Gå til innhold

Til alle dere som opplevde åttitallet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Back to the eighties!

Den Breakfast Club sangen har jeg ikke noe forhold til, men Simple Minds derimot... Husker godt konsert med dem! Hvor ble det forresten av alle de superpopulære skuespillerne fra 80-tallet? Molly Ringwald (?) har hun spilt i noe som helst uten strekkbukse og stort hår?

Gjest sug lut
Skrevet

Nydelige Molly, ah! Jeg har Pretty in pink og Breakfast club på dvd, er vel de eneste filmene jeg har sett henne i, faktisk. Verd å google litt... I'll be back.

Gjest sug lut
Skrevet

Hah, er vi ikke heldige: hun er i Mitt hemmelige tenåringsliv, og den serien er jeg ganske overbevist om at går på en eller annen kanal jeg har, uten at jeg har sett den. Der spiller hun altså en Anne Juergens. Må sjekkes.

Skrevet

Jeg har definitivt sett Molly senere og det som mor til en tenåringsjente som blir gravid.

Ikke fullt så "pink" lenger, men veldig lik seg selv.

Ah, eeeelsker den sangen fra Breakfast Club.

Mannen er en åttitallsfilmnostalgiker og mener at nevnte film har alt en åttitallsfilm trenger.

Mimre...

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg skulle ønske det fantes et box set av åttitallsfilmer.

Nå kjenner jeg at jeg må starte en ny tråd.

Skrevet

Nydelige Molly, ah! Jeg har Pretty in pink og Breakfast club på dvd, er vel de eneste filmene jeg har sett henne i, faktisk. Verd å google litt... I'll be back.

Du at vel sett Sixteen Candles?! Å, for en bursdag på norsk... Mimre, mimre :)

Gjest sug lut
Skrevet

Du at vel sett Sixteen Candles?! Å, for en bursdag på norsk... Mimre, mimre :)

Nei! ikke sett! Er det musikk derfra, forresten?
Skrevet (endret)

Aaah.. Kjenner ungforelskelsen komme tilbake :) var så råååå keen på judd nelson !! Han var så herlig rebelsk, med en skikkelig too cool for school attitude, men innerst inne en misforstått følsom gutt med et stort hjerte :) * smelt *

Ser din breakfastclub og høyner med fast times at ridgemont high, eller på godt norsk -hæla i taket :)

Endret av Catlady
Skrevet

Og åff kårrrss ...

Bratpack 4 life <3

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Var det menigen med south park der?

Syns foresten rødt hår er søtt.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Ah brattpack ja. Er rart Charlie Sheen er så berømt i forhold til broren. Husker ikke hva broren hetter, men annet etternavn i hvertfall. Broren er altid morsom i film.

Skrevet

Var det menigen med south park der?

Syns foresten rødt hår er søtt.

Hehe, nei det var til en annen tråd ;) rettet opp nå :)

Skrevet

Ah brattpack ja. Er rart Charlie Sheen er så berømt i forhold til broren. Husker ikke hva broren hetter, men annet etternavn i hvertfall. Broren er altid morsom i film.

Emilio estevez :)

Husker du han som billy the kid i Young guns ? Som kidsa sier idag.. Omg omg omg !!

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Husker han best i den slumlord greia.

Men har sett younguns også. Liker forsåvidt faren og er egentlig utrolig at Charlie Sheen tar så dårlige roller med den familien. Faren ser ut som en koselig fars skikkelse.

Skrevet

Aaaahh.. Klarerikke gi meg når jeg først har begynt ;)

Nok en klassiker og beviset på at sjp alltid har vært en moteløve ;)

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Liten avsporing har noen sett hot tub timemachine den er fra 2010 , men litt 80 tallssvung på den med 40 åringer som flasher tilbake til 80 tallet komplett med puddelrock levert av motley crew ogpoison. Verdt å se bare for å vite at det lages filmer som får deg til å headbange litt mens du titter i dag og.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Er ikke begistret for Sjp, men den der vil jeg se

Skrevet

For en frekk ledelse du har sug lut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...