Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 her er jeg, akk finni ut at jeg kan velge selv mitt eget livsløp som er best for meg slik jeg er lykkelig, men nå.. har jeg brukt så maaaaange år på å fa hjelp og prøve å forstå og komme igjennom men aldri fått det store ut av live. angsten og deprisjonen.. jeg har ikke levd, jeg har bare eksistert.. å nå... er det forsent å gjøre noe ut av alt.. jeg er jo ikke robotten mer.. jeg er ikke fanger mer., jeg er ute.. men nå.. er verden tom for de har ventet og stolt lenge nokk på meg.. jeg brukt mine sjanger.. hva faan nå..jeg har jo ikke opppnadd annet enn å kjøre livet mitt i grus på denne tiden.. og når jeg endelig finner ... meg selv.. jeg fatter det ikke.. jeg fatter det ikke.. livet mitt er igjen ødelagt av meg selv... nei.. detter blir for mye for ett menneske som meg... hvordan kunne starte på nytt nå?? Anonym poster: eab3516b60f577fbf1bf1499b66f20e8
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Det er ikke for sent!! Du har to muligheter: gi opp, eller kjempe! Uten at jeg vet hvorfor du sliter, så vil jeg bare si det at de fleste, eller i hvert fall veldig mange mennesker har sin bagasje!! Noen har mer, andre mindre! Men ikke tro at alle andre lever bekymringsløse og lykkelige liv! Ikke vær så streng med deg selv!! Ta små steg av gangen. En dag tenker du kanskje at du aldri hadde blitt til det menneske du er, hvis du ikke hadde hatt din historie! Og du skal være stolt av deg!!! Anonym poster: 55c19d62c1e4eeca10833db5545af2c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå