Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer Miffa!! :D Tenkte meg pausen gjorde susen! Så moro, velfortjent!! <3

Så satser vi på at vi andre følger etter, ikke sant jenter! ;)

Ja, og her er det ikke et snev av sjalusi. Jeg unner alle her inne en liten spire:-)

Annonse

Å jenter herregud jeg tror jeg stryker med av spenning ! Her sitter jeg hjemme helt alene, tok en clearblue med ganske tynn urin (ikke morgenurin), å det kom opp en sinnsvakt svak strek innenfor fristen. Den er svak altså, så svak at man ser den bedre i skyggen enn med lyset rett på, men den ser ut til å ha lyyyyyyyyyyyst blått i seg. Men den er så svak at man nesten bare ser den med godviljen lagt til :o Det er enda 4 dager til ikm ! Jeg går bare å tramper og glaner på testen nå, aner ikke om jeg skal føle meg litt glad, redd for å bli skuffa om jeg får negativ om noen dager :o

Krysser fingrene :)

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/80002-2014-09-08-142735/

Får dere til å se bildet på galleriet mitt? Ser noen krysset? Jeg demonterte testen så det er bare strimmelen, men det er en clearblue :)

Synes jeg ser ett kryss.. Spennende....  :D

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Jeg tok to tester til :) Jenter, jeg er gravid ! :D Jeg skal ha baby 25 mai ca :D <3

GRATULERER!  :strix:

Herregud ser jeg har vært treg her inne... Kikker gjennom og kommenterer langt etter resten.. Jaja...  :tongue:

Tusen takk :D Haha jeg gjør ofte det samme ;) ;)

Jeg tok to tester til :) Jenter, jeg er gravid ! :D Jeg skal ha baby 25 mai ca :D <3

Herregud ser jeg har vært treg her inne... Kikker gjennom og kommenterer langt etter resten.. Jaja...  :tongue:

Går litt fort i svingene når det er 40+ nye innlegg å sjekke ut... Superkoselig at det gikk for deg, vel unt!  :klem:  

Annonse

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Går litt fort i svingene når det er 40+ nye innlegg å sjekke ut... Superkoselig at det gikk for deg, vel unt!  :klem:  

Hehe ser den :D Tusen takk <3 Du skal se det snart blir på dere også ;):tommelopp:

Har vært å sett på ett bitte lite nurk i magen i dag:-) herlig følelse. Begynner å nærme meg 12 uker endelig. Tiden går jo så treeeeegt. Håper alle får en nydelig dag å positive tester:-)

Å så herlig <3 Gratulerer! :)

wææææh!!! (unnskyld detalja) men nå når jeg var på do fikk jeg den slimklompen på papire å tenkte er ikke det det jeg har lest andre si når dem har EL, så jeg tok en EL tæst å den blei POSETIV med en gang!!:D weee!!!!

da er vi igang med prøving den hær månd alikavell<3

den er en uke etter tiden, så trudde ikke jeg skulle få den denne gangen å at jeg måtte vente til jeg fikk den ånklige mensen først:D sååå gla nå! haha

Har EL i dag, og samboer dro på jobb i dag tidlig. Blir nok ikke noe denne PP :sad:

Kan bli gravid hvis man har sex noen dager før el, om dere hadde det så er ikke håpet ute enda :)

Forhåpentligvis. Var jo sent i går kveld men -_-

Så gøy! Vil gjerne følge med :hoppe:

Jeg har foresten også tenkt på det samme om jeg blir gravid. Lage meg en dagbok enten her eller på kvinneguiden, eller en blogg. For å skrive ned litt underveis. Er så koselig :wub:

Endret av Burgunder
Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Jeg har foresten også tenkt på det samme om jeg blir gravid. Lage meg en dagbok enten her eller på kvinneguiden, eller en blogg. For å skrive ned litt underveis. Er så koselig :wub:

Koselig at du vil det :D

Det kan være kjekt å gjøre det :) Så greit å ha ett sted å dele tankene sine mens man venter på å kunne dele det med verden :)

Koselig at du vil det :D

Det kan være kjekt å gjøre det :) Så greit å ha ett sted å dele tankene sine mens man venter på å kunne dele det med verden :)

Absolutt. Og ikke minst såå koselig og ha å se tilbake på :D

Bloggen din er veldig søt foresten :)

Endret av Burgunder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...