Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Da var jeg plutselig tilbake :) Vi har bestemt oss for å "prøve" igjen. Vi skal ikke prøve sånn kjempeaktivt, men vi dropper prevensjon å skjer det så skjer det.  Kjenner likevel meg selv å vet jeg kommer til å følge med på når jeg har EL for deretter å overfalle mannen på passende tidspunkt haha ;)

Håper å lese om mange positive tester her utover høsten jenter :)

Da var jeg plutselig tilbake :) Vi har bestemt oss for å "prøve" igjen. Vi skal ikke prøve sånn kjempeaktivt, men vi dropper prevensjon å skjer det så skjer det. Kjenner likevel meg selv å vet jeg kommer til å følge med på når jeg har EL for deretter å overfalle mannen på passende tidspunkt haha ;)

Så spennende da! :) så gøy å se det et flere unge prøvere :D

Enig, blir en spennende tid fremover!

Lykke til, til dere.

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Da var jeg plutselig tilbake :) Vi har bestemt oss for å "prøve" igjen. Vi skal ikke prøve sånn kjempeaktivt, men vi dropper prevensjon å skjer det så skjer det. Kjenner likevel meg selv å vet jeg kommer til å følge med på når jeg har EL for deretter å overfalle mannen på passende tidspunkt haha ;)

Lykke til, til dere.

Takk for det :) Har en sønn på syv år fra før av, så føler det er på tide med en til hehe :)

Lykke til, til dere også ;)

Lykke til, til dere.

Takk for det :) Har en sønn på syv år fra før av, så føler det er på tide med en til hehe :)

Åja, så hyggelig da :) hehe.

Hvor gammel er du da? :)

Og tusen takk! :)

Endret av Burgunder
Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Lykke til, til dere.

Jeg er 28 år :)

Annonse

Lykke til, til dere.

Jeg er 28 år :)

Åja :) da var du ca like gammel som jeg er nå, når du fikk din første da :) jeg er 20.

Ja er egentlig kjekkest det, har enda ikke møtt noen som er fra sogn og fjordane/ førde selvom det hadde vore koseligt^^ kjekt å bli kjent med nye syns eg :)

Ja,enig i det :) hehe er nok ikke fra sogn og fjordane jeg heller,desverre...Er fra Østlandet. Men uansett, kjekt å bli kjent med nye ja, enig i den :)

Endret av Burgunder

Ja har enda ikke møtt noen som helst fra sfj men men, føle det ikke har noe å si for min del :)

Har ikke møtt noen fra stedet jeg bor helle..eller ikke som jeg vet ihvertfall. Men nå har jeg ikke skrevet det heller da, i og med at jeg bor på et litt lite sted :)

Menmen, alltid hyggelig å bli kjent med nye folk, uansett sted :)

Endret av Burgunder

Annonse

Samme her egentlig, men dei fleste som er var venner med har kutta kontakten etter dei fikk unge :( har ei god vennine som har unge på 5 mnd og fortsatt min venn :)

Ok, kjipt da :( godt du ihvertfall har ei, er sikkert litt godt å ha ei på samme alder i samme situasjon både når man er gravid, og når barnet er født.

De fleste ordneltig nære venninne mine er ikke der i det heletatt, de vil ta lang utdannelse og ha barn når de er nermere 30. Er sikkert godt å bare være ungdom sammen med de av og til, og snakke om annet enn barn. Men kan tenke meg det er litt lurt å opprettholde kontakten med venninner som også har barn :)

Fr.Hestetun: tok en test for ca 14 dager siden, den var negativ. Har ikke hatt mens på ca 55-60 dager. Begynner å bli litt utolmodig her :(

Huff, skjønner du blir det :( er liksom ikke så mye en får gjort annet enn å vente og krysse fingre :) lykke til!

Takk den trenger jeg burgunder :/ prøver å ikke tenke for mye på det da!

Ja, er nettop det..ikke lett å få sånt ut av tankene heller akkurat. Men PRØV å tenk på noe annet, også blir du kanskje overrasket med at den snart dukker opp, hvem vet? :D

HEI! er ny her inne !:)  er ei jente på 20 år og samboeren like gammel, vi bor i ei kjøpt leilighet og har et utrolig godt forhold:)

i forgårs kom vi hjem fra spania hvor jeg har følt meg uggen hele ferien, går på p-piller men kjente at nokke faktisk føltes helt tulent gale :/ så tok en test i ettermiddag (glemte at den måtte taes med morgen urin) men der poppa pinade opp en liten nesten usynelig strek, men den va blå og jeg så den langt ifra også :)

skal ta en i morgen tidelig for å være heelt sikker på at det er en liten en der innne:)

spørsmålet mitt er om noen har blitt gravid her inne hvor mannen nettopp har mistet jobben ?(pga dårlig økonimi i firmaet måtte de legge ned..) noe som selfølgelig tilsir at vi har utrolig dårlig økonomi for øyeblikket :/ men abort er ikke en mulighet! har man sex tar man ansvar tenker jeg...

HEI! er ny her inne !:) er ei jente på 20 år og samboeren like gammel, vi bor i ei kjøpt leilighet og har et utrolig godt forhold:)

i forgårs kom vi hjem fra spania hvor jeg har følt meg uggen hele ferien, går på p-piller men kjente at nokke faktisk føltes helt tulent gale :/ så tok en test i ettermiddag (glemte at den måtte taes med morgen urin) men der poppa pinade opp en liten nesten usynelig strek, men den va blå og jeg så den langt ifra også :)

skal ta en i morgen tidelig for å være heelt sikker på at det er en liten en der innne:)

spørsmålet mitt er om noen har blitt gravid her inne hvor mannen nettopp har mistet jobben ?(pga dårlig økonimi i firmaet måtte de legge ned..) noe som selfølgelig tilsir at vi har utrolig dårlig økonomi for øyeblikket :/ men abort er ikke en mulighet! har man sex tar man ansvar tenker jeg...

Hei og Velkommen her :)

Vell, nå er ikke jeg noen ekspert her, men kan jo prøve å komme med et slags råd uansett.. For om det er sånn at du er gravid, og om dere har bestemt dere for at dere vil beholde uansett så prøv å gjøre det beste ut av situasjonen (synes foresten det er flott at du ikke vil ta abort! :) ) Han bør søke masse forskjellige jobber, eller prøve å få hjelp av nav mens han er jobbsøker, for han bør ha krav på noe i mnd uansett, ingen skal behøve å gå uten midler til noe. Og hvem vet..kan hende han får en ny jobb kjapt.

Håper det iallefall ordner seg for dere.. :) Lykke til!

Endret av Burgunder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...