Gå til innhold

jeg valgte og leve, og smaker alt premien... !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har levd et liv, det startet med min mor, så kjærester og venner.. jeg har vert så ødelagt av all nedlatende snakk, om hvor udugelig jeg er og hva som er rett og galtfor meg. blitt kontrolert, banket, missbrukt psykinsk og seksuelt.. jeg har hele mitt liv trodd jeg fortjener det, blitt fortalt at livet mitt har jeg valgt selv all dritten jeg har måttet godta som har skjedd med meg..

NÅ!!!

er jeg snart 24 år (mai) og sto sist uke på kanten av mitt liv, jeg valget til slutt at jeg ville leve.. jeg ville leve, men har nå kvittet meg med DEM FOLKA som psykisk tråkket meg ned så jeg ikke kom ut av min onde depprisive sirkel....

nå er kjæresten ute av hus, moren min har jeg kuttet all kontakt med.. å i dag.. endelig.. så kjenner jeg en liten livsgnist i kroppen in, jeg kjenner at jeg har nå hele livet forran meg og kan nå finne ut selv, hva jeg liker og hva jeg liker å ha i livet mitt.. nå er det mitt liv i gang.. å jeg skal lære meg å nyte livet... jeg er stolt av meg selv og skal aldri mer skade meg selv slik ved å godta dritt...

jeg er min egenlykkesmedd nå.. :D

ha en flott dag! <3

Anonym poster: 67ebd6ffe4abb7d81e5cbd2f19bad820

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott gjort :-)

Det å røske tak i eget liv og gjøre så store endringer er ikke enkelt! Stå på! Ta vare på deg selv :-)

Skrevet

Så flott å høre at du har hatt mot til å komme deg ut av den vonde sirkelen. Kykke til videre:-)

Skrevet

Flott gjort :-)

Det å røske tak i eget liv og gjøre så store endringer er ikke enkelt! Stå på! Ta vare på deg selv :-)

takk.. ja, ta vare på meg selv ja.. det skal jeg ENDELIG VIRKELIG gjøre :D

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Stooooor klem til deg, jeg er stolt av deg :)

Skrevet

takk.. for en itrolig prosess det har vert.. å komme meg ut av dette... tusen takk for din støtte vakkre sommerful i vinterland :) <3

Skrevet

:-)

Det kommer til å gå bra med deg!

Du er garantert et flott menneske som fortjener det beste.

Omgås heller mennesker som vet å sette pris på deg.

Ønsker deg alt godt:)

Skrevet

All honnør til deg!! Du er flink, må si du kan være veldig stolt av deg selv. 24 år og har innsett hvordan DU vil leve ditt liv. Ønsker deg all lykke og helle i livet fremover! Du er god!! <3

Anonym poster: cfdea86d16aae61d0e9ce829fc271a09

Skrevet

<3 jeg er så spent og gleder meg til hva fremtiden bringer, for nå.. er håpet tilbake om at livet er bra og verdt og leve og alt med seg.. og femmåringe.. vil få en bedre oppvekst enn noen gang.. <3

Skrevet

Imponert, må jeg si. Du har klart noe som veldig mange ikke klarer.

Gratulerer, du er flink.

Anonym poster: c1fce22aee9018c8faf15fcf401ffafe

Skrevet

takk.. for en itrolig prosess det har vert.. å komme meg ut av dette... tusen takk for din støtte vakkre sommerful i vinterland :) <3

Skulle bare mangle! :D

Du og sønnen din fortjener det aller beste, og jeg er ufattelig stolt av deg nå. Du har vært i en helt forjævlig situasjon, og har endelig klart å snu livet ditt. Den jobben har du gjort helt selv!! Jeg er glad for at du har hørt på oss da det så som mørkest ut, at du klarte å reise deg igjen hver gang det ville vært enklest å bare legge seg ned og gi opp. Bare latt ting sklidd ut igjen og latt hverdagen skure og gå. Er godt å høre du lot oss få holde deg oppe, oppmuntre deg og støtte deg. Det kunne jo vært en enklere løsning å ignorere oss, men du valgte å kjempe!

Men du har vært så utrolig flink! Og sterk!! Fortsett å være så bestemt, viljesterk, kjemp for deg selv og sønnen din!

Dette kommer til å få en lykkelig slutt, det er jeg sikker på :)

Skrevet

Heier på deg:) flott jobbet:)

Anonym poster: 54f4cd6e71cd4d4127d19d495b4babda

Skrevet

Du og sønnen din fortjener det aller beste, og jeg er ufattelig stolt av deg nå. Du har vært i en helt forjævlig situasjon, og har endelig klart å snu livet ditt. Den jobben har du gjort helt selv!! Jeg er glad for at du har hørt på oss da det så som mørkest ut, at du klarte å reise deg igjen hver gang det ville vært enklest å bare legge seg ned og gi opp. Bare latt ting sklidd ut igjen og latt hverdagen skure og gå. Er godt å høre du lot oss få holde deg oppe, oppmuntre deg og støtte deg. Det kunne jo vært en enklere løsning å ignorere oss, men du valgte å kjempe!

Men du har vært så utrolig flink! Og sterk!! Fortsett å være så bestemt, viljesterk, kjemp for deg selv og sønnen din!

Der kom det ett lass av gledestårer.. å jeg som akkuratt jadde sminket meg... haha... å det gjør meg så lettet.. å komme hit.. å avise de jeg ikke vil ha i livet mitt. å ta i mot det jeg fortjener. å leve et liv på våres primisser.. Å leve... ikke lengre bare eksistere.. leve.. så hærlig.. det som å få vinger... tusen takk :-)

Skrevet

så bra! Lykke til med det nye livet ditt, ønsker deg alt godt :)

Skrevet

Kjempebra, modig gjort av deg.

Jeg har selv kuttet ut moren min av mange forskjellige grunner, og etter det har jeg blitt en annen person. Jeg tenker ikke lenger på hvordan jeg må forsvare valgene mine, og slipper å ha en negativ energi rundt meg, blant annet.

Man må ta noen vanskelige valg, og tenke litt på seg selv.

Lykke til, du har vært flink :-)

Anonym poster: 7a49d5699bb52d8379ba900f03705f26

Skrevet

Der kom det ett lass av gledestårer.. å jeg som akkuratt jadde sminket meg... haha... å det gjør meg så lettet.. å komme hit.. å avise de jeg ikke vil ha i livet mitt. å ta i mot det jeg fortjener. å leve et liv på våres primisser.. Å leve... ikke lengre bare eksistere.. leve.. så hærlig.. det som å få vinger... tusen takk :-)

Det gjør så godt å føle gleden din, positiviteten din og håpet ditt :)

For gudene skal vite det ikke alltid har vært sånn ;) Det så litt mørkt ut en stund, og vi har vært veldig bekymret for deg!

Men hurra!! I dag er første dagen i et nytt og bedre liv! Vi er mange som heier på deg og håper du klarer å fortsette denne positive framgangen :)

LYKKE TIL, og send gjerne en oppdatering innimellom :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Flott!!!! Så fint at du innser at tilslutt er det kun deg selv som er ansvarlig for egen Lykke. Du kommer til å få det så fint! Modig har du Vært:) Lykke til videre på veien, nå kan det bare gå opp opp opp :)

Skrevet

:-) merker jeg ikke aner noe om å ha det helt gokdt. det er skummelt... jeg har snublet helt ut av samfunnet... så må gjøre meg endel av det igjen. men jeg har et stort hinder i livet igjen. jeg kan ikke ta egne valg ovenfor bv... jeg mener... Jeg har i fire år blitt fortalt at jeg ikke skal tenke på meg selv for jeg er ikke så viktig... jeg må bare godta livet slik de mener er best for ungen min. men den veien .. da ender jeg barnløs. men om jeg kunne fått velge å bo et annet sted.. men det går ikke fordi jeg har flyttet så mye alt. her er kkke noen jobbmulighet... åååå kjenner jeg har kastet bort så mye i min fraværende oppvekst.. nå sliter jeg ... med å ha noe tillit fra samfunnet... det er vanskelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...