Gå til innhold

Når fortalte dere om gaviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt var du på vei da du "annonserte" graviditeten på facebook, eller fortalte om det til venner og familie?

Anonym poster: b6c78735fa0703d73439385d8b3ddab9

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mamma skjønte det med en gang, sjefen spurte 2 dager etter jeg sluttet å røyke, mamma sladret til bestemor før jeg rakk å legge på omtrent....søsteren til mannen visste at vi prøvde, så hun fikk vite det når vi fant det ut. Resten av familien fikk beskjed i uke 12, resten av verden (type Facebook) fikk vite det rundt uke 18

Skrevet

Er 9 uker nå og fortalte det til mamma for 2 uker siden. Har også fortalt det på jobb (p.g.a. sterk kvalme) og til de ansatte i barnehagen til minsta, p.g.a. hun har måttet ha litt lengre dager den siste tiden.

Jeg for min del synes det er greit at de vi omgås til daglig vet om det, særlig fordi vi mista tidligere i år, så da skjønner alle at vi blir knust om det skulle skje igjen og de skjønner også at vi ikke ønsker at de skal fortelle det videre til andre :)

Annonsere det på facebook skal jeg ikke gjøre før etter ordinær UL tenker jeg :)

Skrevet

Mamma og søsteren min fikk vite det mellom uke 8 og 9. Pappa skjønte det da vi bodde hos han en periode pga oppussing, og jeg var konstant spysjuk, han spurte rett ut i uke 9. :P Venner og familien til samboeren fikk vite det etter uke 12. La det ut på facebook i uke 19.

Vet om folk som har lagt ut ul-bilde fra uke 11-12 på facebook, det syns jeg er sært.

Anonym poster: 9804bec60ee0e69ab3d6b77d97b57068

Skrevet

Nær familie fikk vite det 4+1 for jeg skulle egentlig ikke kunne bli mor. Det var så sjokk og uventet at jeg ville si det til de nærmeste som har sett meg gråte og oppleve krise over å være "infertil" av sykdom. Måtte si det på jobb i uke 9 pga kvalme og ønsket tilrettelegging.. Ingenting skal annonseres på facebook hos oss. Det må evt. bli random avslørt av andres bilder der jeg har mage og blir tagget i eller noe. Skal sperre veggen min et par uker før fødsel.

Anonym poster: d0ffb441dede6d2153f299e5675acf0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...