Gå til innhold

Hvor er foreldrene til disse beliberne!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

- som henger utafor Grand i Oslo og som møtte opp på Telenor arena i går for og sove ute slik at de fikk komme først i køen, det er snakk om jenter ned i 14års alderen og jeg syns det er litt tidlig og drive og sove ute bare pga en sanger.

Anonym poster: fdb66470606eadf84ea69b554d7703ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

galskap og sløve foreldre!!!!!Jeg har 4 jenter og skal nå klare å styre de unna slikt hysteri!!!!!!!!

Anonym poster: b67b0f176365aae56d8bc4ef569734ce

Skrevet

Foreldrene gjorde sannsynligvis det samme under Beatles-hysteriet så kanskje de har litt forståelse for det? Selv om du ikke liker det synes de fleste at andre kan ha sine "helter" selv om en selv ikke liker de.

Anonym poster: 2c3707ad9e61ee05dcb7ad2fa99d56e8

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

galskap og sløve foreldre!!!!!Jeg har 4 jenter og skal nå klare å styre de unna slikt hysteri!!!!!!!!

Anonym poster: b67b0f176365aae56d8bc4ef569734ce

Lykke til med det :)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Hvem foreldrene er? De samme som dånte til Elvis, som elsket Madonna, gikk av hengslene for Beatles og slike som mine foreldre som lot meg dra på Rolling Stones konsert da jeg var 13 år :)

Skrevet

Ansvarsløse foreldre som bare kan skylde seg selv når det skjer noe galt med 14-åringen. Eller 13-åringen for den saks skyld.

Anonym poster: 114f3d4762f01b60054f3d2cfe97ccd0

Skrevet

Ansvarsløse foreldre som bare kan skylde seg selv når det skjer noe galt med 14-åringen. Eller 13-åringen for den saks skyld.

Anonym poster: 114f3d4762f01b60054f3d2cfe97ccd0

Ansvarsløse? Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 16 år. Skulle tro en 14-åring kan klare seg alene på konsert i så fall...

Gjest amandine
Skrevet

Vil nok heller tro besteforeldrene var de som dånte til Elvis og the Beatles, men.. Foreldrene ville gjerne drept for U2, for Wham!,eller de skulket to timer for å dra på Simple Minds-konsert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...