Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 Vi bor i ett rolig område med bare barnefamilier rundt,så her pleier det å være stille å rolig.Men i går våknet jeg i tre tiden om natten av intense skrik fra en dame/jente.Jeg syns det høres ut som en jente som blir angrepet :S Dette skjedde tre ganger før det plutselig blir stille.Jeg blir veldig redd å lurer selvsagt på hva som skjer,men kan ikke ringe politiet ettersom jeg mistet telefonen før på dagen.Visst noe lignende skulle skje igjen,ringer jeg nødtelefonen da? Er så redd for å ringe unødvendig på nødtelefonen,for jeg vet jo ikke om noe er skjedd. Så burde jeg ringe lokal politistasjon eller nødtelefonen da? Regner jo ikke med å komme opp i en sånn situasjon igjen,men greit å vite hva jeg bør gjøre. Anonym poster: 75d9d1a0446aff68a59a2f281f1ee294
Countess Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 Rev? Jeg hørte engang at ei jente ble utsatt for noe brutalt! Skrikende presset tårer frem i øynene mine! Det viste seg å være rev.. Nå bor vi nær en skog der det er mye rev, og skrikende deres gir meg ennå frysninger..
Countess Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 ...og om det ikke skulle være det da, så ville jeg ikke ringe nødnummer for antagelser, men politistasjonen.. Greit å ha det lagret i tilfelle situasjoner der man skulle være usikker
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #4 Skrevet 14. april 2013 Opplevde noe lignende, mannen gikk da ut med balltre for å undersøke. Viste seg at det nok var et dyr, fant i hvert fall ingen voldtatt halvmyrdet ungjente slik vi var redde for. Men vi gjorde i hvert fall noe (jeg hadde gått ut alene om ikke mannen hadde gått, men dette var før vi fikk barn. Alene med et barn hadde jeg heller ringt politiet). Anonym poster: cd1709edba7fcc0451b73705f8ee98cf
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #5 Skrevet 14. april 2013 ...og om det ikke skulle være det da, så ville jeg ikke ringe nødnummer for antagelser, men politistasjonen.. Greit å ha det lagret i tilfelle situasjoner der man skulle være usikker Ja var det jeg også tenkte at det kan jo være noe helt annet enn jeg tror.Å det kunne jo kanskje bare vært en full person som skriker av noe helt annet ,men det første som slo meg var at hun blir angrepet.Å det kan jo være farlig å ikke melde fra visst det skulle vise seg at jeg hadde rett likevel. Det hørtes ikke ut som en rev hvertfall Er 99 % sikker på at det var ett menneske,men om noe krimenelt skjedde eller ikke vet jeg jo ikke.Tenkte å høre med naboene her i morgen å høre om de vet noe.Det var ikke bare meg som ble vekket av det heller,for hørte at de oppe begynte å gå rundt i huset etter hylene. Anonym poster: 75d9d1a0446aff68a59a2f281f1ee294
Countess Skrevet 14. april 2013 #6 Skrevet 14. april 2013 ...og om det ikke skulle være det da, så ville jeg ikke ringe nødnummer for antagelser, men politistasjonen.. Greit å ha det lagret i tilfelle situasjoner der man skulle være usikker Ja var det jeg også tenkte at det kan jo være noe helt annet enn jeg tror.Å det kunne jo kanskje bare vært en full person som skriker av noe helt annet ,men det første som slo meg var at hun blir angrepet.Å det kan jo være farlig å ikke melde fra visst det skulle vise seg at jeg hadde rett likevel. Det hørtes ikke ut som en rev hvertfall Er 99 % sikker på at det var ett menneske,men om noe krimenelt skjedde eller ikke vet jeg jo ikke.Tenkte å høre med naboene her i morgen å høre om de vet noe.Det var ikke bare meg som ble vekket av det heller,for hørte at de oppe begynte å gå rundt i huset etter hylene. Anonym poster: 75d9d1a0446aff68a59a2f281f1ee294 Det som gjør skrikene deres så jævlige, er at de høres ut som mennesker ikke rever Ja, det er greit å melde ifra om det skulle vise seg å faktisk være noe.. Men jeg ville ikke ringt nødnummeret om jeg ikke visste hva det var, men stasjonen.. Så får det være opp til dem hva de gjør..
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #7 Skrevet 14. april 2013 Må også si at rev høres helt forferdelig ut. Kan beskrive det som et dødshyl. Jeg var så redd jeg aldri har vært før når jeg hørte det, bor ved skog. Mannen min er jeger og fortalte meg hva det var. Men du kan også ha hørt et menneske, umulig å vite. Anonym poster: f2a6f365f83d7eeedd2e2d6f154c5bfa
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #8 Skrevet 14. april 2013 Jeg våknet en natt for noen år siden og var redd og svettet, så fikk jeg høre hyl utenfor og har antagelig hørt de mens jeg sov, derfor redd og svett. Jeg hylte på mannen om at han måtte gå ut å sjekke hva som skjedde for ei dame holdt på å bli drept. Mannen løp ut og kom raskt inn igjen å fortalte det bare var naboen som hadde sex... :S Anonym poster: 61594ba4de9a7831a8aace54ff240d7f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #9 Skrevet 14. april 2013 Godt å høre at det mest sannsynlig er noe helt annet jeg hørte Ble jo livredd for å sove her alene etter det inatt.Det finnes sikkert en logisk forklaring her og. Anonym poster: 75d9d1a0446aff68a59a2f281f1ee294
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #10 Skrevet 14. april 2013 Her hyler katten min verre enn en stakkars overfalt jente. Det høres nøyaktig ut som ett menneske. Samme med rev, og rådyr har heller ikke særlig pent skrik. Men ja, jeg hadde vel ringt politiet hvis jeg var usikker. Anonym poster: 7934ab6427855d012c4183354d0ffdc4
me_87 Skrevet 14. april 2013 #11 Skrevet 14. april 2013 Huff så ekkelt! Du må oppdatere her visst naboene vet noe mer om hva det var da.
Kliko Skrevet 14. april 2013 #12 Skrevet 14. april 2013 Søstra mi ringte politiet pga skrik som viste seg å være rev hun trodde noen ble drept utenfor
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #13 Skrevet 14. april 2013 Hvis du ikke får varslet ville jeg åpnet vindu/dør og ropt så høyt du kan at politiet er på vei. Dersom det er noen som blir angrepet vil gjerningsmannen mest sannsynlig flykte. Enkel måte å løse det på, bedre enn å ikke gjøre noe. Anonym poster: 6c110762bf7c3d3090fb6458469c041d
♥Madam Mim♥ Skrevet 14. april 2013 #14 Skrevet 14. april 2013 Hvis vi hører slikt er det enten rev, hjort eller rådyr. Høres grusomt ut. Nå blr vi langt ute på landet også da så misshandlede eller skadde mennesker er ikke vår første tanke :-)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 14. april 2013 #15 Skrevet 14. april 2013 Var det omtrent slike skrik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå