Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 Vi har tre barn og er ferdig med babytid. Har vært enige i flere år om at produksjonen er nedlagt, og har ikke følt noe savn eller behov for flere. Tre er allerede over gjennomsnittet, vi har ikke plass til fler verken i hus eller bil. Vi er altså ferdige. Så plutselig ble jeg frytelig babysyk. Jeg drømmer om babyer, jeg kjenner fantomspark, jeg/ kroppen min utsetter mensen fordi jeg er så hengt opp i dette. Ikke mer enn 5-10 dager, men det er nok. Jeg holder på å bli gal. Jeg vil ikke ha noen baby, trøtte netter med skrik og amming, bæsjbleier, bære med meg bilstol eller vogn uansett hvor jeg skal, barnesikring i hjemmet, barnemat, babygrøt, men kroppen min sier "en til, bare eeeeeeeen til!" Logikken forteller meg at det er helt teit å ville ha en til, kroppen min er bare så klar for en til. Pokker så glad for at jeg har spiral og ikke kan slurve med prevensjon! Anonym poster: d1469a555a385aafe918bd96f76d5e5e
Urwa Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 (endret) Haha akkurat dt samme skjedde md mg Og nå er jg 23 uker på vei md nr 4 Gleder mg til babyen kommer. 8 år siden sist,så alt dt tøffe er glemt Og jg ANGRER ikke ( ennå iallfall hehe ) Mn vi har plass til en til i både hus og bil da... Endret 14. april 2013 av Urwa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå