Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Har eksamen snart, jobber mye i tillegg og det går ut over familien min:-( I dag feks startet jeg dagen med å kjefte på de rundt meg. Har bestemt meg, jeg skal aldri mer påta meg så mye 'ute' at det går utover de hjemme. Føler meg som en dritt! Æsj for en start på uka :-( Anonym poster: f0098178ee0aa088c209f756bdea678a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Huff. Ingenting er verre enn det og den samvittigheten du får:( Ikke lurt å ta på seg for mye slik at det går utover familien. Kjenner dessverre til det, men jobber med saken! Lykke til. Prøv å velg bort det som er minst viktig. Anonym poster: 725ec0282822a4f9f77e2a4987225ef6
Gjest yrild Skrevet 15. april 2013 #3 Skrevet 15. april 2013 Det er du nok ikke alene om. Så lenge man lærer av det og ser sin egen begrensing er det jo ikke så ille. Prøv å la være med kjeftinga. Tenk at det er som å ha PMS og at du overreagerer og ikke må ta det ut ver andre. Når eksamen er over så får du ta igjen det tapte med å være blid hele tiden :-)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #4 Skrevet 15. april 2013 Takk:) Det har jeg bestemt meg for. Heretter er det barna og mannen som skal prioriteres. Anonym poster: f0098178ee0aa088c209f756bdea678a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #5 Skrevet 15. april 2013 Det er du nok ikke alene om. Så lenge man lærer av det og ser sin egen begrensing er det jo ikke så ille. Prøv å la være med kjeftinga. Tenk at det er som å ha PMS og at du overreagerer og ikke må ta det ut ver andre. Når eksamen er over så får du ta igjen det tapte med å være blid hele tiden :-) Skal være blid som en sol :-) Anonym poster: f0098178ee0aa088c209f756bdea678a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #6 Skrevet 15. april 2013 Tror det er ganske vanlig dessverre.... . Egentlig er jeg glad i stress og høyt tempo så lenge det er stressfaktorer jeg har innflytelse over og kan gjøre noe med- da føler jeg meg levende og fokusert. Jeg kan selv bli sur og irritert på barna hvis jeg er negativt stresset, men klarer vanligvis fint å være behersket ovenfor voksne. Jeg presterer ofte også veldig godt under press, så lenge ingen ansatte "går i bena på meg" akkurat i innspurten eller forventer å få en spontan halvtime til å snakke med meg om noe som kan vente i det jeg er nesten ferdig med presentasjonen jeg skal holde om en times tid . Ellers sliter jeg litt med PMS, men heldigvis ikke mange dagene. Uff, stakkars barna mine i blant :/. Anonym poster: a601e28bd9dd2285abb3650e8f704cf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå