Gå til innhold

Stemoren min er så SNÅL!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få det ut, hun er så merkelig og jeg skjønner ikke helt hva som går av dama. Hun har snakket en del med meg om at hun skal bli sprek og trene mye mer, og jeg har egentlig ikke sagt så veldig mye annet enn at det er bra og støttet henne i det. Hun har vært veldig opptatt av å snakke trening med meg i det siste, til den grad at hun til og med ringer meg (noe som hun aldri har gjort før). De tre siste gangene jeg har blitt invitert til middag hos dem, dukker hun opp noen minutter etter avtalt tid svett og jævlig. Så sitter hun under hele måltidet i svette treningsklær og skal snakke om treningsrunden hun nettopp har hatt. Hva er greia? Hvorfor vil hun vise seg så veldig foran meg? Har aldri hatt noe problematisk forhold oss i melom, så jeg skjønner ikke hva hun holder på med. Synes det er veldig rart å sitte der i svette klær og spise mat bare for å bevise at hun trener...

Anonym poster: d6f0cea0164018bb2088f6dd22d62a52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er vel bare stolt da. Morsomt at hun har funnet treningsgleden. Ikke alle som finner den

Anonym poster: 98cb9950b626e540c1189e48c87e8c25

Skrevet

Haha, da hadde jeg virkelig begynt å lure! Hun har sikkert blitt kjempeinspirert og skal komme i god form og må pøse ut om det til dere. Akkurat som å være nyforelsket: man snakker ikke om annet en typen sin

Anonym poster: 7eef37a14e847dc1ce2eeca5e1f79357

Skrevet

Midtlivskrise muligens ?!?

Anonym poster: d5103920f8f8b72d157475cea8a08f55

Skrevet

Kanskje hun hinter om at du bør trene mer? :)

Anonym poster: 783719c5e47f12c964c5d82035b2a7f3

Skrevet

Mindreverdighetskomplekser vist på en underlig måte? Snålt er det uansett :P

Skrevet

Nei, årsaken til at hun ringer meg er fordi jeg trener mye og kan mye om trening. ;) Midtlivskrise kan være svaret, hva annet kan få folk til å slenge svettedråper rundt middagsbordet? ;)

Anonym poster: d6f0cea0164018bb2088f6dd22d62a52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...