Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Og da mener jeg ikke vanlig helgerengjøring, men skikkelig. Tak og vegger og skrubber flisene? Hele balletten altså Anonym poster: b4a31bec9d43bcf37f06f8d301267787
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Ikke mer en en gang i året. Har virkelig andre ting å bruke tiden min på enn å vaske hus. På samme tid så må en tenke på hva som ikke blir vasket i helgevasken. For flisene rundt toalettet blir vasket hver gang toalettet blir vasket (flere gang for uka). Og ved helgevasken blir flisene i dusj og over badekaret vasket. Så da gjenstår veldig lite veggflis. Taket malte vi for under et år siden, har ikke tenkt å vaske det enda. Anonym poster: 201960ebcbeb480ecf4bc5805d1cae59
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #3 Skrevet 15. april 2013 1 gang per år, før jul, vasker jeg så grundig Ellers vasker jeg badet 1 gang per uke, og tar servant og toalett ved behov utover dette. Anonym poster: a1e47ae026db5ccd5f00464326b5efe2
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #4 Skrevet 15. april 2013 Altfor sjeldent Anonym poster: 3311f9eea11178307c8b4187ab927875
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #5 Skrevet 15. april 2013 1-2 ganger i uka. Nei, jeg tuller ikke. Men nå er badet ganske lite, og har en kattekasse der. Derfor syns jeg det er veldig viktig. Anonym poster: ffc15fcf96d2cc4c650a73f549224847
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå