Gå til innhold

Intimt spm: lukt i underlivet i slutten av graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 36 og synes jeg lukter av underlivet, selv om det kanskje bare et timer siden jeg dusjet. Har vært slik flere uker nå. Litt sur lukt kanskje. Er det vanlig?

Kan jo hende jeg svetter mer enn vanlig, og har lurt på om jeg har fått sopp (uten at jeg noen sinne greide å konkludere...lukter sopp forresten?) i tillegg lekker jeg bittelitt urin, men det lukter ikke tiss, mer surt.

:(

Anonym poster: 3263b2aa6542abaf8059f100679959ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Ville tatt en telefon til legen jeg. Eller bare stikke innom med en urinprøve, trenger ikke time for å få denne sjekket :-)

Opplevde ikke dette i forrige svangerskap og heller ikke i dette. Er i uke 34 nå. Synes nesten det lukter mindre enn normalt av underlivet nå jeg :-)

Skrevet

Jeg er i uke 36 og synes jeg lukter av underlivet, selv om det kanskje bare et timer siden jeg dusjet. Har vært slik flere uker nå. Litt sur lukt kanskje. Er det vanlig?

Kan jo hende jeg svetter mer enn vanlig, og har lurt på om jeg har fått sopp (uten at jeg noen sinne greide å konkludere...lukter sopp forresten?) i tillegg lekker jeg bittelitt urin, men det lukter ikke tiss, mer surt.

:(

Sliter med det samme, så håper du får noen gode svar. Tror ikke jeg har sopp for jeg klør ikke.

Anonym poster: af0dbf3cf51ea169d0ae1afc6b15dae9

Skrevet

Kan kanskje ha noe med at du har bedre luktesans, jeg har luktesans som en blodhund mens jeg går gravid og mens jeg ammer

Skrevet

Kan kanskje ha noe med at du har bedre luktesans, jeg har luktesans som en blodhund mens jeg går gravid og mens jeg ammer

Haha, det har jeg ikke tenkt på. Luktesansen min er jo ekstrem!

Jeg har tatt urinprøver annenhver uke det siste halve året, så tenker at legen ville oppdaget hvis det var noe.

Hi.

Skrevet

Jeg har det på samme måte. Har tatt alt som er av prøver hos legen, feiler ingenting :/ Gravid for 3. gang, men aldri opplevd dette før :(

Anonym poster: 3f294e1162140efac250355cc58a7e39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...