Gå til innhold

Om "adopsjonens pris"! Se her:


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for linken. Hørte så vidt noe om det på radioen i sta men fullbukket med meg hva set var som hadde skjedd.

 

Får virkelig håpe det ordner seg for denne jenta. Denne saken har virkelig gjordt inntrykk på meg. Har tenkt på denne stakkars jenta helt siden jeg så dokumentaren. Denne danske "kjerringa" skulle aldrig ha blitt godkjent som adoptivmor.

 

Anonym poster: 8c596e8f3da015bddd98913f6b1c1724

Skrevet

Det barnet der kommer ikke til å få det bra om hun tilbakeføres foreldrene heller.

 

Anonym poster: 6bb94d38b50dbfc512fe7efc05425455

Skrevet

De vil ikke nødvendigvis ha henne tilbake til Etiopia. De vil holde kontakten med henne slik de ble lovet.

 

Anonym poster: 7e4b9c1ce3460e3303433eb330702347

Skrevet

http://www.nrk.no/ny...rden/1.10985636

 

Anonym poster: 6daaa853ace8a1212800cc9da00bbeca

Jeg blir litt provosert hver gang det står at jenta har hatt "store tilpasningsproblemer"... Hva med adoptivforeldrene? Har ikke de noen problemer med å tilknytte seg jenta?

Fy søren, jeg tror jeg hadde fått "tilknytninsprobemer" selv, med en så kald og ukjærlig "mor".

 

 

Anonym poster: b9d01107f0f99f50305e52960242bd33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...