Gå til innhold

Hvilke aktuelle bekymringer har dere for barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle har sikkert noe..

Eldstemann: Faller litt utenfor sosialt i bhg. Har vel egentlig ingen venner selv om han er fire år allerede, og dette bekymrer meg. Han er uansett en glad gutt som ikke reflekterer over dette selv enda.

Har lett for å få soleksem og allergiske utbrudd i forb. med bruk av solkrem. Det er i det hele tatt ganske vanskelig, særlig på forsommeren når huden hans ikke tåler så mye. Vi blir gående endel inne pga dette..

Han har også tendens til dårlig ånde, spes. i forbindelse med at han er i ferd med å bli forkjølet o.l., men jeg synes dette forekommer ofte og er sjenerende. Håper det gir seg før han blir bevisst på det selv.. :-/

+ Han har liten tiss.. Dette tenker jeg mer på enn jeg liker å innrømme. Vet ikke om det har sammenheng med hvordan den blir som voksen, men...

Yngstemann: Mulig melkeallergi og/eller apopisk eksem. Er i gang med utredning. Mye eksem.. Hun er bare ett år, så dette er foreløpig den eneste bekymringen rundt henne..

Hva tenker dere om mine bekymringer? og hvordan er deres?

Anonym poster: 8b51b020ef6bb2468f02ab7f9dcd7cec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bekymrer meg for når hun skal lære hva som er sosialt aksepabelt å si høyt :P

Hun er aldri slem og sier egentlig ikke noe stygt, men hun kan si ting som "det føles så godt i rumpa når jeg bæsjer".

Anonym poster: 61055b10f95c52c765b04035b903cfff

Skrevet

At han har psoriasis allerede før han er fyllt 1 år. Håper så inderlig han slipper de verste plagene det kan føre med seg...

Anonym poster: 33c1c9fc3daab5d6934577bbfe08d55e

Skrevet

Gutten min er 18 mnder å går ikke enda,det er jo en beskymring.Han er også sen med språket,så det beskymrer jo også.

Skrevet

Jeg bekymrer meg over at min datter er så avhengi av meg. Det virker som hun har dårlig selvtillit når vi er blant andre, men hjemme strutter hun av selvtillit.

Jeg bekymrer meg også for hørselen hennes. Hun har hatt utallige ørebetennelser og er under oppfølging av spesialist. Nå har de bestemt at. Hun må ha dren og fjerne mandlene.

Jeg bekymrer meg også over hennes ufølsomhet og hennes evne til å sette seg inn i andres følelser.

Jeg bekymrer meg for hennes stahet og utholdenhet. Vi må lære henne å bruke den riktig så kan den bli til stor hjelp i voksenlivet. Men klarer vi det?

Den andre datteren min bekymrer jeg meg over at hun ikke spiser nok. Hun vil nemlig være tynn, ikke sunn og pen men tynn og mager. Hun teller kalorier og spiser hun en sjokolade så spiser hun ikke lunsj.

Jeg bekymrer meg over at hun er så opptatt av hva andre mener at hun undergraver seg selv. Blir hun en "push over" tro?

Jeg bekymrer meg over all den tid hun bruker på dataen.

Dette er bare noen av bekymringene mine. Tror vel egentlig at jeg er en "bekymrer". Føler mange ganger at jeg feiler helt som mamma og at det beste hadde vært om jeg ikke hadde fått barn. Men så vet jeg også at jentene mine er veldig glade i meg, og egentlig er flotte jenter.

Anonym poster: 099ae5c8d0b3321b1196a7c6606e3d8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...