Gå til innhold

Har ikke sovet i natt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så frustrert! Barna og mannen har sovet i hele natt, og her ligger jeg og vrir meg i håp om å få litt søvn. Har ikke hatt en eneste blund på øyet i natt, kjenner jeg blir gal! Har plagdes en del med søvnen, men nå er det like før jeg går ned veggene altså! Enda 2 timer til vi trenger å stå opp, men finnes vel ikke noe håp for at jeg skal sovne nå :( er så sliten, frustrert og veldig lei av dette nå. Jeg kan virkelig ikke ha det gående slik som dette lengre! :(

 

Nattas klageinnlegg fra meg, håper hvertfall dere andre har hatt ei god natt :)

 

Anonym poster: 9bd137a14380643d8560eb1a36ed6a41

Videoannonse
Annonse
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Noen spes grunn til våkenettene? Kanskje du skal snakke med legen og få deg noen milde innsovningspiller?

Skrevet

Jeg vet ikke, klarte heldigvis å sovne tilslutt nå, men kan ikke ga det gående som dette. Har ingen spesiell grunn som jeg vet om.

 

Hi

 

Anonym poster: 9bd137a14380643d8560eb1a36ed6a41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...