Gå til innhold

Hvem er mammaen til Nurket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager, ærede DiB-damer, men jeg klarte ikke å ikke motstå fristelsen :D

Ikke så veldig gøy på landet i aften ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har du egentlig flytta? Nordover?

Anonym poster: e9d71a30dbfa75abf7b6d6f7734887b9

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Tacohater

Boblisselsker

Wanna-be-forstadsfrue

Gla`jenta

Pedagog

Må-sannsynligvis-svelge-noen-kameler-på-brus-fronten-etterhvert

;)

Skrevet

I alle fall ikke noen som gir inntrykk av å være så gammel som hun egentlig er......

Anonym poster: f32b80cc96aea2c0a9823fc2cf1c8b1d

Skrevet

I alle fall ikke noen som gir inntrykk av å være så gammel som hun egentlig er......

Ung til sinns, vet du ;) Klarte ikke å la være å tøyse litt med "Hvem er mamman til ..."-trådene. Skal øve meg skikkelig på å virke litt eldre - jeg lover!
Skrevet

Ung til sinns, vet du ;) Klarte ikke å la være å tøyse litt med "Hvem er mamman til ..."-trådene. Skal øve meg skikkelig på å virke litt eldre - jeg lover!

Hehe ;) Ble bare så overrasket da du avslørte alderen din i en tråd her om dagen :P

Skrevet

Hun er kanskje den mest selvopptatte personen på dib. Men kred for at du innrømmer det og ikke lager anonyme innlegg om deg selv.

Anonym poster: 983f4aa6fac4b36dc203c7df8b7040fa

Skrevet

Hun er trettifire år, bor i Suburbia og kler seg sexy for mannen med støttestrømper og puppedusker :P

Skrevet

Hehe ;) Ble bare så overrasket da du avslørte alderen din i en tråd her om dagen :P

I følge Kjæresten er jeg en salig blanding av fjortis (Med bl.a.forkjærlighet for ord som slutter på -is) og dame på 60+++ (brodder, støttestrømper, trillebag) ;)
Skrevet

Hun er kanskje den mest selvopptatte personen på dib. Men kred for at du innrømmer det og ikke lager anonyme innlegg om deg selv.

Anonym poster: 983f4aa6fac4b36dc203c7df8b7040fa

Jeg er selvsentrert som bare fy og har et ego på størrelse med K2 - det innrømmer jeg lett, men jeg er også inmarri hyggelig og ganske så omsorgsfull ;)
Skrevet

Har akkurat innsett at hun holder på å bli voksen og flytta fra løkka. Nr 1 kommer i mai/juni. Nurket er en jente. Mamman fyller 35 i desember. Spes.ped. Jobber på skolen. Snusfornuftlig. Liker ikke taco. Har dusker på puppene ;)

Anonym poster: a625c53f4eb9f2992fc0eb733a31ada1

Skrevet

Har akkurat innsett at hun holder på å bli voksen og flytta fra løkka. Nr 1 kommer i mai/juni. Nurket er en jente. Mamman fyller 35 i desember. Spes.ped. Jobber på skolen. Snusfornuftlig. Liker ikke taco. Har dusker på puppene wink.png

Er ikke nurket en gutt da?

Anonym poster: 6755e7f9a617d8aa50a960613c94ae7b

Skrevet

Har akkurat innsett at hun holder på å bli voksen og flytta fra løkka. Nr 1 kommer i mai/juni. Nurket er en jente. Mamman fyller 35 i desember. Spes.ped. Jobber på skolen. Snusfornuftlig. Liker ikke taco. Har dusker på puppene ;)

Hehehe, må le litt av komboen snusfornuftig med dusker på puppene :)

Skrevet

Åj, er du 34? Trodde du var 21 eller noe i den dur, litt sånn "Unge Mødre"-aktig :P

Siden du spør:

- Synes du ofte tar mye plass, og det virker som du er veldig fokusert på å svare på/starte flest mulig innlegg. Men det går bra egentlig, for du virker jo hyggelig :)

- Du kan være litt sånn masete om noen ting som det virker som om du ikke helt får med deg... Tror du er ganske opptatt av å bli lagt merke til, du kjeder deg ofte virker det som...

Men hva vet jeg, smaken er som baken :P

Anonym poster: 46f97be3fa0c0a874a705eba5922ac22

Skrevet

Også gjorde du brakentre ved å skrive et innlegg der du brukte ordet "presupposisjon" fullstendig malplassert. Det var så krampeaktig unødvendig bruk av et jåleord i en dib-diskusjon at jeg måtte kommentere det :P

Det var et skrekkelig førsteinntrykk, tenkte du at du var skikkelig overlegen besserwisser, en skikkelig Blindern-er-best-kvasiintellektuell grünerløkka-er-verdens-navle-ku.

Og du ER jo mye av det, men også skikkelig hyggelig og real :D

Skrevet

Også gjorde du brakentre ved å skrive et innlegg der du brukte ordet "presupposisjon" fullstendig malplassert. Det var så krampeaktig unødvendig bruk av et jåleord i en dib-diskusjon at jeg måtte kommentere det :P

Det var et skrekkelig førsteinntrykk, tenkte du at du var skikkelig overlegen besserwisser, en skikkelig Blindern-er-best-kvasiintellektuell grünerløkka-er-verdens-navle-ku.

Og du ER jo mye av det, men også skikkelig hyggelig og real :D

Hadde ikke tenkt til å bli her - planen var å lage litt (?) hurlumhei så jeg KLINTE til ... deretter skulle jeg trekke meg stille tilbake, men ble hektet ... Mange hyggelige, morsomme og bra damer her inne!

Når det er sagt er DiB god å ha når man er sykemeldt og ligger i sideleie i sofaen med pute mellom knærne og kjeeeeeeder vettet av seg ;)

Skrevet

Nå liker jeg deg enda bedre din Tacohatende puppedame :P

Skrevet

Vordande mor med for mykje fritid :P

Har eit inntrykk av ei oppegåande dame med god smak når det gjeld øl (digresjon: munkholm fatøl var ei positiv overrasking) og rare meiningar når det gjeld mat, spesielt sjølvaste nasjonalretten taco.

Skrevet

Jeg væite! ;)

For du har spionert på meg på t-banen :P
Skrevet

Jeg væite! ;)

På vei TIL t-banen!

Skrevet

Jeg væite! ;)

På vei TIL t-banen!

Rett skal være rett ;)
Skrevet

Like gammel som meg og ei jeg tror jeg hadde kommet ganske godt overens med siden jeg også er litt fjollete fjortis og selvsentrert, og dessuten også liker bobliss. ;)

Vi kunne sikkert hatt mye moro over et eller ti glass av det sistnevnte. :P

Skrevet

Selv om flere av dere har nevnt tacoen, har dere glemt å si

Wanna-be-matsnobb-av-verste-sort!

Anonym poster: 3b8ce2e577ebb0e2ea15b39e29115c14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...