Gå til innhold

har du fått flere enn et barn med kolikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste at man bare får én med kolikk, stemmer det?

Anonym poster: 1a9a21a95822288800918e40eeb3ecdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det stemmer nok desverre ikke:S Kjenner flere som har hatt mer enn 1 barn med kolikk...

Har selv hatt kolikkbarn, og håper virkelig ikke neste blir like mye plaget, men ingen garanti for noe i denne verden...

Skrevet

nei det stemmer nok desverre ikke:S Kjenner flere som har hatt mer enn 1 barn med kolikk...

Har selv hatt kolikkbarn, og håper virkelig ikke neste blir like mye plaget, men ingen garanti for noe i denne verden...

Feil svar! Ha ha :)

Skrevet

Tvillingene her hadde kolikk, det var ei festlig tid! ;)

Så det stemmer desverre ikke at man bare kan få én, men det er vel kanskje mere normalen at kun ett av barna får det. Kommer vel også an på hvor mange barn man får også.

Skrevet

Begge mine hadde det... Nightmare!!!!!

Anonym poster: bb2e44add10125676f6830fce9588082

Skrevet

feil?

Ja, feil iden forstand at det ikke var det svaret jeg ville ha ;)

Skrevet

Første barn: Kolikk av den værste slag!

Andre barn: Ingen tegn til kolikk! :D

Anonym poster: a9446454e32dcf8092e67d4b30aed4f6

Skrevet

Saken er at første hadde kolikk fra helvete. Når jeg ser tilbake på det fforstår jeg ikke hvordan jeg holdt ut. Nr 2 sov og spiste seg gjennom det første året, og var bare blid. Er nå 6 år og har knaptnok trasset. Er gravid med nr 3 og kjenner jeg ikke er helt klar for en runde til med kolikk ;)

Skrevet

1) Kveldskolikk

2) Snilleste baby, men vanskelig i perioden 1-13 år (ADHD)

3) Kolikk og mageplager, noe så inmari.

Skrevet

Førstemann hadde vel ikke kolikk pr definisjon, men var veldig urolig om kvelden (kanskje type kveldskolikk?)

Nummer to sov seg gjennom de første seks månedene (men har vært i trass omtrent siden...)

Nummer tre hadde kolikk til han var ca tre måneder.

Spent på nummer fire, og håper virkelig vi slipper!!

Skrevet

Har fire barn, to med og to uten kolikk.

Første skrek første 4 månedene av sitt liv stakker, herlighet for en tid. Husker vi spiste middag på omgang mens den andre bysset osv. Rimelig zoombie de månedene ja..

Andre hadde ikke kolikk, men sov ikke om natten før han var 1,5 år. Han bare romsterte, turnet, pratet, lekte og herjet om natten, umulig å snu døgnet riktig på den ungen.

Tredje var en sovebaby, hun er nå 5 år og har fremdeles godt sovehjerte. Det var litt av en babytid, hun enten sov, spiste eller smilte, tror det er langt mellom slike babyer.

Fjerde hadde kolikk, uff så slitsomt og frustrerende. Synes jo så synd på ungen som skriker av smerte, samtidig som man er så sliten at en nesten angrer på alt sammen. Hun ble faktisk mye bedre av at jeg kuttet alt av melkeprodukter i kosten min, nesten som å få en ny baby i hus selv om hun fremdeles hadde en del knip.

Anonym poster: f772d69699359f8ca19296a21de8af05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...