Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Prøver å legge ved bilde av EL-testen! Den har en ganske tydelig strek. Noen andre som har fått lik? Hva tenker dere? Jeg tror optimistisk at det er noe på gang med hormoner i det minste

Får ikke åpnet vedlegget :/
Søren og! Da vet jeg ikke hvordan jeg gjør det 😩

Fortsetter under...

Prøver å legge ved bilde av EL-testen! Den har en ganske tydelig strek. Noen andre som har fått lik? Hva tenker dere? Jeg tror optimistisk at det er noe på gang med hormoner i det minste

Får ikke åpnet vedlegget :/
Søren og! Da vet jeg ikke hvordan jeg gjør det

Kan jo hende de ande får åpnet det. :/

http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=5769&page=18 Hvis du ser på det første bildet som kommer opp på denne linken, er streken jeg får som på den tredje(nederste) av disse testene! Bare EL og ikke HCG da 😊

http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=5769&page=18 Hvis du ser på det første bildet som kommer opp på denne linken, er streken jeg får som på den tredje(nederste) av disse testene! Bare EL og ikke HCG da

spennende :) jeg selv fikk som di andre bare :( håper på bedre test imorgen :)

Hei! Jeg ser noe der, men usikker på om den har farge.. Ta en ny test i dag :) håper det går veien. Her kom tr i dag, og det er klart for vår 6 pp etter sa.. Blææ!! Hehe

Så kjedelig med TR, men samtidig betyr det jo at noe er riktig i kroppen din! Vært verre om den aldri kom og du heller ikke var gravid. Jeg tok test nå på morgenen, ikke tvil om at EL er i dag! Så i kveld blir det action 😁 Om jeg så må kaste meg over elsklingen!

Annonse

Da er det bare å kaste seg over han! Hehe..

Ja, det er en trøst, og jeg vet at jeg ikke har prøvd i evigheter, men føles litt håpløst noen ganger. Men vet andre som har prøvd mye lenger, så skal ikke klage for mye!.. :) det skjer når det skjer..

Håper dere har hell med humpingen :)

Her er også testen negativ.

Men fremdeles 7dager til ikm, tror jeg... Litt usikker siden jeg har hatt spiral. Men har utrolig mye mensmurringer, trøtt som en strømpe, men mannen har vært syk i en uke så har vært mye på meg, pluss at jeg driver å trener opp en prolaps..

Får smøre meg med tålmodighet....

ja det kan tære på tålmodigheten med all ventingen... jeg tror jo jeg har hatt alle verdens symptomer hver mnd jeg..  :fnise:

Joda, men jeg har ikke tenkt over ting... Har hatt nok med å kjøre til og fra sykehuset, sjonglere barn og barnevakter og være litt på jobb og være hos mannen som lå på sykehuset. Så når jeg da plutselig må nesten stoppe pga mensmurringer og nesten gråter når jeg tar av bh pga ømme bryst så er det ikke sånn at jeg leter etter symptomer..

Men nå er mannen hjemme, litt bedre, men symptomene mine kommer og går..

Får teste igjen en gang til uka..

Ah, jeg skjønner..  Den er virkelig uutholdelig den ventingen av og til.. ønsker deg alt godt og lykke til! :)

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Hadde EL i helgen, eller riktignok i går, på søndag. Hvor lenge bør jeg vente med å ta graviditetstesten?

Hilsen ivrig og spent...og utålmodig som bare det :hoppe:

Teknisk sett bør du vente til IKM, da slipper du å bli skuffet over evt kjemisk som man ofte oppdager fordi man tester alt for tidlig :)

Hadde EL i helgen, eller riktignok i går, på søndag. Hvor lenge bør jeg vente med å ta graviditetstesten?

Hilsen ivrig og spent...og utålmodig som bare det :hoppe:

Teknisk sett bør du vente til IKM, da slipper du å bli skuffet over evt kjemisk som man ofte oppdager fordi man tester alt for tidlig :)

Okei, var egentlig det jeg trodde ja.. Lett å bli utålmodig med dette merker jeg😅 haha.

Men beste er jo å ta det litt mere som det kommer da, så skal prøve 😁

Annonse

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Da har eggeløsning kommet og gått :) Så er det bare å vente til 12 sept før man vet noe ;)

Åå spennende!

Jeg venter til 14 før jeg vet noe

Jeg går inn for å ikke håpe på noe som helst, ble så skuffet tidligere i år når jeg kjente etter symptomer hele tiden men ingenting skjedde :P  Det er ikke lett å gå å vente slik nei :)

Har i allefall lært å bare vente til forsinket mens, røyk med mye penger og tårer sist gang når jeg gjerne begynte å teste en uke før ikm.

Da har eggeløsning kommet og gått :) Så er det bare å vente til 12 sept før man vet noe ;)

Åå spennende!

Jeg venter til 14 før jeg vet noe

Jeg går inn for å ikke håpe på noe som helst, ble så skuffet tidligere i år når jeg kjente etter symptomer hele tiden men ingenting skjedde :P Det er ikke lett å gå å vente slik nei :)

Har i allefall lært å bare vente til forsinket mens, røyk med mye penger og tårer sist gang når jeg gjerne begynte å teste en uke før ikm.

Ja, det skjønner jeg. Jeg skal prøve jeg også, å ikke ha for store forhåpninger.. :)

Jeg hører til her inne jeg også (så vidt i alle fall ;) )

Er 29 år, gift og har to barn i bonus.

Vi prøver nå på vårt første felles barn, mitt første egenfødte. Vi klarte det egentlig på første forsøk i juli/august, men spontanaborterte nå i helga (uke 6). Vi tenker vi kommer til å prøve igjen med det samme, så fort blødningene gir seg. Dersom vi ikke er klare før sex rundt første eggløsning, venter vi selvfølgelig, men enn så lenge innstiller vi oss på å prøve med en gang :)

Eg har ikm ca. i dag-torsdag så håper ikke den kommer i det hele tatt, håper kanskje eg har vore heldig med el og at den kom før forventet :) Dersom ikke mens kommer i dag tenker eg å ta en test i morgen bare for å se om det er noe, vil ikke ha forhåpinger på noe som bare er forsinket :/

Hei.

Håper jeg får være med i gjengen :-)

Jeg er 25 år, samboer og har ingen barn fra før.

Vi var gravide i januar 2013, men alt gikk dessverre ikke som det skulle. Det var tungt, men vi har nå bestemt oss for å prøve igjen.

Er nå i 1 PP, på dag 7. Beregnet EL er kommende lørdag.

Vi bruker også CBFM :-)

Hei.

Vi var gravide i januar 2013, men alt gikk dessverre ikke som det skulle. Det var tungt, men vi har nå bestemt oss for å prøve igjen.

velkommen!  :laugh:

Hei.

Så spennende! Velkommen skal du være :klemmer:

Jeg hører til her inne jeg også (så vidt i alle fall ;) )

Er 29 år, gift og har to barn i bonus.

Vi prøver nå på vårt første felles barn, mitt første egenfødte. Vi klarte det egentlig på første forsøk i juli/august, men spontanaborterte nå i helga (uke 6). Vi tenker vi kommer til å prøve igjen med det samme, så fort blødningene gir seg. Dersom vi ikke er klare før sex rundt første eggløsning, venter vi selvfølgelig, men enn så lenge innstiller vi oss på å prøve med en gang :)

Velkommen :)

Hei.

Velkommen :)

Skuffa 😢 Samboer vil ikke ha sex, er fem dager siden sist og har EL i dag! Tviler på at svømmerne har holdt seg i live og da blir det nok ikke noe graviditet denne mnd. Han mener vi ikke trenger å stresse, jeg lengter sååååå og vil helst være gravid allerede... Irriterer meg at han er så avslappa! Arg. Litt utålmodig gitt. Jaja, får håpe det klaffer for alle dere andre da 😊😊

Skuffa Samboer vil ikke ha sex, er fem dager siden sist og har EL i dag! Tviler på at svømmerne har holdt seg i live og da blir det nok ikke noe graviditet denne mnd. Han mener vi ikke trenger å stresse, jeg lengter sååååå og vil helst være gravid allerede... Irriterer meg at han er så avslappa! Arg. Litt utålmodig gitt. Jaja, får håpe det klaffer for alle dere andre da

Så kjipt, spesielt når du veit du har EL og gjerne vil legge inn aksjer  :mellow: Kan jo skje allikevel, men enig at sjangsen sikkert er liten... Siden det er 1pp får du se på det som en mulighet til å sjekke lengden/regelmessigheten på syklusen evt...

Her er endelig bortfallsblødning kommet, så om et par dager er vi igang her og.. Litt avslappa foreløpig her i gården, men blir kjekt å vite at nå kan jeg plutselig (forhåpentligvis) bli gravid...  :D (Får se hvor avslappa jeg fortsatt er iløpet av mnd evt.....  :tongue: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...