Gå til innhold

Hvor mye bør man betale for servitør....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha konfirmasjon og skal ha ei som skal hjelpe til å lage mat før og hun skal stå for servering og rydding. Hvor mye synes dere jeg skal gi henne i timen.... Det er privat....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært fint om noen svare og ikke bare leste :)

Skrevet

Jeg husker tilbake da jeg var rundt 17-18 år gammel og serverte i et 80års lag (en av oldeforeldrene til en venninne) og jeg tror jeg husker riktig når jeg sier at jeg fikk rundt 100kr timen.

Jeg hjalp til med å dekke på bord, servere mat (middag, dessert og kaffe) samt rydde opp i lokalene etterpå.

Jeg var ikke med på å lage selve maten.

Dette er nå endel år siden så jeg regner med at "timelønnen" har økt litt siden det.

Jeg ville nok tllbydd et sted mellom 120-150kr timen avhengig av hvor mye tidligere erfaring denne personen har. Hvis det er en 15åring helt uten tidligere erfaring så hadde jeg tilbydd 120kr, er det en 20åring med erfaring så hadde jeg gått for 150kr.

Jeg ville også vurdert lønnen mot når på døgnet festen er og hvor lenge den varer. Hvis den varer og rekker til 2 på natta så hadde jeg økt timelønnen fra et avtalt tidspunkt (f.eks kl 21)

Skrevet

Jeg serverer ofte i store bursdager og konfirmasjoner. Men pleie aldri å lage maten, den er som regel klar til at jeg kan legge på fat ol.

Får mellom 1500-2000 kr. Da serverer jeg middag, rydder og lager klar til kaker/dessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...