Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi i 20 årene som prøver:

Anekdote 14. November (2 pp)
marmamma 14.november (1pp)
Sunset 15 november (2pp etter to SA.)
Moli24 20. november
Storejenta og lillejenta 21 november(6 pp)
Fru.Frøken 22. november(2pp)
Monson 26 oktober (2pp)
frøken.90(4pp)
Moli24 (6pp)
SnartBabyLykke 26.november (3pp)
Safira07 26.november (6pp)
Bearplace 28.november (2pp)
Mimi87 28.november (2pp)
Lingwipande (3pp)
Lulusen (3 pp)
Hjartevenn ?? (2pp)
2014 ?? (2pp)
Oslomama 29.nov ("1"pp)
Fillibobba 30.November (1 pp)
Regine 7. desember (7pp)

Etter IKM, venter på TR eller positiv test:
Candela 7 oktober (1pp)
Lærke_J 12. november (2pp)
Miss Mamma 13 oktober (1pp)
Mon23 13 oktober (1pp)
Dutta*2 10 oktober (1pp)
Kosti ?? nov (starter pp:) )
vil-bli-mamma ca 13. november (1pp)

Gravide:
Ens 1 oktober (1pp)
Lilletrille 09 oktober (1pp)
Bonusmamma
*Vanilla* 21 oktober (2pp)
Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp)

Ikke kommet noen TR i dag, men har en ekkel følelse på at den kommer :-( jaja hva kan man håpe på første mnd etter pilleslutt.. like deprimerende uansett!

Krysser fingrene for deg Bonusmamma!!! <3

i dag begynte jeg å blø masse frisk blod. (det rant..), så jeg fikk tidlig UL imorgen, og er kjempe nervøs og har en veldig dårlig følelse. er 10+1 i dag. Tørr ikke forlate denne gruppa før jeg vet om det er noe med liv der inne eller ikke. !! Men jeg liker godt å se at jeg står under "gravide", så håper jeg fortsatt står der i morgen   :)

Håper det går bra :) masse lykke til :)

Annonse

Hei jenter, og velkommen til dere nye! :)

Beklager lite aktivitet i det siste. Det er travelt for tiden... :)

I går skulle jeg hatt mensen, men det later til at det ikke kommer helt ennå. Pleier å kjenne det godt i magen før mens, men ingenting nå. I går hadde jeg litt brunaktig utflod i trusa (uff, håper dere tåler dette) og det samme i dag. Det kommer ingenting når jeg tørker meg og når jeg får mensen er det stort sett når jeg tørker meg at jeg ser at TR er på vei. Testet med billigtest i morges, men den var hvit som snø. :( Jeg tør ikke håpe på å være gravid, selv om jeg så utrolig sterkt ønsker å være det.

Det "prikker" i brystvortene og jeg er litt "stram" over korsryggen. Er av og til kvalm/uggen morgen og kveld.

Prøver å si til meg selv at mensen kan være sen fordi jeg stresser om dagen eller at kroppen fortsatt justerer seg etter p-pilleslutt.

På torsdag hadde jeg en ny og annerledes følelse i lysken og rundt eggstokkene. Brystvortene KLØØØØR!!! Jeg blir nesten gal! :P

Åh, godt å få skrevet ned tankene sine, altså. ;)

Spennende!!! Jeg gikk også å ventet i spenning, hadde mange symptomer (og kanskje litt mye ønsketenkning :D ) og TR kom ikke... Jeg tok flere tester, å ble like skuffet hver gang. Men det var første periode uten piller, så det tok vel litt tid å komme i normalt gjenge igjen. I dag kom TR... Bedre lykke neste pp :) Håper det går bedre for deg :) skal krysse fingrene :) LYKKE TIL :)

Moli24 20. november
Fru.Frøken 22. november(2pp)
Monson 26 oktober (2pp)
frøken.90(4pp)
Moli24 (6pp)
Mimi87 28.november (2pp)
Lingwipande (3pp)
Lulusen (3 pp)
Hjartevenn ?? (2pp)
2014 ?? (2pp)
Oslomama 29.nov ("1"pp)
Regine 7. desember (7pp)

Nyinovember 12.desember (1pp)

Candela 7 oktober (1pp)
Mon23 13 oktober (1pp)
Dutta*2 10 oktober (1pp)

Gravide:
Ens 1 oktober (1pp)
Bonusmamma

Trenger tips og råd fra dere med mer erfaring enn meg!

Nå har jeg blitt ennå mer pessimistisk for min egen del. Jeg fikk mørke brunt slim på papiret når jeg gikk på do i forigårs på morgenen.. og så på kvelden kom det en del friskt blod når jeg gikk på do!!  Men ikke noe i trusa fortsatt da. Og i går hadde jeg fortsatt mørkebrunt slim igjen, på papiret.

Kan være tr er på vei, men jeg kjenner ingen menssmerter. Og jeg har store/mye menssmeter vanligvis! Må ty til smertestillende hver måned, og det har jeg alltid brukt siden jeg første gang fikk det. I dag igjen har jeg også hatt litt mørkebrunt slim når jeg gikk på do. Hadde antydninger til mensmurring i går, men det gikk over etter noen minutter. Men denne "brennende" følelsen nede på venstre side er her fortsatt. (Der jeg bruker å kjenne el) Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro?! Noen av dere som har lignende erfaringer? Ikm er ca. 19.

Nå har jeg blitt ennå mer pessimistisk for min egen del. Jeg fikk mørke brunt slim på papiret når jeg gikk på do i forigårs på morgenen.. og så på kvelden kom det en del friskt blod når jeg gikk på do!!  Men ikke noe i trusa fortsatt da. Og i går hadde jeg fortsatt mørkebrunt slim igjen, på papiret.

Kan være tr er på vei, men jeg kjenner ingen menssmerter. Og jeg har store/mye menssmeter vanligvis! Må ty til smertestillende hver måned, og det har jeg alltid brukt siden jeg første gang fikk det. I dag igjen har jeg også hatt litt mørkebrunt slim når jeg gikk på do. Hadde antydninger til mensmurring i går, men det gikk over etter noen minutter. Men denne "brennende" følelsen nede på venstre side er her fortsatt. (Der jeg bruker å kjenne el) Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro?! Noen av dere som har lignende erfaringer? Ikm er ca. 19.

Har du nettopp slutta på pillen?  Jeg hadde det helt likt som deg da jeg hadde sluttet på pillen. Trodde jeg hadde eggløsning, jeg kjente det liksom på kroppen, men hadde sånn småblødninger/slim når jeg var på do, i tillegg til litt mensmurringer. Etterhvert fikk jeg mange graviditetstegn, og trodde at jeg kanskje var gravid. Men etterhvert kom TR... så for min del var det nok bare kroppen som normaliserte seg... Men krysser fingrene for deg :) lykke til :)

Jeg hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle teste etter EL denne pp, men siden jeg ikke har hatt noen tegn til EL enda, som jeg trodde skulle være forrige uke... så tok jeg en test i dag, og den kunne vel ikke bli mer positiv den. Jej! jeg klarte å finne EL på bare en test. hehe :D
Veldig fornøyd med det, men da blir det ny IKM på meg.

Moli24 20. november
Monson 26 oktober (2pp)
frøken.90(4pp)
Moli24 (6pp)

Fru.Frøken 28. november(2pp)
Mimi87 28.november (2pp)
Lingwipande (3pp)
Lulusen (3 pp)
Hjartevenn ?? (2pp)
2014 ?? (2pp)
Oslomama 29.nov ("1"pp)
Regine 7. desember (7pp)

Candela 7 oktober (1pp)
Mon23 13 oktober (1pp)
Dutta*2 10 oktober (1pp)

Gravide:
Ens 1 oktober (1pp)
Bonusmamma

Har du nettopp slutta på pillen?  Jeg hadde det helt likt som deg da jeg hadde sluttet på pillen. Trodde jeg hadde eggløsning, jeg kjente det liksom på kroppen, men hadde sånn småblødninger/slim når jeg var på do, i tillegg til litt mensmurringer. Etterhvert fikk jeg mange graviditetstegn, og trodde at jeg kanskje var gravid. Men etterhvert kom TR... så for min del var det nok bare kroppen som normaliserte seg... Men krysser fingrene for deg :) lykke til :)

Åh.. ja da er det heelt sikkert noe sånt. :(

Jeg sluttet på p-ring 22.okt. Så tror ikke hormonene (eller hva det er) skal være igjen i kroppen så lenge som ved p-piller.

Hmm.. jaja. Da får jeg bare vente å se til uka. Enten kommer tr eller så er det starten på noe annet! Søstern fikk det til på første og andre forsøk med sine. Så lever i håpet enn så lenge! ;)

Annonse

Ny her jeg også. Er 26 år, samboer er 27. Kuttet ut pilla i september og er nå inne i 3 pp. Tenkte vi skulle ta det litt som det kommer, "det skjer når det skjer". Men kjenner jo nå at jeg kanskje var litt mer gira på at det skulle skje fort enn jeg hadde trodd ;) Hadde vært helt ok med positiv gtest nå :) Akkurat ferdig med e.l, men har ikke helt fått tilbake regelmessig syklus etter pilleslutt. Så er ikke superpositiv for denne perioden. Gått på pilla sammenhengende i 10 år, fått beskjed av lege at det kan ta litt tid å komme tilbake til normalen. Flere i samme situasjon? :)

Skriver meg inn her om jeg har forstått det riktig :)

Moli24 20. november
Monson 26 oktober (2pp)
frøken.90(4pp)
Moli24 (6pp)

Mimi87 28.november (2pp)
Lingwipande (3pp)
Lulusen (3 pp)
Hjartevenn ?? (2pp)
2014 ?? (2pp)
Oslomama 29.nov ("1"pp)
Regine 7. desember (7pp)

november86 27.november (3pp)

Candela 7 oktober (1pp)
Mon23 13 oktober (1pp)
Dutta*2 10 oktober (1pp)

Gravide:
Ens 1 oktober (1pp)
Bonusmamma

Fru86: Det kan være festeblødning du har, så ikke gi opp håpet enda. :) Vet du når du hadde EL?

Det hadde jeg rundt 5./6. Så er nok ikke det. Men gir ikke opp nei! Men er jo tross alt "bare" første pp så ;)

Festeblødning kan du få fra 5 til 12 dager dpo. :) Så det kan det absolut være. ;)

Fru86: Det kan være festeblødning du har, så ikke gi opp håpet enda. :) Vet du når du hadde EL?

Det hadde jeg rundt 5./6. Så er nok ikke det. Men gir ikke opp nei! Men er jo tross alt "bare" første pp så ;)

Festeblødning kan du få fra 5 til 12 dager dpo. :) Så det kan det absolut være. ;)

Åh kan man?! Da har jeg hvert fall fortsatt trua! ;) Litt tdlig å ta en g-test med andre ord. Får prøve å vente til tirsdag da.. som virker som en evighet til! ;)

Hei jenter!

Da er jeg hjemme fra sykehuset, og nyhetene var som jeg har følt på lenge. Dårlige. Det var verken noe liv eller noe foster å se. Det har oppstått en BO - blighted ovum, tom fostersekk uten fosteranlegg inni. De sa derfor at det har vært et "luresvangerskap".

Jeg fikk aborttabletten i dag, og har fått med meg de andre tablettene jeg skal ta på lørdag for å støte ut det som er igjen der inne. En veldig tung nyhet, og ufattelig trist når vi trodde vi hadde gått inn i uke 11. :(
de mente derfor at blødningen i går var starten på avstøtningen fra kroppen. Nå gruer jeg meg bare til de intense smertene som kommer med dette. :(

Jeg melder meg ut av denne gruppen, og hele forumet generelt da jeg ikke har lyst eller orker å prøve å bli gravid igjen på en veldig god stund. Ønsker alle dere her inne lykke til med deres svangerskap, måtte det gå bedre med dere enn det gjorde med meg. Dere har vært kjempegode støttespillere og jeg setter utrolig stor pris på alle støttende ord jeg har fått av dere. Da gjenstår det å ta vekk navnet mitt på "gravide" på listen her inne.

Klem fra Bonusmamma.

Du har kanskje meldt deg ut av gruppen allerede, Bonusmamma, men jeg ble så forferdelig trist da jeg leste ordene dine. Kan ikke forstå hvor vondt du må ha det nå, men jeg ønsker deg all hell og lykke i tiden som vil komme. Jeg er sikker på at du vil lykkes en gang, selv om det ikke skulle være akkurat nå.

God klem til deg!

Moli24 20. november

Monson 26 oktober (2pp)

frøken.90(4pp)

Moli24 (6pp)

Mimi87 28.november (2pp)

Lingwipande (3pp)

Lulusen (3 pp)

Hjartevenn ?? (2pp)

Oslomama 29.nov ("1"pp)

Regine 7. desember (7pp)

2014 ca.12.desember(3pp)

november86 27.november (3pp)

Candela 7 oktober (1pp)

Mon23 13 oktober (1pp)

Dutta*2 10 oktober (1pp)

Gravide:

Ens 1 oktober (1pp)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...