Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk den trenger jeg burgunder :/ prøver å ikke tenke for mye på det da!

Ja, er nettop det..ikke lett å få sånt ut av tankene heller akkurat. Men PRØV å tenk på noe annet, også blir du kanskje overrasket med at den snart dukker opp, hvem vet? :D
Prøver det jeg er god jeg 😁 syns uansett tante rød skal komme ellers så får det sitta ei spire :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi skal på NAV i morgen slik at vi kan få noen midler i mellom tiden :)) han gleder seg sånn til å bli pappa, er så godt å se <3 var så redd han skulle bli redd osv men han er virkelig klippa mi!:))

Skrevet

JIPPI! Første mensen etter slutting på prevensjon 😃 Da venter jeg spent på neste eggløsning!

Skrevet

Ja vi skal på NAV i morgen slik at vi kan få noen midler i mellom tiden :)) han gleder seg sånn til å bli pappa, er så godt å se <3 var så redd han skulle bli redd osv men han er virkelig klippa mi!:))

Så godt å høre da! :) da ordner det seg HELT sikkert :) du får oppdatere her da, etter du har tatt en test til... :D er 20 år selv, og snart prøver. Så litt moro å høre om andre prøvene/gravide som er like gamle :)

Skrevet

JIPPI! Første mensen etter slutting på prevensjon 😃 Da venter jeg spent på neste eggløsning!

Grattis! da er vi i "samme båt" da :D spennende.

Skrevet

Skrevet

Anniken_94: alle gravide har rett på midler. Trist å høre at samboeren din mistet jobben, håper han klare å få ny fort. Og lykke til på nav. Lurte på on du kunne ha lagt inn bilde her på siden sånn at vi andre kunne også se :) eg er ikke kommer så langt i prøvingen. Dette er mnd nr.2 der eg og min samboer virkelig prøver.

Skrevet

DA va det en klar strek i dag tidelig og!:) herregud føles så uvirkelig! skal inn å vekke den søteste mannen i verden nå å la han vite at han skal bli pappa !<3

(skal legge ved bilde senere idag :)  )

Skrevet

DA va det en klar strek i dag tidelig og!:) herregud føles så uvirkelig! skal inn å vekke den søteste mannen i verden nå å la han vite at han skal bli pappa !<3

(skal legge ved bilde senere idag :) )

Gratulerer, din heldiggris! Det blir en spennende tid for deg fremover da 😃
Skrevet

Ja, jeg er veldig spent og lurer fælt om det går raskt eller tregt! Begynner på kosttilskudd som kom i posten i går i dag. Gravid står det på esken, så jeg har snudd og vendt på den i hele går.. Fikk strimmeltester i posten i går også, veldig moro! Da er jeg ordentlig i gang 😊
Skrevet

Gratulere så mye anniken, dette var kjekt og koseligt å lese^^ nå er det bare oss andre igjen^^ burgunder og kristinehufine kor lang er dete komme i pp?? Eg er på pp nr 2

Skrevet

Gratulere så mye anniken, dette var kjekt og koseligt å lese^^ nå er det bare oss andre igjen^^ burgunder og kristinehufine kor lang er dete komme i pp?? Eg er på pp nr 2

Jeg er i pp1. Slutta på prevensjon på fredag for fem dager siden, fikk kjapt mensen nå. Kan jo være at syklusen blir ujevn, men er uansett første periode nå 😊
Skrevet

(skal legge ved bilde senere idag :) )

Ååå gratulerer så mye! :D heldige dere er!

Skrevet

Jepp, bare oss igjen nå :)

Fikk mens den 17, så skal begynne prøvingen nå snart, når jeg har eggløsning :D veldig spent!

Skrevet

Ja, jeg er veldig spent og lurer fælt om det går raskt eller tregt! Begynner på kosttilskudd som kom i posten i går i dag. Gravid står det på esken, så jeg har snudd og vendt på den i hele går.. Fikk strimmeltester i posten i går også, veldig moro! Da er jeg ordentlig i gang 😊

Herlig da! Moro :D håper det går fort for alle oss inne her! :)

Skrevet

Det håper eg også på. Hadde mens 4-9 aug. El komme rundt denne helga så blir spennende :)

Skrevet

Det håper eg også på. Hadde mens 4-9 aug. El komme rundt denne helga så blir spennende :)

Spennende ja! :)

Skrevet

Noen som vet hvordan man kan få tidelig ultralyd? fikk ikke legetime før 21 OKTOBER :S aner jo ikke hvor langt jeg er på vei å vil gjerne inn å "titte"  :fnise:

Skrevet

Vi er unge, så får håpe at oddsene jobber med oss 😉
Skrevet

Jeg er også her jenter, veldig spent på hva som skjer fremover, har tatt ut spiral og hadde mer eller mindre mens i 10 dager :-( så håper nå kanskje at det var den eneste mensen dette året ;-)

Skrevet

Vi er unge, så får håpe at oddsene jobber med oss 😉

Jada, krysser fingre :)

Skrevet

Jeg er også her jenter, veldig spent på hva som skjer fremover, har tatt ut spiral og hadde mer eller mindre mens i 10 dager :-( så håper nå kanskje at det var den eneste mensen dette året ;-)

Hei! Åå,spennende! :)

Skrevet

Hvor mange barn har dere? Og hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

Jeg har ingen fra før. Fikk mensen for et par dager siden, da er det snart EL så da starter vi med prøving snart :)

Er foresten 20 år, samboer også 20.

Hva med deg, hvor gammel er du? har du barn fra før?

Skrevet

Vi prøver på nr 6, (mine og dine barn) jeg er 28, mannen 47. Blir første pp på oss nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...