Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg klarte ikke å la være, så det ble en test i går. Men den var negativ, men forstatt noen dager til TR skal komme, å jeg har jo ingen symtomer heller, så hadde egenlig ikke forventa noe heller. Men uansett kjipt. Men får vente å se, jeg hadde jo en periode her på 30 dager. Så kan hende at det var alt for tidlig å teste.. Tenke, tenke tenke.. :)

*krysserfingreogtærfordeg*

Fortsetter under...

Slenger meg inn her, jeg. Jeg er 24 og samboer er 33.

Skulle hatt mens rundt 7. mai, men den har ikke kommet. To negative tester dog. Pleier aldri å være for sen, så er et lite håp om en spire. Tester neste gang på torsdag tenker jeg. Er den fortsatt negativ får jeg gå til legen om ikke TR kommer ila neste helg.

Mye murringer nederst i magen og kvalm om kveldene, men det kan være innbilning også... Meh. Vil ha svar!

La deg inn på lista, TMGL :) Masse lykke til!

Forventet IKM:

Mamma85 13. Mai (3 pp)

Frk B. 17. Mai (6 pp)

Lillemyri 27.mai (1pp etter SA)

Sjødronning 20.mai (4pp)

SIE<3 14. mai

FruLAAR 14. mai (1pp)

Muldvarpen__ 8.mai (3pp)

Moli24 24.mai (12pp)

Etter IKM, venter på TR eller positiv test:

HoneyBooBoo 03.Februar (1pp)

Lille Ugla 4. Februar

Vil-bli-mamma 20. Februar (4pp)

Kosti 23.Mars (1pp)

Fjellfrøkna 26. Mars (19pp)

Pale Fire 3.April (pp1)

Rosa sukkerspinn 7.april (pp1)

Aalesundfrøkna 17. April (9pp)

Candela ikm =? (3pp)

lillefrøken90 16.april (7PP)

Wiiga 2. Mai (1pp)

Silje92 8. Mai (1pp)

TMGL 7.mai

Gravide:

Ens 1 oktober (1pp)

Lilletrille 09 oktober (1pp)

*Vanilla* 21 oktober(2pp)

Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp)

Mon 23 (1pp)

SnartBabyLykke 26.november (3pp)

Fru86

Fru frøken 28. November (2pp)

Craecrae 28.november (2pp)

Sunset 15. November (2pp etter to SA)

Fillibobba 06.desember (1pp)

Alba 87 10 desember (1pp)

Nyinovember 12.des. (1pp)

marmamma (2pp)

Oslomama 19. januar(1pp etter SA)

Lillelura *GRAVID* 20.januar (2pp)

FrøkenUgla 30.januar (4pp)

Bearplace 15.februar (4pp, 3pp etter SA)

Bonusmamma 25 februar (2pp)

Nussmuss 25. Februar (3pp)

Frupedersen 10.Februar (3pp)

Karooline 2.mai (1pp)

Twiiie 3.Mai (3pp etter SA)

Prøver24 (6pp)

Da har jeg lagt deg inn. :)

Forventet IKM:
Mamma85 13. Mai (3 pp)
Frk B. 17. Mai (6 pp)
Lillemyri 27.mai (1pp etter SA)
Sjødronning 20.mai (4pp)
SIE<3 14. mai
FruLAAR 14. mai (1pp)
Muldvarpen__ 8.mai (3pp)

Håpefull!;) 23. mai (1pp)
Moli24 24.mai (12pp)

Etter IKM, venter på TR eller positiv test:
HoneyBooBoo 03.Februar (1pp)
Lille Ugla 4. Februar
Vil-bli-mamma 20. Februar (4pp)
Kosti 23.Mars (1pp)
Fjellfrøkna 26. Mars (19pp)
Pale Fire 3.April (pp1)
Rosa sukkerspinn 7.april (pp1)
Aalesundfrøkna 17. April (9pp)
Candela ikm =? (3pp)
lillefrøken90 16.april (7PP)
Wiiga 2. Mai (1pp)
Silje92 8. Mai (1pp)
TMGL 7.mai

Gravide:
Ens 1 oktober (1pp)
Lilletrille 09 oktober (1pp)
*Vanilla* 21 oktober(2pp)
Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp)
Mon 23 (1pp)
SnartBabyLykke 26.november (3pp)
Fru86
Fru frøken 28. November (2pp)
Craecrae 28.november (2pp)
Sunset 15. November (2pp etter to SA)
Fillibobba 06.desember (1pp)
Alba 87 10 desember (1pp)
Nyinovember 12.des. (1pp)
marmamma (2pp)
Oslomama 19. januar(1pp etter SA)
Lillelura *GRAVID* 20.januar (2pp)
FrøkenUgla 30.januar (4pp)
Bearplace 15.februar (4pp, 3pp etter SA)
Bonusmamma 25 februar (2pp)
Nussmuss 25. Februar (3pp)
Frupedersen 10.Februar (3pp)
Karooline 2.mai (1pp)
Twiiie 3.Mai (3pp etter SA)
Prøver24 (6pp)

Annonse

Ååååh, er så lei av å vente. Er på dag 40 i dag i første syklus etter pilleslutt. Håper TR kommer snart. Vet 40 dager egentlig ikke er så lenge, men har ventet i to, nesten tre år på å starte prøvinga, så litt kjedelig å ikke få prøve en gang :-(

Andre som ventet en stund på TR etter pilleslutt? Evt hvor lenge ventet dere?

Jeg har i alle fall ikke ikm 14. som tidligere antatt. Eller, jeg fikk negativ test i dag.

Tror ikke jeg har hatt el denne mnd. Skal ivei for noen andre prøver i dag, så skal spørre de:)

Hvordan går det med dere da? Ser det var flere med ikm rundt samme dag som meg:)

Jeg går forsatt å venter på at noe skal skje... også er det stille på jobb i dag, så jeg får ekstra mye tid å tenke på at jeg venter. :roll:

Hvordan går det med deg da SIE?

Wiiga: Etter p-ring slutt så tok det24(?) dager til neste mens startet. Jeg har ligget på 21-24 dager siden jeg sluttet i desember, forutenom en gang da jeg hadde 30 dager. Så jeg føler ikke jeg har ventet så lenge.

Håper en positiv test eller TR kommer snart. :)

Annonse

Jeg går forsatt å venter på at noe skal skje... også er det stille på jobb i dag, så jeg får ekstra mye tid å tenke på at jeg venter. :roll:

Hvordan går det med deg da SIE?

Wiiga: Etter p-ring slutt så tok det24(?) dager til neste mens startet. Jeg har ligget på 21-24 dager siden jeg sluttet i desember, forutenom en gang da jeg hadde 30 dager. Så jeg føler ikke jeg har ventet så lenge.

Håper en positiv test eller TR kommer snart. :)

Baah, sånne dager kan være laaange:S

Men da må du tenke på at det ikke er lenge til sommerferie, i helga er det grunnlovsjubileum og da kan vi spise så mye is vi bare gidder:D

Du kan også surfe litt på imgur, jeg ler alltid av det, eller se reklame for prevansjon- som forteller hvorfor du har det fint uten barn (ønsker jo ikke det), de setter ting litt på spissen,men da kan man jo nyte der man er akkurat nå;p

Pinterest.com er også snedig side, jeg blir inspirert til å lage mye fint fra der. Kan f.eks. få ideer til gravidbilder ol. :)

Med meg går det fint, men er totalt forvirra i forhold til syklus. Har hatt to menslignende blødninger denne perioden 13.04 til nå. Ikke spesielle symptomer på EL, og såklart negative tester.

Prøver aktivt å delta på ting jeg ikke kan, den dagen jeg blir gravid. Men lurer egentlig på om det er med å bidrar til at jeg IKKE blir det... Ond sirkel

Jaja, nå skal jeg snart besøke nannen på jobb, og spise lunsj med han, kanskje blir det ekstra hyggelig til kvelden;)

Jeg har i alle fall ikke ikm 14. som tidligere antatt. Eller, jeg fikk negativ test i dag.

Tror ikke jeg har hatt el denne mnd. Skal ivei for noen andre prøver i dag, så skal spørre de:)

Hvordan går det med dere da? Ser det var flere med ikm rundt samme dag som meg:)

Ikke gi opp håpet enda ;) du er bare 1 dag over antatt ikm, mange som tester positivt sent og langt over ikm ;) Jeg selv er en av dem :)

Hadde en uvi i forbinnelse med graviditeten sist og har gått på kur for det, også har jeg jo da fått en soppinfeksjon. Så smart som jeg var starter jeg med canesten i går, både krem og vaginaltablett som hun på apoteket anbefalte. Min eggløsning var enten mandag eller tisdag, tror dere at den vaginale tabletten da kan ødelegge befruktning? Tenker at dette ikke var et sjakktrekk av meg selv :P Æsj, kjedelig hvis jeg har ødelagt for meg selv nå!

Hadde en uvi i forbinnelse med graviditeten sist og har gått på kur for det, også har jeg jo da fått en soppinfeksjon. Så smart som jeg var starter jeg med canesten i går, både krem og vaginaltablett som hun på apoteket anbefalte. Min eggløsning var enten mandag eller tisdag, tror dere at den vaginale tabletten da kan ødelegge befruktning? Tenker at dette ikke var et sjakktrekk av meg selv :P Æsj, kjedelig hvis jeg har ødelagt for meg selv nå!

Alle sånne stoffer bør man jo unngå (om man kan) men jeg tror faktisk det er verre hvis bakteriefloraen utvikler seg. Det er bedre å behandle det med en gang, ellers kan du ende opp med kroniske plager.

Jeg hadde urinveisinfeksjon en gang, som jeg tenkte skulle gi seg... Det gjorde det ikke, og utviklet seg til nyrevekkenbetennelse og besøk på legevakta. Like før det ble blodforgiftning.

Nå er jeg ganske dramatisk her, men mener helt ærlig at det må være best å behandle et slikt problem med en gang:) god bedring og lykke til!:D

I går og i dag har jeg vært utrolig trøtt. Sov 13 min i lunsen og en time etter middag i går, og sovna igjen til vanlig tid. Så har jeg blitt trøtt igjen, men i dag er det mer å gjøre så jeg får ikke slappa av. :(  Også har jeg vondt i nedre del av magen. Sikert TR som melder sin ankomst trur jeg, forventet er i morgen.. Huff. Liker ikke å ikke være i form jeg. Nå begynner jeg å få vondt i hode også. Bra det er lunsj snart. :)

Har gjort klart alt her også, hihi. Hva skal dere spise da? Her var vi litt matleie, så lagde grove kjøttkaker med bacon som vi skal varme i fløtebrunsaus i morgen. Tilbehør blir smørdampa asparges og brokkoli, potet og ferske rødbeter og løk.

Har også baka blåbærmuffins med vaniljekremfyll, topping og jordbær - flaggets farger;) kanskje ikke så kreativt, men saftige/gode ble de:D

Mmmm, gleder meg til bunad og god stemning i mårra. Og grue-gleder meg til å se søte babier og barn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...