Gjest sug lut Skrevet 17. april 2013 #27 Skrevet 17. april 2013 Man bør gå lunsjtur når man har tungt hode og det endelig er sol ute. En time i skauen og det strøymer på meg så eg knapt kan anda: Paris, Texas Blue Velvet The Shining Desperately Seeking Susan Der Himmel über Berlin Wild at Heart ..og så de franske som alle hadde en nydelig liten kvinne med flott leppestift som gikk rundt i gatene i Paris med kåpe - men jeg husker bare tittelen på La Lectrice, selv om jeg veit det var flere. Her må dere frankofile hjelpe meg, Prekæs og Amandine.
Gjest Nerdens'mus Skrevet 17. april 2013 #28 Skrevet 17. april 2013 Liker blues brother, men trur den var fiksa littnår jeg så den. Breakfast club er jo bra, men hva med dirty dancing erden 80 talls så den mye på ungdommsskolen. Gikk litt glipp av 80 talletsiden det var over når jeg var7
Gjest sug lut Skrevet 17. april 2013 #29 Skrevet 17. april 2013 Liker blues brother, men trur den var fiksa littnår jeg så den. Breakfast club er jo bra, men hva med dirty dancing erden 80 talls så den mye på ungdommsskolen. Gikk litt glipp av 80 talletsiden det var over når jeg var7 Dirty Dancing så jeg med ei jugoslavisk venninne da jeg jobba utenlands i -88... vi var helt i hundre og dansa hele veien hjem, seks km i snøstorm husker jeg... så ja, den er åttitallet så det suser!
stjertløvetann Skrevet 17. april 2013 #30 Skrevet 17. april 2013 Man bør gå lunsjtur når man har tungt hode og det endelig er sol ute. En time i skauen og det strøymer på meg så eg knapt kan anda: Paris, Texas Blue Velvet The Shining Desperately Seeking Susan Der Himmel über Berlin Wild at Heart Ojojoj - En fortreffelig samling filmer dette, som jeg nesten hadde glemt! Takk for påminnelsen, godt mulig jeg må se dem omigjen snart
Gjest sug lut Skrevet 17. april 2013 #31 Skrevet 17. april 2013 Ja, se omigjen er en fryd. Jeg har faktisk soundtracket til Paris Texas på lp (ja, jeg har fortsatt platespiller), det skal jeg jaggu høre på i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå