Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg vil gjerne henge meg på, men har ikke fått TR etter jeg tok ut spiral 21.august, så har ingen kontroll på EL dessverre :( Er 22 år og håper på baby nr 1 som 23 åring:) Har jo nettopp startet å prøve, men tror at dette kan ta tid siden jeg ikke har hatt TR på flere år grunnet spiralen.. veldig kjedelig. Men krysser fingrene :)

Har ikke så mye peiling på spiral, men sluttet på P piller i slutten av juli. Tror jeg har kommet ganske inn i riktig syklus for fikk el og mensen måneden etter på riktig dager. Hørt om mange som har blitt gravide rett etter uttak av spiral;)

Da måtte "måtte jeg bare" ta et par BT`er til ikveld. Og frem kom det en rosa, svaaaaak strek på begge to?! Negativ imorges.. Kan dette stemme? Muligens kom den ene litt etter fristen, men den andre kom innenfor tror jeg.. 

Huff, redd for å bli skuffet!

Annonse

Gratulerer så mye med posetiv test, regner med cb også blir posetiv :)

Her er jeg selv veldg forvirret, hadde ikm den 8, men tanta har ikke kommet enda. men hadde en blødning som varte i 2 dager rett etter forventet eggløsning. Så vet ikke om det var en liten mensen og at syklusen plutselig har blitt litt i ubalanse. Har noen syptomer som ømme brystvorter, blør når jeg pusser tenner, og har hatt murringer og stikninger, samt litt ubahag i ryggen av og til. Har tatt mange tester den siste uka :P sist når jeg sto opp idag. Alle har vert negative. Dette er første pp. Er også veldig oppblåst i magen.

Men er vel ikke noe å annet å gjøre enn å vente å se, men ville dele tankene med noen, da samboer ikke stresser noe med det i det heletatt :P

For meg høres det ut som en festeblødning du hadde :)

Jeg er over ikm, men bare negative billig tester og ingen tante rød :)

Stikkinger, murringer, kramper i eggstokk/livmor.

Krysser for oss jeg :)

Skal teste med clear blue så snart den dukker opp i posten ;)

Endret av Frida00

Annonse

For meg høres det ut som en festeblødning du hadde :)

Jeg er over ikm, men bare negative billig tester og ingen tante rød :)

Stikkinger, murringer, kramper i eggstokk/livmor.

Krysser for oss jeg :)

Skal teste med clear blue så snart den dukker opp i posten ;)

Lurte på det i begynnelsen jeg også men den var ganske kraftig, måtte bruke tampong i 2 dager. krysser fingrene for oss jeg også :D

Hei!

Jeg er 28 og vi er i 5pp nå  :) allerede dritt lei, men vet jeg ikke har noe å klage over!  <_<  Hadde IKM i går, men den har ikke dukket opp enda. Har selvfølgelig også testet (dum som jeg er) og den var negativ

Min syklus er gjennomsnittlig på 28 dager, men alt fra 28 til 30 er normalt-er på dag 29 i dag...venter spent!  :ph34r:

Hei!

Jeg er 28 og vi er i 5pp nå  :) allerede dritt lei, men vet jeg ikke har noe å klage over!  <_<  Hadde IKM i går, men den har ikke dukket opp enda. Har selvfølgelig også testet (dum som jeg er) og den var negativ

Min syklus er gjennomsnittlig på 28 dager, men alt fra 28 til 30 er normalt-er på dag 29 i dag...venter spent!  :ph34r:

Lykke til!!

Er i pp2 nå, å er lei/utålmodig, så skjønner deg ;)  men som du sier, me har ingenting å klage over (enda)

Hei!

Lykke til!!

Er i pp2 nå, å er lei/utålmodig, så skjønner deg ;)  men som du sier, me har ingenting å klage over (enda)

Utålmodig vettu  :D  når har du IKM du da?  :)

Hei!

Lykke til!!

Utålmodig vettu  :D  når har du IKM du da?  :)

Har IKM 1 Oktober :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...