Gå til innhold

Listetoppen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Man bør gå lunsjtur når man har tungt hode og det endelig er sol ute. En time i skauen og det strøymer på meg så eg knapt kan anda:

Paris, Texas

Blue Velvet

The Shining

Desperately Seeking Susan

Der Himmel über Berlin

Wild at Heart

..og så de franske som alle hadde en nydelig liten kvinne med flott leppestift som gikk rundt i gatene i Paris med kåpe - men jeg husker bare tittelen på La Lectrice, selv om jeg veit det var flere. Her må dere frankofile hjelpe meg, Prekæs og Amandine.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Liker blues brother, men trur den var fiksa littnår jeg så den.

Breakfast club er jo bra, men hva med dirty dancing erden 80 talls så den mye på ungdommsskolen. Gikk litt glipp av 80 talletsiden det var over når jeg var7

Gjest sug lut
Skrevet

Liker blues brother, men trur den var fiksa littnår jeg så den.

Breakfast club er jo bra, men hva med dirty dancing erden 80 talls så den mye på ungdommsskolen. Gikk litt glipp av 80 talletsiden det var over når jeg var7

Dirty Dancing så jeg med ei jugoslavisk venninne da jeg jobba utenlands i -88... vi var helt i hundre og dansa hele veien hjem, seks km i snøstorm husker jeg... så ja, den er åttitallet så det suser!
Skrevet

Man bør gå lunsjtur når man har tungt hode og det endelig er sol ute. En time i skauen og det strøymer på meg så eg knapt kan anda:

Paris, Texas

Blue Velvet

The Shining

Desperately Seeking Susan

Der Himmel über Berlin

Wild at Heart

Ojojoj - En fortreffelig samling filmer dette, som jeg nesten hadde glemt! Takk for påminnelsen, godt mulig jeg må se dem omigjen snart :)

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, se omigjen er en fryd. Jeg har faktisk soundtracket til Paris Texas på lp (ja, jeg har fortsatt platespiller), det skal jeg jaggu høre på i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...