Gå til innhold

Dere som har skolebarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er de, og ser de på barne-TV på NRK?

Mine på 7 og 8 ser som oftest på, men av og til blir det litt for barnslig eller de vil rett og slett leke isteden.

Anonym poster: 07dab539c4b749b0f26e5d3c7dfaf72d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ser me barnetv på enn av i andre barna kanalane men i samme tidsrom :)

Anonym poster: a274a86c500c14e73bc382edf055c539

Skrevet

8 (snart 9) åringen ser ikke på barneTV, men gjerne limbo, mille o.l. 7 åringen ser av og til på barneTV, men det er ikke som da jeg var liten at h*n på død og liv må inn til barneTV... :)

Anonym poster: 9368d310368eaa736388bb9eab7d4289

Skrevet

Har en 7 åring som elsker barnetv. Men ser at de jevnaldrende nabo gutten og jenta ikke er like interesserte. Jenta mi er veldig sosial, så ser hun bruker tven som en avkobling..

Skrevet

Mine er 9 og 12, de ser ikke barne-TV lenger gitt ;)

Anonym poster: 29d73d629d41063e35bd0ab3342f6534

Skrevet

Min gutt på 7,5 år er helt uinteressert i barne-tv. Han er ikke særlig interessert i tv i det hele tatt, men hvis han ser er det gjerne Mr Bean tegnefilm faktisk:-)

Skrevet

Mine har aldri sett fast på barne tv. Slik som på nrk kl.18.00. De leker når de vil og om de vil se tv er det alltid en kanal som sender barneprogrammer.

De er nå 5 og 7,5 år.

Anonym poster: e26de4b07bb93a6e919923567efda510

Skrevet

8 og 10åringen ser lite på barnetv. Fhinnies og ferb eller hva det heter (jeg hater den, blir svett i øra bare jeg hører navnet for mann og barn blir ikke lei. ) men innimellom ser de på, men det er somregel når de er slitene og vil kose seg i sofaen med noe. Som oftes er de ute og leker på den tiden.

Anonym poster: f66cd0990d79c31c801af8b357c37ce7

Skrevet

Ikke akkurat barnetv fra kl 18-18.30, men liker godt programmene som går fra 18.30 til 19.30. Her er de 6 og 9 år gamle.

Anonym poster: bb1507fc843a41d24bd93efabf28949d

Skrevet

Mine er 6,5 og 9 år. Eldste ser nesten aldri på barnetv, men fulgte godt med på puls i kveld. Yngste ser somregel på, men ikke bestandig. Følger ikke nødvendigvis med, og hvis hun er ute å leker vil hun heller fortsette med det.

De vil heller se på slike dubba serier på disney, som lykke til charlie og den typen serier. Husker ikke navnet på alle... Mr. Bean er suksess for eldste her også...

Gjest Thunder Road
Skrevet

Mine er 6,5 og 9 år. Eldste ser nesten aldri på barnetv, men fulgte godt med på puls i kveld. Yngste ser somregel på, men ikke bestandig. Følger ikke nødvendigvis med, og hvis hun er ute å leker vil hun heller fortsette med det.

De vil heller se på slike dubba serier på disney, som lykke til charlie og den typen serier. Husker ikke navnet på alle... Mr. Bean er suksess for eldste her også...

Her også satt de klistra og så Puls i kveld :D De liker også naturprogrammer, Newton, faktaprogram osv. Små nerder :P

De er 7 og 8.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...