Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor el blir av. Har bare hatt svake men litt stigende el tester, og i går ble testen litt svakere, og i dag er den enda svakere. Venter el i dag.... Jeg får alltid ganske sterke tester i noen dager før den blir positiv, så tror egentlig ikke el har vært, kanskje den den er forsinket? Aldri skjedd meg før..

Fortsetter under...

En hel uke til testing. Dette går såååå sakte :huh:

Uff,føler med deg altså.. Har vært der selv. Og man leiter etter tegn og ene dagen så tenker man at yees endelig nå gikk det og andre dagen at nei nå gir jeg opp hele greia for det gikk sikkert ikke nå heller. Men plutselig en dag så sitter du der med en positiv test:-) håper det skjer snaaaart å at ventetiden går litt fort i allefall:-)

Uff,føler med deg altså.. Har vært der selv. Og man leiter etter tegn og ene dagen så tenker man at yees endelig nå gikk det og andre dagen at nei nå gir jeg opp hele greia for det gikk sikkert ikke nå heller. Men plutselig en dag så sitter du der med en positiv test:-) håper det skjer snaaaart å at ventetiden går litt fort i allefall:-)

Først har man ventet lenge, men så kan det plutselig ikke gå fort nok :fnise:  Håper på mange positive testere her inne!

Annonse

Skjønner deg SÅ godt. Har så utrolig lyst til å leste meg jeg og, IKM var på søndag, men tør liksom ikke teste enda..i og med at jeg har fått så mange negative allerede (testet jo så tidlig) så tenker liksom at "nei blir nok negativt denne gangen og" :( men har så lyst, så kan hende jeg stikker å kjøper en test i løpet av dagen.

føler så med deg! jeg kan heldigvis bynne å teste tidligst på fredag!:D

men jeg må innrømme at jeg har testet ett par ganger allerede ;P er jo sååå lenge å vente..:P

lykke til værtfall :D

føler så med deg! jeg kan heldigvis bynne å teste tidligst på fredag!:D

men jeg må innrømme at jeg har testet ett par ganger allerede ;P er jo sååå lenge å vente..:P

Og resultatet da??:-)

føler så med deg! jeg kan heldigvis bynne å teste tidligst på fredag! :D

men jeg må innrømme at jeg har testet ett par ganger allerede ;P er jo sååå lenge å vente.. :P

Og resultatet da??:-)

de har vært negative, som forventet :P men klarer ikke vente er sååå spent:D hehe

men trur jeg har begynt å få mensen smerter eller noe nå :/ så trur ikke det har klaffet for oss denne gangen...

Ikke noe å se til TR i dag heller håper det fortsetter sånn, da blir det test etterhvert.

Er du forbi IKM ? :)

Jepp, IKM var på søndag. Testet negativ i går, men er jo noen som får positiv test litt sent..så satser på at jeg er en av dem 🙊

Annonse

Testene mine kom ikke i dag. Blæææh! Håper de kommer imorgen da :-)

Kjedelig når ting tar tid når man venter på noe. Hvor bestilte du fra? :)

Jeg bestilte strimler fra testselv.no De billigste jeg har funnet hittil:-) 45,- for 15.

Hei jeg lurer på en ting,vet ikke om det passer her,har prøvd å få barn i åtte år uten hell,men har følt meg kvalm og trøtt,tokk to tester i dag der begge var svakposetiv,så ikke ut som en skyggestrek,da vi kunne se begge tydelige,trur dere jeg kan være gravid? Hadde blitt glad for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...