Gå til innhold

Hva kan vi gjøre i en liten bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt har nettop fylt 1 år og skal ha 2 av våre vennepar med hvert deres barn på besøk i morgen kveld.

Alle barna er under 2 år, vi skal ha skattejakt.

Men det er det eneste vi har å komme md for øyeblikket, Vi vil gjerne ha noe artig for barna...

Noen som har flere forslag til hva vi kan finne på?

Anonym poster: 1313d7677f5b5988d0fe03a465c73ab3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette seriøst?

Anonym poster: 59e962c5b208e431dde7780ce8beee80

Skrevet

Ja dette er seriøst, skulle det ikke det?!?

HI

Skrevet

Jeg trodde også dette var tull..

Bursdagsbarnet er ett år og de andre er også under 2 år? Det høres helt idiotisk ut å skulle dra i gang festelige selskapsleker for så små unger, jeg ville ikke tenkt stort mer på det var jeg deg.

Anonym poster: ba7e67b945e2f8d792d096257e160792

Skrevet

Tror du ikke skattejakt er litt tidlig for 1-2 åringer? Er sikkert kos nok i massevis å bare være sammen å leke.

Her i huset gjør vi ikke noe mer ut av en bursdag før de er 3-4 år gamle :)

Anonym poster: b5ef28c5b047e3e251917eb7b1edcc24

Skrevet

Det er mer en lite feiring av lillegutt fordi hverken jeg eller mannen har familie her vi bor (8timer med bil unna) og dvs at ingen kommer om vi inviterer til familieselskap. Hadde ikke dere selskap for deres 1åring med familien kanskje?

Nå blir ikke det skattejakt som i skattejakt du lager til store barn med kart osv da, mer at vi har "gjemt" en rosinboks her, en lekebil der osv så skal disse små få gå rundt å se om de finner dem. Altså en måte å få alle med i leken i stedenfor at vi foreldre sitter å prater og ser på barna leke...

Det var heller ikke selskapsleker jeg var ute etter, men noe hyggelig vi kan gjøre sammen for å feire vår lille på en kjekk måte.

Ville trodd at dere som har barn og vet at det er gøy for barna når man finner på noe alle sammen som er kjekt..

HI

Skrevet

Min erfaring er at barn under 2 år mest sannsynlig ikke vil skjønne så mye av leken i det hele tatt og antagelig syns det er mer morsomt å leke med bursdagsbarnets leker ved siden av hverandre.

Server litt kake og evt litt enkel mat og legg til rette for at barna kan leke.

Anonym poster: 2e214397a2899c165801b77cc837d4eb

Skrevet

Hva med å servere mat først, litt leketid for barna, kake og kaffe med bursdagssang og lysblåsing, sette på litt musikk så barn og voksne kan danse også ferdig? Tror ikke du trenger så veldig mye mer, da barn under to år ikke skjønner så veldig mange bursdagsleker.

Hvis du absolutt vil ha en aktivitet for barna kan de jo få male litt da? Et stort ark som kan bli et minne for bursdagsbarnet?:-)

Skrevet

Neeess... Hva med boksen går? Sett hale på grisen? Bite ett eple som ligger i en bolle med vann? Titten på hjørnet? Ballongleken der alle barna knytter en ballong rundt foten og de andre skal smelle den? Hmm...

Anonym poster: 7e49af10f45eb87ae61466b7004d5fb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...