Gå til innhold

Bryllupsreise med småbarn, tips til reisemål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker en tur på ca.2-3 uker i høst, med to barn på 1 år og 3 år. Vi ønsker en litt "eksotisk" feire, men det må i tillegg være barnevennlig. Vi har tenkt en kombinasjon av Sør-Afrika og Seychellene. Men føler kanskje det er litt "risk" med så små barn. Hva tenker dere? Har dere eventuelt tips til andre reisemål? :)

Anonym poster: aac6463d4223c73dab227b8e6e926986

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sol og bad må være topp :-) Men på en plass hvor de snakker engelsk, som har gode sykehus og sanitetsforhold og som ikke involverer masse skumle bakteriefloraer, malariamygg e.l.

Anonym poster: 447dead862f46d8bb43e3ca4e35466d4

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Vi tenker en tur på ca.2-3 uker i høst, med to barn på 1 år og 3 år. Vi ønsker en litt "eksotisk" feire, men det må i tillegg være barnevennlig. Vi har tenkt en kombinasjon av Sør-Afrika og Seychellene. Men føler kanskje det er litt "risk" med så små barn. Hva tenker dere? Har dere eventuelt tips til andre reisemål? :)

Anonym poster: aac6463d4223c73dab227b8e6e926986

Heisann!

Jeg og mannen var på bryllups reise, som var slått sammen med at min svigerinne skulle gifte seg i utlandet.

Må bare få si at min svigerinne og mannen hadde med seg en liten gutt på 1,5 år.

Reisestedet var Mauritius! nydelig, reinslig og ikke minst fantastisk service. flyturen var litt lang, men gutten sov mesteparten av tiden hjem igjen i alle fall (da vi tok samme fly).

hotellet vi lå på var Shandrani Resort & Spa. kan virkelig anbefales for de med småbarn, med både tilrettelagt rundt seng, og stoler, og et barnebasseng en trygt kan la ungene leke i.

Eneste minus er prisen. vet svigerforeldrene mine betalte rett over 50'000,- vi betalte mer, men fikk det igjen på opplevelsen, maten og alt. Anbefales på det sterkeste!!

pluss en får med en fantastisk massasje på kjøpet =)

Mer eksotisk og barnevennlig tror jeg en skal lete lenge etter. søk litt på bilder =)

Jeg blir vist ikke fornøyd med innlegget.

Men jeg vet de på hotellet hadde egen "kids Club", nå husker jeg ikke hvor gamle ungene måtte være for å være der.

Og vi var der i oktober i fjor! deilig vær!

Endret av mita09
Skrevet

Et tips: planlegg i god tid og ring helsestasjonen så minste rekker å få 15mnd vaksinen før dere dra selv om hn er under 15mnd. Vi ble anbefalt det for vanlig sydentur.

Anonym poster: 3cffd31c86322dd13f2c6a53e5237841

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...