Gå til innhold

Noen butikksjefer i klesbutikk her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal søke jobb i en kjent kjede fra høsten av. Var innom å spurte om deltid, å de trengte folk fra høsten. Jeg skulle levere cv, å skrive kort om meg selv. Hvilke kvalifikasjoner til søkere gjør at dere velger å ta de inn til intervju? Er jeg "gammel" når jeg er 25 år? Er jo mange skolejenter osv som jobber i klesbutikker. Har jobbet innen salg og kundeservice i 7 år, det vil vel være positivt?:) Tips til hva jeg kan skrive? Har jobber i 4 mnd i en klesbutikk, som var under opphørssalg.

Anonym poster: 6e5f87858f645c438f6e6aa509e8d1ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis der er Bik bok bør du holde deg langt unna. De utnytter unge uerfarne som deg til det ytterste.. Virkelig kvalmt

Anonym poster: f25ed2fdd9497214d1512a7518a3c7a9

Skrevet

Nei, er ikke det, har hørt det samme!

Anonym poster: 6e5f87858f645c438f6e6aa509e8d1ac

Skrevet

hjelp! !skal søke jobb der!:-( fortell mere da?

Anonym poster: 461524c4c0566326a2eda437679401f0

Skrevet

Du er jo voksen når du er 25, herregud. Slapp av, du har vel skrevet en søknad før.

Det vi helst vil vite er egentlig bare om du har noe peiling på klær/smykker og generellt ting man selger, god utstråling og flink med kundene, samt ryddig og ikke en type som bare henger bak kassa og ikke orker gjøre noe med mindre du får beskjed om det;)

Effektive folk som kler seg pent og som ser normale ut (nei, hundre piercinger og så mye sminke at man må gjette seg til hva som er under gir ikke jobb hos meg), høflighet og ymykhet ovenfor kundene. Man skal kunne se behovet til den man ekspederer osv.

Regner med du skjønner hva jeg mener, f.eks i kjedebutikker som Kappahl og Cubus er det jo piss umulig å få noe kontakt med de ansatte, og de har sjeldent peiling på klær/sette sammen antrekk osv. Tipper hvem som helst kan få jobb på slike steder.

Anonym poster: 4ec90ef41c5cf9fce374ddc2479de338

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...