Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skriver meg inn igjen i lista på nytt jeg også :jepp:  Begynner å bli en smule lei av hele prøvingen uten resultat... :murvegg: Blir det ingenting før desember blir det ny gynekologtime på meg og legetime på mannen tenker jeg! Noen andre som har fått mannen til å gå til lege forresten? Gratulerer så mye til dere med positive tester!! :wub:

(...)

Jepp! her skal mannen til legen :) var han som foreslo det selv faktisk! :D

Her er han litt usikker på om han vil, men vil gjøre det for meg sier han :) Vil på en måte ikke vite svaret, verste er jo om noe er galt med en av oss.. Vi er heldigvis fortsatt ung om det skulle være noe, men likevel er jo savnet av en liten en veldig stort! Jeg er blant de som skulle hatt en positiv test aller helst igår! :ler2: Er nok flere som kjenner seg igjen i det.. Lykke til hos legen! :klem1:

Skriver meg inn igjen i lista på nytt jeg også :jepp:  Begynner å bli en smule lei av hele prøvingen uten resultat... :murvegg: Blir det ingenting før desember blir det ny gynekologtime på meg og legetime på mannen tenker jeg! Noen andre som har fått mannen til å gå til lege forresten? Gratulerer så mye til dere med positive tester!! :wub:

(...)

Jepp! her skal mannen til legen :) var han som foreslo det selv faktisk! :D

Her er han litt usikker på om han vil, men vil gjøre det for meg sier han :) Vil på en måte ikke vite svaret, verste er jo om noe er galt med en av oss.. Vi er heldigvis fortsatt ung om det skulle være noe, men likevel er jo savnet av en liten en veldig stort! Jeg er blant de som skulle hatt en positiv test aller helst igår! :ler2: Er nok flere som kjenner seg igjen i det.. Lykke til hos legen! :klem1:

Hehe! Ja, vi er også unge, og utålmodige som deg :P hehe! Men vi får bare ta tiden til hjelp :) Men ja, det verste hadde jo vært å fått vite at noe er galt.. 

Endret av Prøver92

Å jenter herregud jeg tror jeg stryker med av spenning ! Her sitter jeg hjemme helt alene, tok en clearblue med ganske tynn urin (ikke morgenurin), å det kom opp en sinnsvakt svak strek innenfor fristen. Den er svak altså, så svak at man ser den bedre i skyggen enn med lyset rett på, men den ser ut til å ha lyyyyyyyyyyyst blått i seg. Men den er så svak at man nesten bare ser den med godviljen lagt til :o Det er enda 4 dager til ikm ! Jeg går bare å tramper og glaner på testen nå, aner ikke om jeg skal føle meg litt glad, redd for å bli skuffa om jeg får negativ om noen dager :o

Wiii :D så spennende!

Annonse

TR kom i dag, 1 uke senere enn vanlig :( Noob trur kanskje det kan vere festeblødning. noen av dere som er gravide/vore gravide som har opplevd det? I so fall, kor lenge varte det og hvordan så blodet ut?

Endret av Fr.Hestetun

TR kom i dag, 1 uke senere enn vanlig :( Noob trur kanskje det kan vere festeblødning. noen av dere som er gravide/vore gravide som har opplevd det? I so fall, kor lenge varte det og hvordan så blodet ut?

Ånei :-( Opplevde det samme forrige mnd, men da var det rett og rett bare TR som var forsinket..

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/80002-2014-09-08-142735/

Får dere til å se bildet på galleriet mitt? Ser noen krysset? Jeg demonterte testen så det er bare strimmelen, men det er en clearblue :)

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/80002-2014-09-08-142735/

Får dere til å se bildet på galleriet mitt? Ser noen krysset? Jeg demonterte testen så det er bare strimmelen, men det er en clearblue :)

Bildet var litt utydelig, men synes jeg ser et kryss jeg :laugh:

Annonse

Ser at bildet ble litt lysere/dårligere enn hva jeg selv kan se i virkeligheten, men jeg ser krysset på bildet å, håper jeg ikke er den eneste :)

Syns jeg ser et kryss jeg og ! :D krysser fingrene for et sterkere kryss i morgen eller overimorgen! :D 

Åh dette er så spennende :D Venter på å bli henta for å stikke på apoteket, her skal det bades i tester hehe ;)

Skjønner jeg godt :) hvor mange dpo er du?

Har så lyst til å teste meg jeg og, men er bare 8 (hvis kalkulatorene stemte) venter nok til 10/11 dpo.

Endret av Burgunder
Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Åh dette er så spennende :D Venter på å bli henta for å stikke på apoteket, her skal det bades i tester hehe ;)

Skjønner jeg godt :) hvor mange dpo er du?

Har så lyst til å teste meg jeg og, men er bare 8 (hvis kalkulatorene stemte) venter nok til 10/11 dpo.

Jeg er 10 dpo ca tror jeg ? Har ikm på fredag 12 sept :) Tok test torsdag og lørdag, begge var supernegative, ikke engang en skygge :) Den i dag ble tatt med utvannet urin, men den svake streken kom innafor tidsfristen :)

Vent ett par dager iallefall ;)

Ånei :-( Opplevde det samme forrige mnd, men da var det rett og rett bare TR som var forsinket..

syklusen min har vore stabil fram til nå og hadde el 23 august men fikk ikke noe skikkelige sterke streker på el testene rund EL så er derfor eg også tror det bare er tr som er forsinket. har tatt gravid test som og har vore negative. Men eg gir meg ikke, skal klare å få en spire. dette er bare pp2 :)

Jeg tok to tester til :) Jenter, jeg er gravid ! :D Jeg skal ha baby 25 mai ca :D <3

Gratulerer!!! Og jeg er SÅÅÅÅ sjalu :( Men likevel glad på dine vegen <3 Moro moro moro!! Håper det klaffer for meg også snart :D 

Jeg tok to tester til :) Jenter, jeg er gravid ! :D Jeg skal ha baby 25 mai ca :D <3

Åå så glad på dine vegne, kjære deg!!! :klemmer: gratulerer!

Håper jeg er like heldig når jeg skal ta test om et par dager bare :wub:

Endret av Burgunder
Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Gratulerer!!! Og jeg er SÅÅÅÅ sjalu :( Men likevel glad på dine vegen <3 Moro moro moro!! Håper det klaffer for meg også snart :D

Tusen takk jenter:)

Krysser såklart fingrene for alle her inne :)

Selv om det klaffet i 1 pp nå, må dere huske at vi prøvde i flere måneder tidligere i år før vi tok pause fra alt :) Gi dere selv tid ;)

Jeg er ufattelig glad :D Håper dere alle snart kan få føle på samme gleden selv :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...