Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er nå på dag 33 siden forje mens... kjedelig med slike lange sykluser... Går bare og venter, har masse murringer, hatt dem over en uke... har testet den siste uken med noen dager mellom, sist i går morges. Syns jeg så en strek til, når jeg så godt etter... meeen ingen ting er sikkert før jeg står med en test som jeg ikke er i tvil om at den er positiv :)

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Jeg er nå på dag 33 siden forje mens... kjedelig med slike lange sykluser... Går bare og venter, har masse murringer, hatt dem over en uke... har testet den siste uken med noen dager mellom, sist i går morges. Syns jeg så en strek til, når jeg så godt etter... meeen ingen ting er sikkert før jeg står med en test som jeg ikke er i tvil om at den er positiv :)

Så spennende :D Krysser fingrene for deg :)

Annonse

Forventet IKM:

Frk B. 23. Mars (4 pp)

Kosti 23.Mars (1pp)

Sjødronning 24. Mars (2pp)

Miffa 9. April (pp3).

Lillemyri 9.April (1pp)

Aalesundfrøkna 17. April (9pp)

Etter IKM, venter på TR eller positiv test:

HoneyBooBoo 03.Februar (1pp)
Lille Ugla 4. Februar
Frupedersen 10.Februar (3pp)
Vil-bli-mamma 20. Februar (4pp)
frøken90 11.mars (6pp)

Twiiie 17.mars (2pp etter SA)

Gravide:

Ens 1 oktober (1pp)
Lilletrille 09 oktober (1pp)
*Vanilla* 21 oktober(2pp)
Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp)
Mon 23 (1pp)
SnartBabyLykke 26.november (3pp)
Fru86
Fru frøken 28. November (2pp)
Craecrae 28.november (2pp)
Sunset 15. November (2pp etter to SA)
Fillibobba 06.desember (1pp)
Alba 87 10 desember (1pp)
Nyinovember 12.des. (1pp)
marmamma (2pp)
Oslomama 19. januar(1pp etter SA)

Lillelura *GRAVID* 20.januar (2pp)
FrøkenUgla 30.januar (4pp)
Bearplace 15.februar (4pp, 3pp etter SA)
Bonusmamma 25 februar (2pp)
Nussmuss 25. Februar (3pp)

Gjest candela

Forventet IKM:

Frk B. 23. Mars (4 pp)

Kosti 23.Mars (1pp)

Sjødronning 24. Mars (2pp)

Miffa 9. April (pp3).

Lillemyri 9.April (1pp)

Aalesundfrøkna 17. April (9pp)

Candela ikm =? (3pp)

Etter IKM, venter på TR eller positiv test:

HoneyBooBoo 03.Februar (1pp)

Lille Ugla 4. Februar

Frupedersen 10.Februar (3pp)

Vil-bli-mamma 20. Februar (4pp)

frøken90 11.mars (6pp)

Twiiie 17.mars (2pp etter SA)

Gravide:

Ens 1 oktober (1pp)

Lilletrille 09 oktober (1pp)

*Vanilla* 21 oktober(2pp)

Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp)

Mon 23 (1pp)

SnartBabyLykke 26.november (3pp)

Fru86

Fru frøken 28. November (2pp)

Craecrae 28.november (2pp)

Sunset 15. November (2pp etter to SA)

Fillibobba 06.desember (1pp)

Alba 87 10 desember (1pp)

Nyinovember 12.des. (1pp)

marmamma (2pp)

Oslomama 19. januar(1pp etter SA)

Lillelura *GRAVID* 20.januar (2pp)

FrøkenUgla 30.januar (4pp)

Bearplace 15.februar (4pp, 3pp etter SA)

Bonusmamma 25 februar (2pp)

Nussmuss 25. Februar (3pp)

Spennende! Krysser fingrene for deg:) Er selv på første pp og hadde EL i dag, men merker at jeg sitter å føler etter om det skjer noe nytt noen ganger :) vet jo at det ikke er mulig men blir liksom spent!

Det murrer og strammer så veldig i magen i dag. Vet jeg allerede har hatt eggeløsning, så det er ikke det heller :P Skal ikke håpe for mye, men det minste lille tegn på at noe kaaanskje skjer er velkomment :)

Annonse

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Spennende! Krysser fingrene for deg:) Er selv på første pp og hadde EL i dag, men merker at jeg sitter å føler etter om det skjer noe nytt noen ganger :) vet jo at det ikke er mulig men blir liksom spent!

Takk :) Ja man blir litt spent, men jeg er i pp 3 så jeg har lært å senke forventningene en smule nå :) Var så superivrig første pp, nesten flaut vett hehe :)

Hehe ikkesant :) Men altså det er ikke umulig å kjenne det tidlig selv om det ikke er normalen. Sist jeg var gravid ble jeg kvalm allerede den helgen befruktning skjedde utrolig nok :)

Oi så raskt ja!

Håper det har klaffet nå da! :)

Så håper jeg det klaffer her også! <3 Godt å ha et sted man kan dele tanker rundt dette! Min samboer ville blitt lei hvis jeg skulle snakket om det så ofte! Hehe

Takk :) Ja man blir litt spent, men jeg er i pp 3 så jeg har lært å senke forventningene en smule nå :) Var så superivrig første pp, nesten flaut vett hehe :)

Hehe ikkesant :) Men altså det er ikke umulig å kjenne det tidlig selv om det ikke er normalen. Sist jeg var gravid ble jeg kvalm allerede den helgen befruktning skjedde utrolig nok :)

Det murrer og strammer så veldig i magen i dag. Vet jeg allerede har hatt eggeløsning, så det er ikke det heller :P Skal ikke håpe for mye, men det minste lille tegn på at noe kaaanskje skjer er velkomment :)

Har også EL i dag :)  Men starter ikke før i neste mnd. 

Kanskje vi treffer likt neste mnd , blir lik termin da :) 

Anonymous poster hash: 81806...971

Ja hadde vært moro å dele termin med noen <3

Har også EL i dag :) Men starter ikke før i neste mnd.

Kanskje vi treffer likt neste mnd , blir lik termin da :)

Anonymous poster hash: 81806...971

Hei damer. Da har jeg for første gang bikket datoen for TR, men den har ikke kommet. :huh:  :fnise:  Men nå trenger jeg G-tester føler jeg, hvor får jeg tak i dette? på nett? Husker ikke navnet på nettsidene. :)

Jeg bruker http://www.billige-tester.no/ , de har greie priser, og leverer som oftest innen 3 dager :)

Hei damer. Da har jeg for første gang bikket datoen for TR, men den har ikke kommet. :huh:  :fnise:  Men nå trenger jeg G-tester føler jeg, hvor får jeg tak i dette? på nett? Husker ikke navnet på nettsidene. :)

Jeg bruker http://www.billige-tester.no/ , de har greie priser, og leverer som oftest innen 3 dager :)

Hvilke teste anbefaler du da? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...