Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Ikke bra bilde,vi der streken men ikke lett for kamera

Er det bildet under nicket ditt du sikter til så ser jeg en sterk strek og en veldig svak med litt rødt i seg :) Slik så mine ut den første dagen også, da var det fire dager til jeg skulle ha mensen :) Prøv på nytt med morgenurin om ett par dager, får du sterkere strek da så ja da er du gravid :)

Hvordan går det med deg, Miffa? Er formen bra? Har vel kanskje begynt å synke inn at du venter en liten bebis :)

Syns for dere som har fått TR, håper på bedre hell for dere neste pp :) Må jo komme drøss med positive tester snart! :)

Og vi som er midt i prøvingen, kjør på! Jeg heier på oss, denne gangen skal det ikke komme noe tr ;) hihi

Foruten om prøving her, så er vi midt i oppussing av hus, og jeg forbereder meg til eksamen i november. Skal ha 3 stk, og gruer meg så fælt! Har ikke studert siden vgs, som er 6 år siden og nå tar jeg noe som privatist, og det er skummelt! Men håper jeg klarer det! :)

Annonse

Har ikm 2 okt, men skal egentlig ikke prøve denne mnd, men det fikk jeg vite litt seint så egentlig håper jeg ikke bittelille fester seg nå. Har et brudd i ryggen ( en av virvlene, ikke alvorlig) så bør ha flere bilder av bruddet før jeg blir gravid.

Men......ønsker oss jo bitteliten også.... Hmm... Skummelt :-/

Har ikm 2 okt, men skal egentlig ikke prøve denne mnd, men det fikk jeg vite litt seint så egentlig håper jeg ikke bittelille fester seg nå. Har et brudd i ryggen ( en av virvlene, ikke alvorlig) så bør ha flere bilder av bruddet før jeg blir gravid.

Men......ønsker oss jo bitteliten også.... Hmm... Skummelt :-/

oi, så trasig :( god bedring til deg! klem :klemmer:

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Hvordan går det med deg, Miffa? Er formen bra? Har vel kanskje begynt å synke inn at du venter en liten bebis :)

Syns for dere som har fått TR, håper på bedre hell for dere neste pp :) Må jo komme drøss med positive tester snart! :)

Og vi som er midt i prøvingen, kjør på! Jeg heier på oss, denne gangen skal det ikke komme noe tr ;) hihi

Foruten om prøving her, så er vi midt i oppussing av hus, og jeg forbereder meg til eksamen i november. Skal ha 3 stk, og gruer meg så fælt! Har ikke studert siden vgs, som er 6 år siden og nå tar jeg noe som privatist, og det er skummelt! Men håper jeg klarer det! :)

Det går bra med meg :) Formen er egentlig ganske bra bortsett fra litt gulping til tider pga kvalme :) Javisst, er 5 uker på vei i dag og det har sneket seg med litt småtteri til babyen på shopping og en aldeles nydelig bok for kommende mammaer :D

Håper det går bra med dere alle her inne :) Plutselig får dere streken dere har ventet på <3 Jeg tror trikset er å slappe av ;)

Så moro da, Miffa! <3 Kos seg masse med tiden fremover! Titter innom bloggen din, den er jo så søt <3

Masse god bedring, Sabine! Prøv å ikke tenk på det, og heller ta det som det kommer. Skulle du være gravid, så er det noe det sikkert noe de kan gjør som en midlertidig løsning under en evt graviditet :)

Fr.hestetun, hva har dere vært hos legen for? :) håper du får el snart og at alt klaffer <3

Endret av Ohana

Ohoi! her har det skjedd ting mens jeg har vært borte ser jeg!  :fnise:  Jeg er nå ferdig med TR og kan hoppe til køys! med mine ustabile sykluser så blir det sengekos annenhver dag, ingen unntak!  :P  :laugh:  Men jeg har begynt å slappe litt mer av i forhold til det med barn. Prøver å nyte tiden som nygift og tenke at det kommer etter hvert :) Vi prøver selfølgelig, men prøver å ha litt mer avslappet tanke til det. Fikk vite av min søster at de også prøver nå, og det er jo bare såå koselig!  :laugh:  Håper det står bra til med dere og kjekt at du fortsatt er her inne Miffa selv om du ikke prøver lenger  :P

Endret av Prøver92
Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Ohoi! her har det skjedd ting mens jeg har vært borte ser jeg!  :fnise:  Jeg er nå ferdig med TR og kan hoppe til køys! med mine ustabile sykluser så blir det sengekos annenhver dag, ingen unntak!  :P  :laugh:  Men jeg har begynt å slappe litt mer av i forhold til det med barn. Prøver å nyte tiden som nygift og tenke at det kommer etter hvert :) Vi prøver selfølgelig, men prøver å ha litt mer avslappet tanke til det. Fikk vite av min søster at de også prøver nå, og det er jo bare såå koselig!  :laugh:  Håper det står bra til med dere og kjekt at du fortsatt er her inne Miffa selv om du ikke prøver lenger  :P

Tror dere gjør lurt i å slappe av litt, det er som oftest da en liten luring plutselig fester seg ;) Klarer ikke å la være å følge med her inne, har jo fulgt med på alle siden januar og håper alle som en snart får positive tester :D

Annonse

Hei.

Har fulgt tråden her siden vi bestemte oss for å bli prøvere for bare en liten uke siden, og synes det virker veldig hyggelig å følge opp hverandre i denne spennende tiden:) Jeg er 23, samboeren 27. Har lenge ønsket oss barn, men siden jeg studerer hadde vi egentlig tenkt å vente en liten stund til, men det klarte vi altså ikke så nå er vi igang. Ferdig med bortfallsblødning etter pilla og håper syklusen skal stabilisere seg med en gang. Er så frustrerende å tenke på at det kan ta laaang tid før noe setter seg, men jeg har trua og prøver å ta livet med ro i mellomtiden.

Hei.

Har fulgt tråden her siden vi bestemte oss for å bli prøvere for bare en liten uke siden, og synes det virker veldig hyggelig å følge opp hverandre i denne spennende tiden:) Jeg er 23, samboeren 27. Har lenge ønsket oss barn, men siden jeg studerer hadde vi egentlig tenkt å vente en liten stund til, men det klarte vi altså ikke så nå er vi igang. Ferdig med bortfallsblødning etter pilla og håper syklusen skal stabilisere seg med en gang. Er så frustrerende å tenke på at det kan ta laaang tid før noe setter seg, men jeg har trua og prøver å ta livet med ro i mellomtiden.

Velkommen:D

vi alle har en spennende tid framover :D

Velkommen! Trøst deg med at vi er alle i samme båt og, båten er full med mange utålmodige sjeler :P;) Masse lykke til! <3

Ja, hehe det er tydelig  :P  Blir nesten sånn at jeg tenker jeg burde kjøpe meg EL-tester og sånt jeg også (er jo litt moro), men prøver å ta det litt kult den første tiden så jeg ikke blir superstressa. Har sett noen som sier det ikke er bra å bli gravid rett etter pilla, men at man skal vente til etter første mens, men det klarer jeg ikke :sukk: . Har ikke helt fått med meg årsaken til å vente heller annet enn at det er vanskelig å sette termindato i starten, men det gjør jo ikke så mye.

Velkommen! Trøst deg med at vi er alle i samme båt og, båten er full med mange utålmodige sjeler :P;) Masse lykke til! <3

Ja, hehe det er tydelig  :P  Blir nesten sånn at jeg tenker jeg burde kjøpe meg EL-tester og sånt jeg også (er jo litt moro), men prøver å ta det litt kult den første tiden så jeg ikke blir superstressa. Har sett noen som sier det ikke er bra å bli gravid rett etter pilla, men at man skal vente til etter første mens, men det klarer jeg ikke :sukk: . Har ikke helt fått med meg årsaken til å vente heller annet enn at det er vanskelig å sette termindato i starten, men det gjør jo ikke så mye.

det er ikke mer vanskelig å sette termin en ellers :) jeg har aldri vist hvor langt jeg er på vei di gangene jeg har vært gravid. men legene har bestandi funnet riktig termin når di mente jeg lå mellom uke 18-20 :)

Hei.

Velkommen! :D Samme her.. vi hadde tenkt å vente, men klarte det ikke :P hihi! Men  jeg går på sykepleien og der er vi ferdig med alle eksamener til jul, og så er det 1,5 år med praksis! det passer med andre ord veeldig greit å bli gravid nå etterhvert :) Masse lykke til med prøvingen! 

Prøver92: så heldig du er, jeg er ferdig med 2 år til jul, og da er det tre år igjen :( passer veldig bra med en pause da, også synes jeg man får bra støtte fra lånekassen når man får barn i løpet av studiet.

Masse lykke til til deg også, håper den sitter raskt! :)

Hei, slenger meg inn her med dere jeg :-) Jeg er 28 år, mannen er 33 og vi har to nydelige gutter på 6 og 8 år. Sluttet med pilla på tirsdag så nå venter vi bare på at kroppen skal reagere så vi kan starte prøvinga på nr. 3. Var veldig aktiv her inne med de to første så blir nok litt denne gangen også selv om tiden ikke strekker like langt nå som for 9 år siden ;-)

Hei atpåklatt2015, har du også 2006 og 2008 barn? Hvilken terminklubber hang du i?

Jeg var også veldig aktiv med to første, nå er det litt som så. Har en ødelagt rygg så ligger mye og da er bim helt ok :-)

Hei Sabina og gjengen :-) Jeg var nok i novemberklubben både i 2006 og 2008, men begge kom i oktober. Hvilke terminklubber var du i? Uff, ødelagt rygg er ikke noe særlig, jeg har akkurat kommet meg igjen etter nesten 1 år med sykemelding pga rygg, fortsatt litt som henger i men fysio gjør susen ;-) Lykke til med prøvinga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...