Gå til innhold

Kul i lysken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mandag var jeg å tok ultralyd av en kul i lysken. Han som tok ultralyden sa at den var litt mørkere enn det som var ønskelig.. Han sa at derfor må jeg på sykehuset og ta prøver av kulen. Herregud, har vondt langt inn i kroppen nå. Er så utrolig redd :( Noen som har opplevd noe sånn som dette?

Anonym poster: 34f2ff62aa7d9bdc553f075600d32244

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen min sendte meg på sykehuset med hastetime der for å ta lungerøntgen og full pakke etter kuler lymfene i armhulen for noen år siden.

Det viste seg å kun være betennelse i svettekjertlene/hårsekkene.

Så selv om det virker veldig skummelt, så trenger det ikke være noe farlig.

Vet det er vanskelig, men prøv å ikke tenk det verste. Pr i dag er du frisk, og nå følges du opp for at du skal fortsette å holde deg frisk! :)

Klem

Anonym poster: b2594c7940f429a15f3a30fc8d3852e6

Skrevet

Nei, men jeg skjønner at du blir engstelig. Prøv å holde deg unna dr. google og forhold deg heller til hva legene sier. I de fleste tilfeller er det helt ufarlig tror jeg. Er det lenge til du får komme på sykehuset og tatt prøvene?

Sender deg en god klem og ønsker lykke til.

Skrevet

Har ikke fått time enda, men legen sa at det skulle gå kjapt. Så håper å få innkallelse så snart som mulig.

Tusen takk for at du svarte. :)

Skrevet

Legen min sendte meg på sykehuset med hastetime der for å ta lungerøntgen og full pakke etter kuler lymfene i armhulen for noen år siden.

Det viste seg å kun være betennelse i svettekjertlene/hårsekkene.

Så selv om det virker veldig skummelt, så trenger det ikke være noe farlig.

Vet det er vanskelig, men prøv å ikke tenk det verste. Pr i dag er du frisk, og nå følges du opp for at du skal fortsette å holde deg frisk! :)

Klem

Anonym poster: b2594c7940f429a15f3a30fc8d3852e6

Tusen takk! Jeg er veldig bekymret, og har ikke googlet enda. Håper at dette er en bagatell..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...