Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 Anonym poster: 89c5a8e206be297f5d81e34ef9e80c1f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 Noen? Anonym poster: 89c5a8e206be297f5d81e34ef9e80c1f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 Vinterbro er et stort dophøl med mye rassia og bråk. Er oppvokst i ås og har flere venner og familie på vinterbro. Jeg ville heller flyttet til drøbak eller ski. Anonym poster: 5b5f454025332b71725cfce643bdbb74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå