og har færre kalorier. Tips til snacks om kvelden: litt mager cottage cheese (ca 100 g), litt lettsyltetøy eller rørte bær, en neve (ca 10 g) valnøtter. Anonym poster: 3c3af3f0d8c778a85503ab3dc8df4c4f
Strandloppa og lillebror Skrevet 16. april 2013 #12 Skrevet 16. april 2013 Det er ikke suget etter noe søtt du forveksler med sult da? Kan være anskelig å kjenne forskjell. Enig med henne som sier at gulrot er et mer fornuftig valg enn gulrøtter.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #13 Skrevet 16. april 2013 1400 kcal er lite, jeg foreslår også 1600 kcal. Kom deg heller litt mer i en eller annen aktivitet. Vil du ha et langsiktig resultat er det viktig at du klarer å holde deg til dietten og ikke bare opparbeider en "sult". Jeg lever etter GR, men har gjort noen små endringer. Dette funker for å holde meg mett. Jeg skal egentlig ha 220 kcal til frokost og lunsj, her spiser jeg ofte litt mer. Jeg opplever da ikke den sulten til kvelden. Jeg spiser agurk/tomat/paprika el. annet grønt nesten til hvert måltid. Lite kcal og med på å gi mer metthetsfølelse. Frokost kan f.eks være 2 rugsprø/4 av de smaleste Makrell i tomat og litt lett majones(fordi jeg elsker majones og vil tillate meg smaken engang imellom)/ mager smøreost/ Tartex F.eks Agurk Te med melk og sukett og stort glass vann. Det kan jeg gå en stund på. Havregrøt 5 g knuste linfrø 5 g kruskakli 10 g rosiner 20 g Havregryn 1 dl melk(f.eks tine styrk) og vann etter behov( ca.1 1/2 dl) 60 g raspet eple Kanel Til middag prøver jeg å unngå å steke i fett, så jeg ikke bruker unødvendige kcal der... Kjøpt teflonark på Grete Roede shoppen. Hjemmelagde kjøttboller steker jeg i ovnen isteden for i pannen med fett... Jeg har gullmedlemskap og ser utover dagen hva jeg har spist og hva jeg trenger. Skreddersyr da kveldsmaten etter hva jeg mangler av fett/protein/melk osv. Jeg har hatt bra vektnedgang (2,6 kg på 2 uker)uten å være sulten. Det har vært mange utfordringer, bursdag, ute å spist, take away... Det er det supre med GR- at jeg kan spise litt av alt. Anonym poster: 3ccc3d278bbb1c7bdb7b3f7041a940eb
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #14 Skrevet 16. april 2013 Jeg startet 8 april med å gå ned 10 kg frem til 8 juli! Spiser veldig lite, noen perioder faster jeg. Nå vil jeg klare disse 10kg og heller spiser litt mer når jeg kommer til målet. Det går for det meste i makrell i tomat og knekkis. Koser meg med goood kaffi og noe frukt. Spiser ikke: Poteter, mel, brød, ris, pasta, kjøttdeig, snop og brus. Jeg merker allerede at jeg ikke er så sulten lenger. Mener også at en piner seg selv ved å spise mer og la fet gå lengre til en når målet sitt. Anonym poster: fdf0667cfa5bf84e213f81f1eb5490dc
sillyfilly og Olivia Skrevet 16. april 2013 #15 Skrevet 16. april 2013 Spis masse fiber! Det stabiliserer blodsukkeret og metter mer Drikk masse! Vann fyller opp magesekken så det ikke føles så ille.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #16 Skrevet 16. april 2013 Sulten er gjerne værst de første dagene, men jeg blir også veldig sulten av å ligge på ca 1400 kcal. Hvis jeg derimot legger meg på 1200 i to dager og 1800 en dag, som jo blir samme snitt, slipper jeg å være sulten. Ellers er druer ikke å anbefale. De gjør deg bare mer sulten. Anonym poster: c8ac26c190d3564e8e299dbbdd831de9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå