Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har tips til billige graviditetstest-strimler?:-)

Jeg bestilte på babyplan.no. Billig og rask levering. Tror egentlig det er de samme de har både der og på billige tester... Betalte 240kr for 15 stavtester... Syntes stavtester virket enklest og da har jeg til hele høsten :)

Annonse

😩 Nå kom TR! Første etter bortfallsblødning. Trist med null graviditet, men bra timing. Har tydeligvis nøyaktig 28dagers syklus. Da lader jeg opp til EL om 14 dager ca! 😉😉

Teite TR!! Krysser fingrene for neste PP:-)

Kristinehufine (dritkult kallenavn forresten): Kan du enkelt forklare meg hva bortfallsblødning er? Ser mange snakker om det, men jeg vet ikke hva det er jeg:P

TR er her også, tror jeg. Jeg syns ikke den oppfører seg som den pleier, og den kom også ei uke for tidlig. Men, det er vel bare jeg som griper etter halmstrå og håper det er festeblødning. Uansett så har jeg i alle fall fyllt opp med ELtester og GTtester, så nå kan bare syklusen forte seg slik at vi kan få prøvd på nytt:)

Kristinehufine (dritkult kallenavn forresten): Kan du enkelt forklare meg hva bortfallsblødning er? Ser mange snakker om det, men jeg vet ikke hva det er jeg:P

TR er her også, tror jeg. Jeg syns ikke den oppfører seg som den pleier, og den kom også ei uke for tidlig. Men, det er vel bare jeg som griper etter halmstrå og håper det er festeblødning. Uansett så har jeg i alle fall fyllt opp med ELtester og GTtester, så nå kan bare syklusen forte seg slik at vi kan få prøvd på nytt:)

Hehe, takk! Jo sånn jeg har forstått det er det den første blødningen som kommer etter man slutter på prevensjon. Den kommer uansett fordi det skjer mye med hormonene når vi kutter ut. Nå har jeg fått mensen igjen, og det er da "ordentlig" mensen og ikke bortfallsblødning 😊

Testet meg 7,10,12 og 14 dpo, men var kun negative tester. I går (14dpo) skulle jeg fått TR, men ikke sett noe til den ennå.. Eneste jeg kjenner er murring,kviser og svingende humør.

Venter litt til for å se om TR dukker opp, men krysser ALT for at den holder seg unna, og at det faktisk er en liten spire der :wub: (selv om jeg ikke tør å håpe for mye 😥 )

Endret av Burgunder
Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Testet meg 7,10,12 og 14 dpo, men var kun negative tester. I går (14dpo) skulle jeg fått TR, men ikke sett noe til den ennå.. Eneste jeg kjenner er murring,kviser og svingende humør.

Venter litt til for å se om TR dukker opp, men krysser ALT for at den holder seg unna, og at det faktisk er en liten spire der :wub: (selv om jeg ikke tør å håpe for mye )

Spennende :D Krysser fingrene for deg ;)

Annonse

Venter litt til for å se om TR dukker opp, men krysser ALT for at den holder seg unna, og at det faktisk er en liten spire der :wub: (selv om jeg ikke tør å håpe for mye )

Tusen takk :hjerte:

(Følger med på bloggen din hver dag, den er så koselig 😍 )

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

(Følger med på bloggen din hver dag, den er så koselig )

Det er hyggelig at du gjør det :D <3 Snart kan du kanskje lage en egen også skal du se ;)

Da er tr ferdig hos meg. ble ferdig på lørdag usikker på syklusen min denne mnd siden sist mnd ble 33 dager lang syklus, håper seff på ein spire som sitter så godt at den blir denne mnd :) Har bestilt strimmel tester for 3 mnd :) så nå er eg klar for positive tester på El og "bolle i magen"

(Følger med på bloggen din hver dag, den er så koselig )

Det er hyggelig at du gjør det :D <3 Snart kan du kanskje lage en egen også skal du se ;)

Åå, håper :wub:

Krysser fingrene for deg :) Kan jo hende du må noen dager over før det slår ut... 

Arrrgh, holder på å bli sprø... Har hatt kjempeømme brystvorter siden fredag uten at det virker som det er på vei til å gi seg, kan dette være et tegn på at jeg har eggløsning? Eller er kroppen bare i hormonell ubalanse siden det er 2 1/2 uke siden pilleslutt :mellow:  Noen tanker?

Endret av pæreblomst

Det kan være begge deler :) Det er lett for å bli litt surr med syklusen etter p pilleslutt, men noen går også rett inn i syklusen igjen. Ta en EL test :)

Takk for svar, får prøve å regne tilbake når TR kommer eventuelt da... Har ikke kjøpt EL tester :mellow: , tenkte å bare ta det med ro og se hva som skjer før jeg begynner med det... :P

Krysser fingrene for deg :) Kan jo hende du må noen dager over før det slår ut...

Tusen tusen takk :) ja, nesten det jeg tror og. Enten så er jeg gravid eller så er det tanta som er på veg. Kjennes iallfall sånn ut! Tror jeg har fått det heletiden, så går å sjekker flere ganger på jobb om dagen..men heldigvis ikke noe (enn så lenge)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...