Gå til innhold

Hadde du gitt gave til 30 årsdagen til en venninne dersom..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun ikke feiret dagen sin med selskap?

Anonym poster: 425b017357821bf901f1e5c8c1015abb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei...

Skrevet

Hvis det er en god venninne, JA, helt klart! Men ikke utenom det, med mindre hun hadde gitt til deg uten at du hadde feiret det.

Anonym poster: aa33817e8aec3c987df3fee5ffd81c44

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Mine nære venninner får gave på bursdagen samme hvordan de velger å feire den.

Litt mer fjerne bekjentskap får gave hvis jeg er invitert i selskap.

Skrevet

De nærmeste venninnene mine får gave til bursdag hvert år, selskap eller ei. Hvis du ikke vanligvis gir henne gave så er det vel ingen grunn til å gjøre det når hun blir 30 heller?

Skrevet

Jeg fyllte nemlig 30 før jul men hadde ikke mulighet til å feire dagen pga kraftig svangerskapskvalme. Fikk ikke gave av noen av venninnene mine hverken da eller i ettertid (gode venninner).. kjenner jeg er litt småskuffet over det.

Nå begynner de å fylle 30 på rekke og rad og da er det litt trist at ingen husket på dagen min når jeg går ut og kjøper gaver til dem:(

TS

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Om hun er en god venninne så..

Gjest Frøken Regine
Skrevet

Ingen kake, ingen gaver

Skrevet

Selvfølgelig kjøper jeg gaver til gode venninner når de har bursdag!

Man kjøper gave fordi man vil, ikke fordi man må :) Elsker å overrakse gode venner, familie og mannen med en liten oppmerksomhet i hverdagen!

Skrevet

Jeg feiret 30-årsdagen som 30,5- åring fordi jeg fødte et par dager før 30-årsdagen.

Så det er ikke ofr sent å feire. Da får du sikkert gaver også. Er faktisk en kostbar affære å arrangere fest, så hadde ikke gitt like mye til noen der jeg ikke fikk gave. Men til de aller nærmeste ville jeg vel gitt noe uansett selskap eller ei.

Anonym poster: 18cae945b397780398654884ac62a102

Skrevet

Jeg fyllte nemlig 30 før jul men hadde ikke mulighet til å feire dagen pga kraftig svangerskapskvalme. Fikk ikke gave av noen av venninnene mine hverken da eller i ettertid (gode venninner).. kjenner jeg er litt småskuffet over det.

Nå begynner de å fylle 30 på rekke og rad og da er det litt trist at ingen husket på dagen min når jeg går ut og kjøper gaver til dem:(

TS

Er ikke lista allerede lagt, siden de ikke har gitt deg gave? Du fylte først, men ennå ikke fått noen gave.

Da er det heller ikke naturlig å gi gave tilbake, med mindre de holder selskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...