Gjest sug lut Skrevet 15. april 2013 #51 Skrevet 15. april 2013 Ha, ha godt forsøk på å provosere... Ærlig talt er du 14? Hår på musa er naturlig, vakkert og beskytter faktisk kjønnsorganet ditt. Dessuten vet vel alle som følger litt med, at hår faktisk er in igjen. Så jenter, la "kalkunbrystet" deres se pent ut igjen, la det gro hår!!! Anonym poster: 178a3d49b5ce02b0c7ca39712375c176 Men for all del, ikke klag at mannen ikke ønsker å gi dere oralsex. Hadde dere synes det var fint med masse hår i munnen? Neppe Anonym poster: 73b5a65b84850c2f87fbfa8f7c319430 Tror du virkelig at ingen fikk oralsex før nittitallet? Du er jo nesten søt, da. Snakker bare av egen erfaring, ikke er det noe søtt ved meg heller. Anonym poster: 73b5a65b84850c2f87fbfa8f7c319430 Så du fikk ikke noe før nittitallet - men det gjorde jaggu vi andre - midt i bushen. Jeg gikk på barneskole på åtteitallet, så kanskje like greit at man ikke fikk noe Regner med at du heller ikke var så gammel i begynnelsen av nittitallet? Anonym poster: 73b5a65b84850c2f87fbfa8f7c319430 Jeg hadde stemmerett på åttitallet, så jo. De færreste er vel snart 50 på dette forumet, så å si "vi andre" blie kanskje litt av et utslag av stormannsgalskap... Anonym poster: 73b5a65b84850c2f87fbfa8f7c319430 En smule upresist - mente selvsagt "vi andre som vet hva vi snakker om fordi vi faktisk var der".
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #52 Skrevet 15. april 2013 Altså, hver gang jeg dusjer med andre voksne damer er det flest busker og færrest stubbmark. Anonym poster: 337e67c618afb787490fbc38053fcced
Gjest Yzma Skrevet 15. april 2013 #53 Skrevet 15. april 2013 Takk og lov så bestemmer ikke gubben om jeg skal ha kroppshår eller ikke. Det gjør jeg selv. Så det at jeg er litt barbert og lett frisert er mitt valg, ikke hans.
ostepop123 Skrevet 15. april 2013 #54 Skrevet 15. april 2013 Alt man skal behøve å mene noe om! HI: to tommelfingerregler i saker (som ikke angår deg og som ikke skader andre) er som følger. 1) Om noen SPØR deg hva du mener om hårvekst, navnevalg, oppdragelse, sexliv, you name it, DA kan du fortelle hva du mener. 2) Om noen derimot IKKE spør deg hva du mener - da holder du kjeft om hva du synes folk bør gjøre eller ikke gjøre. Du har ingen rett til å dømme eller mene noe som helst om de damene du eventuelt måtte ha sett. Om du tenker noe om det i det hele tatt, ja, da beholder du det inne i hodet ditt, men sier ingenting om det. Det er ingen som har erklært deg som endelig smaksdommer for hverken det ene eller det andre. Jeg synes igrunn det er rart at ikke foreldrene dine har forklart deg dette.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #55 Skrevet 15. april 2013 Alt man skal behøve å mene noe om! HI: to tommelfingerregler i saker (som ikke angår deg og som ikke skader andre) er som følger. 1) Om noen SPØR deg hva du mener om hårvekst, navnevalg, oppdragelse, sexliv, you name it, DA kan du fortelle hva du mener. 2) Om noen derimot IKKE spør deg hva du mener - da holder du kjeft om hva du synes folk bør gjøre eller ikke gjøre. Du har ingen rett til å dømme eller mene noe som helst om de damene du eventuelt måtte ha sett. Om du tenker noe om det i det hele tatt, ja, da beholder du det inne i hodet ditt, men sier ingenting om det. Det er ingen som har erklært deg som endelig smaksdommer for hverken det ene eller det andre. Jeg synes igrunn det er rart at ikke foreldrene dine har forklart deg dette. Hvis du tror at man kan styre hva man tenker, føler og mener om ting (uansett om man forteller det til andre eller ikke), så må du enten være følelsesløs eller tilhøre en eller annen alienrase. De fleste mennesker klarer ikke å styre hva de mener, tenker og føler. De kan kun styre det å fortelle eller ikke fortelle om sine tanker og meninger til andre. Anonym poster: 73b5a65b84850c2f87fbfa8f7c319430
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 15. april 2013 #56 Skrevet 15. april 2013 Alt man skal behøve å mene noe om! HI: to tommelfingerregler i saker (som ikke angår deg og som ikke skader andre) er som følger. 1) Om noen SPØR deg hva du mener om hårvekst, navnevalg, oppdragelse, sexliv, you name it, DA kan du fortelle hva du mener. 2) Om noen derimot IKKE spør deg hva du mener - da holder du kjeft om hva du synes folk bør gjøre eller ikke gjøre. Du har ingen rett til å dømme eller mene noe som helst om de damene du eventuelt måtte ha sett. Om du tenker noe om det i det hele tatt, ja, da beholder du det inne i hodet ditt, men sier ingenting om det. Det er ingen som har erklært deg som endelig smaksdommer for hverken det ene eller det andre. Jeg synes igrunn det er rart at ikke foreldrene dine har forklart deg dette. Må du gi deg da Hun lufter det anonymt, på et anonymt forum. Hun gikk ikke akkurat bort til kvinnene og sa noe Dessuten, hvorfor hisser dere dere opp om dette? Dette er jo en relativt uskyldig tråd ift masse annet dere skriver om/dømmer.. Javel, så reagerer noen på at dere har hår på tissen..so what? Hvorfor gidde å hisse dere opp over det? Noen har jungel, andre har et hjerte, noen har nada hår.. Det er da helt opp til hver enkelt..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #57 Skrevet 15. april 2013 Ha, ha godt forsøk på å provosere... Ærlig talt er du 14? Hår på musa er naturlig, vakkert og beskytter faktisk kjønnsorganet ditt. Dessuten vet vel alle som følger litt med, at hår faktisk er in igjen. Så jenter, la "kalkunbrystet" deres se pent ut igjen, la det gro hår!!! Anonym poster: 178a3d49b5ce02b0c7ca39712375c176 Men for all del, ikke klag at mannen ikke ønsker å gi dere oralsex. Hadde dere synes det var fint med masse hår i munnen? Neppe Anonym poster: 73b5a65b84850c2f87fbfa8f7c319430 Tror du virkelig at ingen fikk oralsex før nittitallet? Du er jo nesten søt, da. Snakker bare av egen erfaring, ikke er det noe søtt ved meg heller. Anonym poster: 73b5a65b84850c2f87fbfa8f7c319430 Snakk for deg selv Klager aldri på manglende oralsex, fordi jeg får så mye jeg ønsker. Enten jeg har full bush eller en litt mer stusset variant ;-) Anonym poster: 178a3d49b5ce02b0c7ca39712375c176
ostepop123 Skrevet 15. april 2013 #58 Skrevet 15. april 2013 Hvis du tror at man kan styre hva man tenker, føler og mener om ting (uansett om man forteller det til andre eller ikke), så må du enten være følelsesløs eller tilhøre en eller annen alienrase. De fleste mennesker klarer ikke å styre hva de mener, tenker og føler. De kan kun styre det å fortelle eller ikke fortelle om sine tanker og meninger til andre. Anonym poster: 73b5a65b84850c2f87fbfa8f7c319430 Jeg har vel aldri sagt at man kan styre det man tenker - hvor i all verden har du det fra? Jeg skrev at man kan holde kjeft om det man tenker. Det er altså mulig, selv om det åpenbart er vanskelig for en del av dere. Det er altså en vesensforskjell mellom å tenke noe og å si noe høyt.
ostepop123 Skrevet 15. april 2013 #59 Skrevet 15. april 2013 Må du gi deg da Hun lufter det anonymt, på et anonymt forum. Hun gikk ikke akkurat bort til kvinnene og sa noe Dessuten, hvorfor hisser dere dere opp om dette? Dette er jo en relativt uskyldig tråd ift masse annet dere skriver om/dømmer.. Javel, så reagerer noen på at dere har hår på tissen..so what? Hvorfor gidde å hisse dere opp over det? Noen har jungel, andre har et hjerte, noen har nada hår.. Det er da helt opp til hver enkelt.. Jeg irriterer meg alltid over denne typen tråder uansett om det er "folk er så teite fordi de gir barna dobbeltnavn" eller "jeg synes damer som ikke barberer seg er ekle" eller "alle som bruker våtservietter til å fjerne bæsj er late". Og det er fordi det er none of your goddamn business. Hvorfor er det så himla viktig å MENE noe om andres helt private valg hele tiden, uten å være spurt? HI mener jo faktisk at damer som ikke barberer må skjerpe seg, så dette går utover kun det å ha en oppfatning, hun vil jo åpenbart bestemme hvordan de skal oppføre seg også. Sjarmerende.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #60 Skrevet 15. april 2013 Hvis du tror at man kan styre hva man tenker, føler og mener om ting (uansett om man forteller det til andre eller ikke), så må du enten være følelsesløs eller tilhøre en eller annen alienrase. De fleste mennesker klarer ikke å styre hva de mener, tenker og føler. De kan kun styre det å fortelle eller ikke fortelle om sine tanker og meninger til andre. Anonym poster: 73b5a65b84850c2f87fbfa8f7c319430 Jeg har vel aldri sagt at man kan styre det man tenker - hvor i all verden har du det fra? Jeg skrev at man kan holde kjeft om det man tenker. Det er altså mulig, selv om det åpenbart er vanskelig for en del av dere. Det er altså en vesensforskjell mellom å tenke noe og å si noe høyt. "du har ikke rett til å mene noe om det" skrev du. Vel, vanskelig å styre hva man mener om forskjellige ting... Anonym poster: 73b5a65b84850c2f87fbfa8f7c319430
ostepop123 Skrevet 15. april 2013 #61 Skrevet 15. april 2013 Hvis du tror at man kan styre hva man tenker, føler og mener om ting (uansett om man forteller det til andre eller ikke), så må du enten være følelsesløs eller tilhøre en eller annen alienrase. De fleste mennesker klarer ikke å styre hva de mener, tenker og føler. De kan kun styre det å fortelle eller ikke fortelle om sine tanker og meninger til andre. Anonym poster: 73b5a65b84850c2f87fbfa8f7c319430 Jeg har vel aldri sagt at man kan styre det man tenker - hvor i all verden har du det fra? Jeg skrev at man kan holde kjeft om det man tenker. Det er altså mulig, selv om det åpenbart er vanskelig for en del av dere. Det er altså en vesensforskjell mellom å tenke noe og å si noe høyt. "du har ikke rett til å mene noe om det" skrev du. Vel, vanskelig å styre hva man mener om forskjellige ting... Anonym poster: 73b5a65b84850c2f87fbfa8f7c319430 Les neste setning, da. "Om du tenker noe om det i det hele tatt, ja, da beholder du det inne i hodet ditt, men sier ingenting om det."
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #62 Skrevet 15. april 2013 ser at jeg traff spikeren på hodet med dette innlegget ja. hvis alle hadde holdt sine meninger for seg selv så hadde det blitt rimelig dødt på dette forumet. bruk heller tiden til å stelle musa deres i stedet for å erge dere over innlegget Anonym poster: aef3da0b93004f6f6f286c51120b5678
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #63 Skrevet 15. april 2013 ostepooooop daaaa, ro dæ ned glansvask... Anonym poster: aef3da0b93004f6f6f286c51120b5678
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #64 Skrevet 15. april 2013 Jeg syns jeg ser deg der du kaster 'diskré' blikk rundt deg Det er klart at man observerer medmennesker rundt oss, men å være å opptatt av andres underliv at man først legger merke til det og så tenker så mye over det at man skriver et innlegg om det tyder på en litt usunn selvfølelse. Anonym poster: fc8b92ec8dda58b425eb90702ff29690
ostepop123 Skrevet 15. april 2013 #65 Skrevet 15. april 2013 ser at jeg traff spikeren på hodet med dette innlegget ja. hvis alle hadde holdt sine meninger for seg selv så hadde det blitt rimelig dødt på dette forumet. bruk heller tiden til å stelle musa deres i stedet for å erge dere over innlegget Anonym poster: aef3da0b93004f6f6f286c51120b5678 Jeg har altså ikke bedt alle folk holde alle meninger for seg selv - det er denne vanvittige lysten etter å mene noe om folk som IKKE har bedt om å bli vurdert jeg kritiserer. Det er helt uavhengig av hvilket tema det er snakk om.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #66 Skrevet 15. april 2013 herregud da ostepop, både du og jeg blir da vurdert hver dag, etter hvavi gjør, hva vi sier, hva slags jakke vi var på oss, osv . skal vi be folk slugge om å ikke mene noe om oss bare fordi vi ikke har bedt om det? ja du det hadde vært noe... at jeg skrev det her inne var da bare for å få en diskusjon og for å høre andres meninger . ikke bli så IRRITERT, ta heller frem barberhøvlen og rak i vei, det er VÅÅÅÅR Anonym poster: aef3da0b93004f6f6f286c51120b5678
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #67 Skrevet 15. april 2013 Hmm - født sånn eller blitt sånn? Jeg er tilbøyelig til å si at kanskje HI bør ta seg en virkelighetssjekk. At hun ønsker å fremstå som en som ikke har kommet i puberteten, gjør ikke at vi andre gjør det. Man kjenner andre på seg selv! OG så er det snakk om prioritering, ønsker, helse osv. Det er faktisk ikke anbefalt å barbere seg nedentil da dette kan øke faren for infeksjoner osv osv osv. Anonym poster: a58526125a39d05809583b091c0c0b69
eliona Skrevet 15. april 2013 #68 Skrevet 15. april 2013 J synes dere dømmer HI ganske styggt her. hun må da få lov til å mene det hun vil. så vidt jeg kan se så gikk hun ikke bort til noen og ba de barbere seg. Hun luftet bare tankene sine rundt dette med barbering. Jeg skjønner godt at dere blir provosert over at noen ber dere skjerpe dere, den ser jeg. Synes for øvrig at alle skal gå slik de selv føler. Men jeg innrømmer gjerne at jeg barberer meg også for mannen min sin del. Han liker at det ikke er en JUNGEL som noen kallte det. Akkuratt som jeg mener at han bør gjøre ting for min del. Det er da ikke noe galt i å oppfylle hverandres ønsker! Når det er sagt så føler jeg også meg mest vel når jeg er barbert eller godt stusset der nede :-)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #69 Skrevet 15. april 2013 Æhhh.... Mulig dere syns jeg også er teit nå, men man trenger ikke akkurat stirre på/studere andre for å se at de har hår på tissen. Jeg er sjelden naken sammen med andre kvinner, men den ene gangen i skuddåret jeg forviller meg inn i en fellesdusj (kalles det det?) så ser jeg kjapt om noen er barbert eller ikke. Om de er stusset ser jeg så klart ikke. Men man ser jo om det er glattbarbert eller en jungel der uten å stirre. Selv er jeg glattbarbert, og det funker for meg og mine partnere opp igjennom. De har vært glade for det da de syns det er godt å slippe å få hår i munnen, de tenner på det osv. Har ikke noe med å være pedofil eller tenne på barnekropper å gjøre. Men selv om de har likt det på meg så er det ikke dermed sagt de ikke liker litt hår der nede på andre damer. Hadde jeg hatt hår der så hadde det sikkert vært greit, det også nemlig. jeg glante eller stirret ikke , men fikk det da med meg. akkuratt som når man ser ei naken dame på film så ser man direkte på brystet og nedentil. tror ikke så mange av dere ser på magen. og når du ser at det ikke er en hel "jungel" så sier deg seg selv at de har stusset. alle dere sim sier at dere ikke hadde lagt merke til om noen er barbert, dere bare lyver. eller så er det noe galt med synet/oppmerksomheten deres. Anonym poster: aef3da0b93004f6f6f286c51120b5678 da er det noe galt med synet/oppmerksomheten min ihvertfall. Jeg legger nemlig ikke merke til andres damers skritt. Jeg legger merke til puppene jeg;) Store pupper, små pupper, lange, runde, hengepupper, struttepupper. Og alle er like flotte! Jeg stirrer aldri, bare observerer. Og når jeg har latt blikket gli over dem rundt meg så bryr jeg meg om mine egne saker. Tissetassene sine skal de få ha i fred. Anonym poster: c46c33dd89e0670251ff1ee5e3fe2e61
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #70 Skrevet 15. april 2013 herregud da ostepop, både du og jeg blir da vurdert hver dag, etter hvavi gjør, hva vi sier, hva slags jakke vi var på oss, osv . skal vi be folk slugge om å ikke mene noe om oss bare fordi vi ikke har bedt om det? ja du det hadde vært noe... at jeg skrev det her inne var da bare for å få en diskusjon og for å høre andres meninger . ikke bli så IRRITERT, ta heller frem barberhøvlen og rak i vei, det er VÅÅÅÅR Anonym poster: aef3da0b93004f6f6f286c51120b5678 Men igjen gnåler du på at du har det eneste riktige synet på dette. Ser du det virkelig ikke? Du må da være et utrolig irriterende menneske å omgås? Anonym poster: fc8b92ec8dda58b425eb90702ff29690
Anonym bruker Skrevet 15. april 2013 #71 Skrevet 15. april 2013 herregud da ostepop, både du og jeg blir da vurdert hver dag, etter hvavi gjør, hva vi sier, hva slags jakke vi var på oss, osv . skal vi be folk slugge om å ikke mene noe om oss bare fordi vi ikke har bedt om det? ja du det hadde vært noe... at jeg skrev det her inne var da bare for å få en diskusjon og for å høre andres meninger . ikke bli så IRRITERT, ta heller frem barberhøvlen og rak i vei, det er VÅÅÅÅR Anonym poster: aef3da0b93004f6f6f286c51120b5678 Men igjen gnåler du på at du har det eneste riktige synet på dette. Ser du det virkelig ikke? Du må da være et utrolig irriterende menneske å omgås? Anonym poster: fc8b92ec8dda58b425eb90702ff29690 da er du veldic flink til å lese noe som ikke står der. jeg mener ikke at det er det eneste riktige , men FOR MEG så er det det eneste riktige. ja du jeg er utrolig irriterende å omgås, stakkars vennene mine, eller vent jeg har jo ikke noen venner jeg , stemmer det. Anonym poster: aef3da0b93004f6f6f286c51120b5678
Iiiiik Skrevet 15. april 2013 #72 Skrevet 15. april 2013 Når jeg er ute og bader er det gjerne dusjer i et stort rom, med dusjer mot hverandre langs langveggene. Skal altså godt gjøres å ikke se de damene som står rett mot meg i hvert fall. Sånn sett kan jeg skjønne at HI så hvorvidt det var busker eller ikke. Når hun i tillegg tydeligvis har en mening om at barbert er riktig og pent, mens ubarbert er stygt og ekkelt, så skjønner jeg enda bedre at hun legger merke til det. Allikevel stusser jeg over at man 1. er såpass opptatt av andres kroppsbehåring, 2. teller i dusjen og 3. spør om andres mening på et anonymt forum. Det viser en overraskende stor interesse for noe som for meg er både uinteressant og personlig. Selv er jeg ubarbert hele vinteren og stusset på sommeren. Hvis min mann skulle komme til å mene at munnsex med hår er ekkelt, ja da skulle han jammen få slippe hele greia. Jeg liker nemlig ikke ubarbert. Hadde det vært et fett for meg, kan det hende jeg hadde gjort det for ham, men det er det altså ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå