Gå til innhold

Dere som har søskenvogn!


Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Nå er jeg frustrert! Tenkte å kjøpe en billig søskenvogn til babyen kommer, slik at jeg kan få med meg begge knøttene til byen i helgen o.l.

 

Men det største knøttet er ikke så lite...2,5 år og veier 16 kilo. Kommer jo da til å veie mer til høsten...de søskenvognene jeg har sett på har maksgrense for vekt på 15 og 16 kilo per sete...

 

What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En 2,5 åring trenger ikke vogn. Kjøp heller et ståbrett.

 

Anonym poster: 2b4c9d06f6688e4f97e854e117572db4

Skrevet

Kjøp en brukt tfk eller Mb duo :) nettopp bestilt tfk twinner twist duo til mine, 1 og 3,5 år.

Skrevet

En 2,5 åring trenger ikke vogn. Kjøp heller et ståbrett.

 

Anonym poster: 2b4c9d06f6688e4f97e854e117572db4

 

Det kommer vel helt an på hvor en er og hvor mye en går det.

 

Største her var rett over to da minste kom og vi kjøpte søskenvogn.

Brukt den utrolig mye, både her hjemme når jeg alene skulle ha begge med og på ferie når vi går mye mer enn vanlig. Eldste var over 3 da.

Søskenbrett hadde ikke holdt, en på 2,5 blir sliten han også.

 

 

 

Vi har BabyTravel Dublin og hadde en bag til babyen. Det trenger en strengt tatt ikje, men kan bruke softbag.

Tror den er på tilbud på Barnas Hus nå.

 

Veldig fornøyd med vogna. Blir veldig liten når vi slår den skikkelig sammen og enda mindre om en rar av hjulene.

 

Anonym poster: f76fe866937cedce28069d5b70162f24

Skrevet

Og kiloene sniker seg jo sakte på heretter.

Tror min tar 2 x 18 kg

 

Anonym poster: f76fe866937cedce28069d5b70162f24

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Et ståbrett hadde blitt mest til pynt, min toåring har alt for mye eventyrlyst og lopper i blodet til å holde seg rolig der, dessuten hadde det jo blitt klin umulig inne på butikker. For ikke å snakke om at han hadde blitt sliten.

 

Nei vogn må jeg ha...skal sjekke ut de som ble nevnt her :)

Skrevet

Jeg er på jakt etter en lignende vogn som deg. Helt enig i at min to-åring trenger å kunne spennes fast. Ellers kommer vi oss aldrig hjem fra barnehagen eller gjennom butikken, hehe!

 

Jeg så på TFK i en butikk og den er stor og tung! Babytravel virket litt lettere og var mye billigere. Her i strøket ser man mest MountainBuggy sin, men den ser også stor og tung ut syns jeg. En mamma i barnehagen har Phil and Teds (den hvor barnen sitter på 'rekke'). De sliter nå da 2,5 åringen ikke ønsker å sitte bak ettersom han ikke ser noe...

 

Si fra hva du finner ut da Ullteppe! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...