Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Helt naturlige tanker å tenke, ikke føl det er dumme tanker. Veldig naturlig av oss mennesker. Kjenner på den selv også, jeg har ikke vært gravid tidligere, så jeg skal ikke si jeg forstår på den måten, men hatt en ønske i lang tid, og har nå ei svigerinne som plutselig popper nyheten om at hun er gravid. Ååå så "fantastisk"... Jeg blir jo tante så hyggelig det altså, men. Kjenner meg igjen i den å avfølge i sosiale medier. Da er vi to.... Tror det er sånn vi jenter bare er.  :huh:  

Vi får støtte hverandre her inne!  :tommelopp:

Det er i hvert fall godt å være her inne, å ikke føle seg så alene og se at man ikke er den eneste som prøver, når "alle andre" blir gravide :)

Endret av Tankedrøm

Fortsetter under...

Helt naturlige tanker å tenke, ikke føl det er dumme tanker. Veldig naturlig av oss mennesker. Kjenner på den selv også, jeg har ikke vært gravid tidligere, så jeg skal ikke si jeg forstår på den måten, men hatt en ønske i lang tid, og har nå ei svigerinne som plutselig popper nyheten om at hun er gravid. Ååå så "fantastisk"... Jeg blir jo tante så hyggelig det altså, men. Kjenner meg igjen i den å avfølge i sosiale medier. Da er vi to.... Tror det er sånn vi jenter bare er.  :huh:  

Det er i hvert fall godt å være her inne, å ikke føle seg så alene og se at man ikke er den eneste som prøver, når "alle andre" blir gravide :)

Det er jeg helt enig i! Føler jeg bare ser glade mødre med barnevogner rundt over alt! Unner de alt godt, men vil så gjerne også være der selv om dere forstår :sukk:  Det gjør dere nok :) Vi får støtte hverandre og sammen holde motet oppe! :) Jeg har fått time hos min gyn. om 2 mnd. Er jeg gravid innen da får jeg tidlig ultralyd, er jeg ikke, skal han prøve å finne ut problemet :)  håper selvfølgelig på det første :)

Det er jeg helt enig i! Føler jeg bare ser glade mødre med barnevogner rundt over alt! Unner de alt godt, men vil så gjerne også være der selv om dere forstår :sukk:  Det gjør dere nok :) Vi får støtte hverandre og sammen holde motet oppe! :) Jeg har fått time hos min gyn. om 2 mnd. Er jeg gravid innen da får jeg tidlig ultralyd, er jeg ikke, skal han prøve å finne ut problemet :)  håper selvfølgelig på det første :)

Godt å vite at du evt får hjelp om det blir behov for det da :) Hvor lenge har du prøvd? Jeg skal gyn i november, har da prøvd i 11 mnd. Skal dit egentlig pga cyster, men kan jeg da spørre om utredning om jeg ikke er gravid? Fortsatt en stund til, men det går jo fort alikevell.

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Jeg føler meg offisielt sinnsyk, fatter ikke hvordan jeg skal klare å gå å vente i minst en uke uten å teste :P Vet at samboeren blir dritsur hvis jeg kaster bort penger på tester så tidlig og vet jo at det er best å vente til ikm dagen. Men herregud som man lurer. Typisk at man skal bli så desperat nysgjerrig bare på grunn av noen stikk i livmora :P Føler meg latterlig tragisk -.-

Annonse

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Du kan jo bestille deg en haug med slike billige tester?:-) Hehe.

Forsåvidt, men er redd jeg hadde blitt helt testoman om jeg gjør det xD Skal prøve å holde ut lengst mulig uten å teste, klarer jeg å vente til ikm så slipper jeg å kaste penger ut ruta om jeg ikke er gravid ;) Har brukt mye penger på tester før, uff :P

Forsåvidt, men er redd jeg hadde blitt helt testoman om jeg gjør det xD Skal prøve å holde ut lengst mulig uten å teste, klarer jeg å vente til ikm så slipper jeg å kaste penger ut ruta om jeg ikke er gravid ;) Har brukt mye penger på tester før, uff :P
Jeg har blitt testoman med ELtester fra billigtester! Fytti. 🙊🙊🙊

Jeg har blitt testoman med ELtester fra billigtester! Fytti.

Hvilke ELtester bruker du? Jeg kan bli testoman på prøve... :fnise:

Jeg har blitt testoman med ELtester fra billigtester! Fytti.

Hvilke ELtester bruker du? Jeg kan bli testoman på prøve... :fnise:
Fra Billigtester.no 😊😊

Annonse

Jeg er kjapp med å teste :fnise:  TR var så forsinket nå sist gang, og mannen hadde vært vekke på jobb nesten hele perioden, så ikke mye kos. Men dag fem på overtid tok jeg en GT for å sjekke om det var jomfrugraviditet på gang :laugh:  :laugh:

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Jeg er kjapp med å teste :fnise:  TR var så forsinket nå sist gang, og mannen hadde vært vekke på jobb nesten hele perioden, så ikke mye kos. Men dag fem på overtid tok jeg en GT for å sjekke om det var jomfrugraviditet på gang :laugh:  :laugh:

Ahahahaha vi damer altså ;) Skal ikke nekte på at det gjennom årene har blitt testet selv om jeg har gått på pillen, noen stikk i magen eller noen uvante kviser å plutselig mistanke og fram med test, har kastet bort myyye penger gjennom årene haha :P

Tror knapt det er noen vits i å teste enda, selv om jeg kanskje kan være gravid ville det vel neppe vistes på en test enda? Jeg er 7dpo bare xD

Ahahahaha vi damer altså ;) Skal ikke nekte på at det gjennom årene har blitt testet selv om jeg har gått på pillen, noen stikk i magen eller noen uvante kviser å plutselig mistanke og fram med test, har kastet bort myyye penger gjennom årene haha :P

Tror knapt det er noen vits i å teste enda, selv om jeg kanskje kan være gravid ville det vel neppe vistes på en test enda? Jeg er 7dpo bare xD

Haha, jeg er 4dpo og tenker "vil teste meg NÅÅÅ" så vi er non flere i den klubben,ja :fnise:

Jenter. Om en test hjelper på nattesøvnen, så... ta en test ;):bond::bond:

Haha :fnise:

Noen dager etter jeg hadde hatt TR så kjente jeg at jeg hadde murring i korsrygg og nederst i mage, samt mye utflod så da kjørte jeg på med test, siden jeg hadde lest at man KUNNE være gravid selv om man nettop hadde hatt TR (haha) testen var selvsagt negativ. Og "tegnene" jeg kjente var jo bare tegn på EL :fnise:

Såå...ja, man blir nok litt desp av dette :bond:

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Mest latterlige pengebruken noensinne :P Kjøpte test, tok den med skikkelig utvannet urin og er jo som sagt bare 7 dpo, såvidt jeg gidda å kaste ett blikk på testen engang, klart den er negativ xD Men men, det var den nysgjerrigheten hehe :)

Hehe :) skjønner deg så godt, har en test liggende jeg også, og nermest klør i fingrene etter å gå å hente den, selv om jeg VET den ikke hadde vært positiv om jeg testet i dag uansett :fnise:

Endret av Burgunder

fortsatt ingen men her, skulle hatt den i dag men er enda ikke kommet. Har tatt en test i dag tidlig som var blenda hvit så ikkje noe positiv spire på testen heller.. Håper kroppen min vil gi meg ett svar snart :)

fortsatt ingen men her, skulle hatt den i dag men er enda ikke kommet. Har tatt en test i dag tidlig som var blenda hvit så ikkje noe positiv spire på testen heller.. Håper kroppen min vil gi meg ett svar snart :)

Huff kjedelig med den ventetiden ja..men er liksom ikke så mye en får gjort heller :)

Krysser fingrene for deg ;)

Heisann! Følte det var på tide å presentere seg litt her inne, har vært inne en stund å fulgt med på flere her og lest endel.. Artig å følge med på ;-) Jeg er 25 år og har vært sammen med min samboer i 10 år, slik at nå har vi endelig tatt en avgjørelse på at vi skal prøve å få barn sammen ;-) Bodd sammen i 7 år og har hus sammen. Jeg er student mens samboer har fast jobb :-) Sluttet på p-pillen i midten av august, men vi satser på at prøvingen starter for fullt i løpet av neste uke.. Har brukt kondom siden pilleslutt! Så dette blir spennende :-)

Heisann! Følte det var på tide å presentere seg litt her inne, har vært inne en stund å fulgt med på flere her og lest endel.. Artig å følge med på ;-) Jeg er 25 år og har vært sammen med min samboer i 10 år, slik at nå har vi endelig tatt en avgjørelse på at vi skal prøve å få barn sammen ;-) Bodd sammen i 7 år og har hus sammen. Jeg er student mens samboer har fast jobb :-) Sluttet på p-pillen i midten av august, men vi satser på at prøvingen starter for fullt i løpet av neste uke.. Har brukt kondom siden pilleslutt! Så dette blir spennende :-)

Velkommen  :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...