Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Jeg blir så frustrert! Barna og mannen har sovet i hele natt, og her ligger jeg og vrir meg i håp om å få litt søvn. Har ikke hatt en eneste blund på øyet i natt, kjenner jeg blir gal! Har plagdes en del med søvnen, men nå er det like før jeg går ned veggene altså! Enda 2 timer til vi trenger å stå opp, men finnes vel ikke noe håp for at jeg skal sovne nå er så sliten, frustrert og veldig lei av dette nå. Jeg kan virkelig ikke ha det gående slik som dette lengre! Nattas klageinnlegg fra meg, håper hvertfall dere andre har hatt ei god natt Anonym poster: 9bd137a14380643d8560eb1a36ed6a41
Gjest Vicky Pollard Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Noen spes grunn til våkenettene? Kanskje du skal snakke med legen og få deg noen milde innsovningspiller?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #3 Skrevet 15. april 2013 Jeg vet ikke, klarte heldigvis å sovne tilslutt nå, men kan ikke ga det gående som dette. Har ingen spesiell grunn som jeg vet om. Hi Anonym poster: 9bd137a14380643d8560eb1a36ed6a41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå